פרק 2

time machine123 27/04/2017 460 צפיות אין תגובות

נקו' מ. רומיאו
הסתובבתי בסימטאות העיר נרגש ומאוד נפעם לגלות את רזי העיר הנפלאה הזו.
אומרים שוורונה היא העיר של האוהבים האינסופיים.
האם ברברה היא באמת אהבת חיי?
תהיתי אי פעם אהבת אמת מהי. האם אנחנו באמת יודעים איך תגיע? ומאיפה היא תגיע?
אני עם ברברה מאז שאני זוכר את עצמי.
אבל אני נמצא בוורונה בשביל מטרה מסוימת.
לקחתי את המצלמה בידי וצילמתי כל דבר שנתקלתי בו. כל דבר קטן אשר החדיר התלהבות.
אני כותב , מתעד ורושם את הרגשות שעולים על הכתב.
אני ראיתי את הקיר עם הפתקים ונזכרתי בבן דודי מריאנו ואתת ההבטחה שנתתי לו, אחרי שאמרתי שאני לא אהיה במסיבה שעתידה להיות במועדון " אלגנס" שהיה ממוקם בארגנטינה.
תחבתי את הפתק עמוק בקיר והיכן שהפסל של יוליה היה בנוי. מצאתי זוג עגילים ולא ידעתי למי הם היו שייכים.
נקו' מ. מריאנו
כאשר נכנסתי למועדון " אלגנס". דנטה התערב איתי שעוד בתחילת הערב הוא יתחיל עם מישהי. גיחכתי לי בקול כי הייתי בטוח שהוא לא יצליח.
אבל כאשר שהוא ניגש אליה . המתנתי לראות אם יקרה משהו. בהתחלה הנערה הזאת , עם השיער הבלומדיני שיחקה את הקשוחה. רק אחר כך היא התקרבה מעט . קצת בפחד כי היא לא הכירה אותו.
רק אחר כך דנטה התקרב אליה עוד , עד שליבה נמשך אליו והיא נישקה אותו.
לא באמת האמנתי שדנטה יתנשק בפעם הראשונה.
הכול היה יפה עד שהגיע לאונרדו. הלכתי לחפש את ברברה ומצאתי אותה מחכה ליד הדלפק ומחכה שיביאו לה את המשקה שהיא הזמינה.
אז לאונרדו בא והתגרה בה. התעצבנתי עליו והלכנו מכות.
דווקא כשהתחיל להיות מעניין , בא לו הלאונרדו הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך