פרק 1-ורונה היא העיר של האוהבים האינסופיים (משמעותו : האם אהבת אמת באמת בוחרים?)

time machine123 17/09/2017 512 צפיות אין תגובות

רומיאו יצא לדרכו ולא הפסיק לשאול את עצמו האם הוא באמת אוהב את ברברה או שהוא סתם נמצא איתה כי הוא לא אוהב אותה באמת.
הוא שלח לה הודעה ולשונה הייתה שהוא נושא את ברברה לכל מקום שהוא הלך.
יוליה יצאה למסע בעקבות השורשים האבודים של סבתא שלה המנוחה , נינה.
אמרו לו לא פעם ולא פעמיים שורונה היא העיר של האוהבים האינסופיים.
גם אם הוא מאמין באמרה הזו הוא היה מוכרח להודות, שהצדק היה איתו לא תמיד הוא הבין אם הוא באמת אהב את ברברה או שהאהבה שלו כלפיה מזויפת ולא אמיתית.
רומיאו אחז בנרתיק הוא הניח את המצלמה שלו שהלכה איתו כמעט לכל מקום בעולם.
הוא לקח עט מהקלמר שהוא הניח שם מבעוד מועד וכתב: " ברברה את לא תאמיני אבל אני הולך ומתאהב בעיר הזו- עיר שכולה קסם ואהבה. אני מקווה שבאחת מנסיעותיי לשם אני גם אקח אותך איתי כדי שתראי את כל מה שראיתי ותתלהבי כמוני." כתב כך וסגר את היומן שלו בטריקה.
בינתיים יוליה עשתה את דרכה לכיוון המרפסת המפורסמת מתוך המחזה הידוע " רומיאו ויוליה".
היא התמלאה כל כולה בהתרגשות כשהיא הבחינה בבניין שבה סבתא שלה התחתנה בו עם אהוב ליבה
ושאלה את עצמה האם היא תנשא ביום מן הימים בעיר הולדתה של סבתא המנוחה נינה.
היא כתבה בהתרגשות את כל המילים הבאות שהרטיטו את ליבה בכל פעם שהיא הייתה בורונה : " סבתא נינה היקרה , אני מרגישה כאילו את הולכת לצידי ומגלה לי את סודותייך הכמוסים ביותר. אהבה היא הדבר הכי יקר שאפשר לבקש, אבל תמיד חיפשתי אהבת אמת ואינני מוצאת אותה. האם בכלל אפשר להיות לצד מישהו שבכלל לא אוהבים? האם אפשר לבחור אהבה או מישהו כדאי לאהוב איתו? האמת שלא מצאתי אהבה ואני לא רוצה למצוא אותה בעקבות מסעי כאן בורונה. הגעגועים הם בלתי נסבלים ואני משתדלת בכל כוחי להתעלם מהם- אבל הרגש הכי חזק שפועם אצלי זה- האהבה. האהבה היא הרגש הכי טוב שאני מכירה ." כך סיימה יוליה את המילים הבאות שהיא כתבה ביומנה.
יוליה הייתה רחוקה ממה שהוריה הכירו. כל מה שהוריה לימדו אותה מאז היותה קטנה זה לשנוא והיא לא הכירה שום רגש אחר מאשר השנאה.
אבל היא לא הפסיקה איפה באמת אפשר למצוא אהבה. האם אפשר להחיות אותה מחדש כאשר השנאה הופיעה ותנצח את האהבה.
היא לא הבינה איך מדור לדור אפשר להטיף לשנאה כל כך גדולה. האהבה המשיכה לפרוח בכל דרך שהיא בחרה.
רומיאו ויוליה לא נפגשו במהלך טיולם לורונה, הם הלכו לאותם הסימטאות אבל לעולם לא ראו אחד את השנייה לרגע.
והשאלה הגדולה- אהבת אמת באמת קיימת?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך