פרק 1 – פרק הבכורה! + יופי או חן אישי?- חלק 1

time machine123 28/07/2016 634 צפיות אין תגובות

-תמיר ברנס- המנחה של " דייט בחשיכה"-
שלום וברוכים הבאים לעונה החדשה של " דייט בחשיכה" אין ספק שתהיה זו עונה מרגשת , מהפנטת עד אובדן חושים וסוחטת דמעות. עכשיו , בפרק הבכורה אנו נכיר שלושה בנים ושלוש בנות שיגששו את דרכם בדייט הקבוצתי בחושך וינסו למצוא את מזלם עם אחד מהם שיהיה פה עוד מעט. נצא להפסקת פרסומות קצרה ולאחר מכן נכיר את הבנים ואת הבנות. מיד חוזרים! אל תפספסו! זה הולך להיות מעניין.
-תמיר ברנס- המנחה של " דייט בחשיכה"-
שלום לכולם! עכשיו נכיר את הבנים ואת הבנות , הנה זה בא!!!!!
-דרור גמליאל – בת עשרים ותשע , מבת ים.
אני דרור גמליאל מבת ים , אני בת עשרים ותשע. ואני מביאה איתי ים של אהבה והגבר שיהיה איתי זה בן אדם טוב לב ובשל להתחתן. אני מקווה שאני אוכל למצוא גבר רגיש בנפשו ורומנטי, אני אוהבת לקים , יש לי אותם כמעט בכל הצבעים. וגם אני רוצה שהוא יהיה עם חוש אופנתי מושך במיוחד!
-מתנה עראקי- בת שלושים ושלוש, מירושלים.
אני מתנה עראקי מירושלים , אני בת שלושים ושלוש. אני אישה שרוצה לאהוב ולהתאהב. מי שיהיה איתי זה גבר חם ושטותניק. אני מתה על גברים בעלי שיער ארוך ובלונדיני. אני אוהבת להתאפר. יש לי את כל סוגי השפתונים ואת המסקרות של כל המותגים הידועים ואני לא מפספסת אפילו לא תצוגת איפור אחת. אני אוהבת לצפות בסרטי דיסני. לי חשוב שיהיה גבר עם שאיפות , שידע מה הוא רוצה מעצמו.
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
שמי צליל בעדני , אני בת שלום וחמש . אני במקור מחיפה. הגבר שיהיה לצדי הוא גבר מלא חום ואהבה, שנותן מעצמו. שיהיה גבר עם שאיפות ושידע לעמוד על שלו. אני מקווה שאני אוכל למצוא כאן את מזלי. אני אישה של אהבה ואש. כולי אש! אש! ואש! כשרואים אותי מתעלפים במקום. יצאתי להרבה דייטים ובאתי לדייט בחשיכה למצוא את האחד שיצית בתוכי אש של התלהבות ממנו ומיופיו.
-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
שמי תו תנעמי, אני יודע ששם כמו שלי לא שמעתם מעולם. אני בן שלושים ושבע, אני מגיע מנתניה. אני הכי אוהב לאכול בשר על האש. אני בחור ביישן ושקט. אני לא אוהב מסיבות דיסקו. האישה שתהיה איתי תזכה בכסף שיש לי מהמסעדה שמנהלת אותה משפחתי בנתניה. אני לא מאמין באהבה ממבט ראשון. לוקח זמן לזה לקרות ואני כמעט בטוח שאני אמצא אישה שיש לה אופי בדיוק כמוני.
-מיתר מעודה- בן שלושים ושתיים , מפתח תקווה.
שמי המלא הוא מיתר מעודה. אני גבר מלא חוכמת חיים והאישה שתהיה איתי זה אישה שיש לה יופי רוחני אך יופי פנימי הוא דבר שאני מחפש יותר מאשר יופי. אני בן שלושים ושתיים , והעיר שבה אני גר היא לא אחרת פתח תקווה. האישה שתהיה איתי תהיה ברת מזל מפני שאני אבנה לשנינו וילה יוקרתית במרכז העיר פתח – תקווה.
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
אני אביטל דהרי , אפשר לקרוא לי גם בקיצור " אבי" וזה יהיה מספיק בשבילי. אני בן שלושים ושלושים , העיר שבה שאני גר היא העיר נתניה. נתניה היא עיר יפהפייה ומרשימה בנופיה המרהיבים. האישה שלצדי תזכה בהמון אהבה וריגוש, אני גבר של אישה אחת. אני גבר משפחתי ומלא חום , אני כבר נואש מלחפש בת זוג שתסכים להיות עם אחד כמוני , שיש לו אופי מורכב ומסובך.
-תמיר ברנס- המנחה של " דייט בחשיכה"-
עד כאן ההכרה של שלושת הבנים ושלוש הבנות שיגששו את דרכם בחשיכה ויצאו יחד לדייט קבוצתי בו הבנות יכירו מקרוב את הבנים.
-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
איך אני אראה בחושך מוחלט ומאיים את הבנות? וואו , אני מפחד לפול. מה זה , אנו יוצאים לדייט קבוצתי או מה? אתם רואים משהו? כי אני לא רואה שום דבר. איך נצא בשלום מהגישוש הזה בחושך, היי אנחנו בחדר? בואו אחריי חברים ואני אראה לכם את המקום בדיוק. הנה , שלום בנות , מה חיכיתן לנו?
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
לא בדיוק , גיששנו לאיטנו בחושך . נו מישהו מכם יודע איפה הספה ממוקמת? אני לא יכולה לראות כלום. איי , אימא'לה! מה זה היה? תשמע, זה היה מפחיד! אני לא יודעת מה איתכן, אבל אני נורא נבהלתי. אה הנה סוף סוף , שבו בנות, למה אתן עומדות? שלום בנים! מה שלומכם?
-מיתר מעודה- בן שלושים ושתיים , מפתח תקווה.
שלום לנשים הכי יפות ביקום! אני מיתר , נעים להכיר אתכן. תגידו , את לא מכירה אישה בשם צליל? אה , הנה את! לא שמתי לב שאת כאן! צליל , איזה שם יפה יש לך, בנות סליחה שאני מתייחס רק אליה ולא אליכן . את מאוד יפהפייה, אמרו לך פעם את זה? מה יש, למה את נבוכה?
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
אני לא נבוכה, ממש לא! תגיד, מיתר במה אתה עובד? אתה בן אדם עם שאיפות ושהוא יודע מה הוא רוצה? או שאתה רכרוכי כמו מרגרינה. חשוב לי לדעת האם אתה מוכן לקשר רציני , או שאתה עדיין לא מוכן לזה נפשית?
-מיתר מעודה- בן שלושים ושתיים , מפתח תקווה.
ווי! איזו שאלה קשה! אני לא יודע להגיד לך אם אני מוכן נפשית לקשר רציני, וכן , אם כבר שאלת אותי לגביי העניין עם השאיפות. כן יש לי שאיפות ואני רוצה ילדים אבל חתונה אני לא יודע אם אני רוצה להתחתן. כי חתונה עכשיו , רק תביא אותי למקום רע. אני מרגיש שאני רוצה לצאת ולבלות עם חבריי, ולא להתחייב למשהו יותר רציני מאשר חתונה, עזבי אותך.
-דרור גמליאל – בת עשרים ותשע , מבת ים.
סליחה , אפשר להפריע רגע, אני חושבת כבן אדם בוגר, אתה עצמך, היית צריך לשאול את הקרובים אלייך, האם זה נכון בשבילך להשתתף בתוכנית כה חושפת כ" דייט בחשכה". אם אתה לא רוצה להתחתן ואתה רק רוצה ילדים. זה לא עובד ככה כי ברגע שאתה יוצא כפליט ריאליטי, כבר בחוץ , יהיה לאנשים יותר קל להכיר אותך ולזהות אותך כי אתה כבר תהיה סלב. אז מן הסתם שלא באת לחינם לתוכנית הזאת.
-מתנה עראקי- בת שלושים ושלוש, מירושלים.
אני יכולה לשאול אותך שאלה חצופה , אתה לא תיעלב , נכון? בסדר, אז למה באת לתוכנית הזאת אם אתה לא רוצה להתחתן? פשוט מעניין אותי למה אתה לא רוצה להתחתן , זה הכול. וואי, איך אני אשאל אותך בלי שאתה תחשוב שאמרתי משהו רע עלייך! איך קוראים לך , מיתר נכון?
-מיתר מעודה- בן שלושים ושתיים , מפתח תקווה.
האמת שאני לא רוצה להתחתן כי עדיין אני חושב שאני צעיר בנפשי. אבל אני לא שולל זוגיות , זאת אומרת אם אי פעם תהיה לי. תזכירי לי את שמותיכן, מתנה ודרור? או שאני טועה?. אני רוצה למצוא לי בת זוג ונחיה ונראה.
-תו תנעמי- בן שלושים ושבע, מנתניה.
מה איתי, לא הצגתי את עצמי בפניכן? אז למי שעדיין לא הכירה אותי , אני תו תנעמי! ובכן , דרור גמליאל ומתנה עראקי היפות , אני אהיה הגבר שאתן לכן כל מה שאתן זקוקות לו. אתן שומעות טוב את זה , נכון? גם אני אומר את זה לך , צליל. יקירה , אם צריך אני אכבוש כל פיסה מהעולם רק בשבילך!
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
בחיי שהוא מדבר כמו בטלנובלה. מה נשמע, בנות? שמי המלא בישראל הוא אביטל דהרי ואני מגיע מנתניה! אני גבר רגיש ומאוד ביישן. וגם , כן! יש לי שאיפות! מי מכן אמרה שהיא רוצה בן אדם עם שאיפות גדולות לא קטנות. בשבילי אין דבר שהוא לא בר השגה. יש לי הכול. חוץ מהדבר הכי חשוב , שבשבילי , זה אחריי הכול , הזוגיות.
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
אז אתה מגדיר את עצמך כגבר שבשל להתחתן? מה עם העניין הזה של הילדים , סליחה שאני ככה. פשוט אני אישית מחפשת גבר שהוא יהיה בשל להתחתן ולזוגיות. כי אני לא רוצה מישהו שרק יעביר איתי את הזמן. אני בגיל הזה צמאה לקשר רציני, זה קשר שגם יחייב אותך לוותר על דברים שאתה אוהב ולהשקיע את הזמן ואת הנשמה במישהו אחר!
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
בואי נגדיר ככה, אני כן בשל לזוגיות ואני גם מתחבר ליופי הרוחני אבל היופי הפנימי מעניין יותר. אני מחפש אישה שיודעת מה היא רוצה מעצמה, אישה שהיא נראית חיצונית טוב. אפילו הייתי רוצה שיהיו לה עיניים כחולות . אני יודע? אלוהים הוא מזווג הזיווגים. הלוואי שהוא יוריד מהשמיים, מלאך יפה כמוך.
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
יואו! שמעתי נכון? אתה חושב שאני נראית בדיוק כמו מלאך , באמת תגיד לי? בנות , תאשרו לי שמה שאביטל אמר עליי אכן נכון? אתה לא רציני! למה אתה חושב שאני נראית כמו מלאך? מה יש בי , שנראה לך מלאכי?
-אביטל דהרי- בן שלושים ושלוש, מנתניה.
לא יודע , החיוך שלך והיופי הפנימי שלך הממו אותי לגמרי. את עצמך נראית כמו מלאך , וואו צליל , כבשת אותי , קבלי את כולי אלייך. יש לך יופי כובש ומהפנט. מה זה , יש לך עיניים כחלחלות ירקרקות בצבע ירוק תפוח ככה. את יפהפייה, צליל!
-צליל בעדני- בת שלושים וחמש , מחיפה.
תדע לך , שאף גבר לא גרם לי להסמיק ככה במשך הרבה זמן. וואו , אני מופתעת! כמו שאתה גרמת לי להסמיק הרבה כמו איזה עגבנייה. גם אתה יפה , אביטל! אני ממש נהייתי כולי אש! אש! ואש! אתה גורם לי להצית להבות של אש ההתלהבות שלי ממך ומיופייך. אני לא אומרת את זה לך סתם! כי אתה כבשת אותי לגמרי. ועכשיו אם אתה בן אדם עם שאיפות בדיוק כמו שאני רוצה שהגבר שלי יהיה עם שאיפות ויהיה בן אדם טוב. אני לא אגיד לך עכשיו שאתה בדיוק מי שאני מחפשת. כי אני לא רוצה לאכזב אותך או לפגוע בך. טוב , היה לי לעונג לשוחח איתך. נתראה אחר כך , להתראות , בואו אחריי בנות , בזהירות שלא תפלו. רגע, לא לפול! בדיוק, ככה! לשמור על שווי משקל. וואו, תשמעו . נכון שאביטל הכי יפה מבין הבנים?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך