לובאטיקית
פרק מ-ע-פ-ן . 4 הימים הבאים יהיו פנויים : מחר הייתי אמורה ללכת לטיול בצפון ולחזור ביום חמישי וביום שישי אני לומדת ואז יום שבת אז נראה לי שאני אכתוב ספר בזמני הפנוי ^_^

~ פרק 1 ~

לובאטיקית 16/09/2014 680 צפיות 4 תגובות
פרק מ-ע-פ-ן . 4 הימים הבאים יהיו פנויים : מחר הייתי אמורה ללכת לטיול בצפון ולחזור ביום חמישי וביום שישי אני לומדת ואז יום שבת אז נראה לי שאני אכתוב ספר בזמני הפנוי ^_^

" שלום בנות " בא מאחורינו ליאם – אח של עדי .
" אנחנו באמצע שיזוף " אמרה עדי והורידה את משקפי השמש .
" נו בואו לבריכה " הוא הוריד את החולצה .
" אני רוצה לתפוס צבע " אמרתי ולקחתי מגזין מהשולחן שהיה בין מיטות שיזוף שלי ושל עדי .
" מיקה ! הבגד ים שלך במגזין ! " אמרה עדי והביאה לי את המגזין והראתה לי .
" מגניב " אמרתי ופתאום הרגשתי מים קפואים נופלים עלי מלמעלה .
" אוקי " שמתי את המשקפיי שמש על השולחן וקמתי עצבנית .
עדי ליאם וג'ונתן צחקו , רואים שהם אחים .
התחלתי לרוץ אחרי ג'ונתן את ריצת חיי מסביב הבריכה עד שהוא החליק והתחלתי לצחוק כל כך חזק שכאבה לי הבטן .
" מה את צוחקת ? " הוא קם והתחיל לרוץ אחרי , לצערי הוא יותר מהיר ממני .
" מיקה מניסיון זה אבוד לך " עדי צחקה וחזרה למגזין .
הוא תפס אותי והתחיל לדגדג אותי בבטן .. צחקתי שם את הנשמה שלי , לא יכולתי יותר .
" עכשיו את מוכנה לבוא לבריכה ? " הוא הפסיק עם הדגדוגים .
" אתה תדגדג אותי אם לא ? " שאלתי וצחקתי .
" כן " הוא חייך חיוך ממזרי .
" אין לי ברירה " אמרתי ועשיתי סלטה למים .
" לא ידעתי שבנות יודעות לעשות את זה " הוא אמר והעביר יד בשיער שלו .
" אתה לא זוכר שזכיתי באליפות הארץ בהתעלמות קרקע ? " אמרתי .
" תפסיקי להשתחצן " הוא אמר .
" היי בנות מה דעתכן מסיבה מצומצמת היום בערב פה ? כמה חברים שלי ושל ג'ונתן ואתן ? " צעק ליאם והחזיק את הטלפון .
" זורם " אני ועדי אמרנו ביחד .

" היא תגידי לי קח וקחי את הכל, בואי נברח האוטו שלי, היופי שלך ויש לנו זמן אז תגידי לי היי, תגידי לי בוא תגידי לי קח, וקחי את הכל איתך כל הטירוף הזה נראה כמו ים כחול " אני ועדי זייפנו בקריוקי .
" כישרון " ג'ונתן וליאם מחאו לנו כפיים .
" אני מודעת " חייכתי וצחקתי .
פתאום נשמעו דפיקות בדלת .
" אלה חברים שלי " אמר ליאם וקם לפתוח .
" היי " אמרתי והסתכלתי ..
" מה אתה עושה פה ?! " צעקתי כשראיתי שהוא נכנס .


4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך