Franz Vanilla
מקווה שאהבתם ויש עדיין מקום להירשם אז פליז תרשמו אני חייבת דמויות :)

פשוט לאהוב -פרק 1 :)-חדש-

Franz Vanilla 19/04/2014 694 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם ויש עדיין מקום להירשם אז פליז תרשמו אני חייבת דמויות :)

פרק 1 –

שעה :1:00 .
מקום : נמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי .

קרה לכם פעם שכל כך התרגשתם ממשהו עד שלא הצלחתם לישון בגללו ? שלא יכולתם לאכול או אפילו לחשוב על שוב דבר אחר מלבדו ?
ככה אני הרגשתי לקרת הנסיעה שלי בחזרה לישראל , טוב למען האמת היא לא הייתה בחזרה אלה …. רק שנייה לא הצגתי את עצמי , אני רון פרי . כן אני יודעת זה שם מצחיק לבת אבל אני אוהבת אותו הוא … מיוחד ממש כמוני .
בכל מקרה אני יושבת עכשיו בשדה התעופה של ניו יוקר ומחקה שאבא יגיע עם הכרטיס שלי , הכרטיס שלי למקום הכי נפלא בעולם ,ישראל . שלא תחשבו אני תמימה כל כך אני יודעת שלא הכל ורוד שם אבל … איך להסביר את זה ? בארצות הברית הכל גדול ואתה צריך להיות אדם גדול כדי שיכירו אותך ,ואני איך לומר לא האדם הכי גדול שיש .
זה לא שאני איזו חנונית מסכנה ולא מוכרת אבל אני גם לא הכי מקובלת בתיכון שלי , אני מהנעלמים האלה ,למרות שיש לי הרבה חברים . ככה זה כאן , או שאתה ספורטאי \מעודדת ואז מכירים אותך ,או שאתה חנון ואז מתעללים בך וכל השארה הם נעלמים . אני לא רוצה להמשיך להיות נעלמת , אני רוצה שיקירו אותי ואת הקישורים שלי . זאת אחת הסיבות שאני כל כך נרגשת להגיע לישראל , היא מדינה קטנה כל כך שאפשר להכיר בה כמעט את כולם , כל השתתפות בראליטי הופכת אותך לסלב . איך אני יודעת את זה אתם שואלים ? כי שלוש פעמים בשנה הייתי מגיע לבקר את הסבא והסבתא המגניבים שלי , אליס ופיל . הם לא זקנים כמו רוב הסבים משהו בסביבות גיל הארבעים ,זה בלל שאמא שלי התחתנה כשהיא הייתה בת 19 והם התחתנו … בסביבות גיל 16 ,פלוס מינוס . אמא אמרה לי שפעם זה היה ככה .
בכל מקרה לפני הנסיעה אבא הכריח אותי ללכת לטיפול עצל אחד החברים שלו , הוא פסיכולוג מצליח , זה היה התנאי שלו שאני אבוא לארץ . החבר הזה שלו , רודני , אמר לי שהטיסה היא כמו מסע ומסעות צריך לתעד. אז יצא שאני פה בשעה אחד בלילה וכותבת במחברת החומה שהוא נתן לי כדי לתעד את המסע שלי .
עד סיבה להתרגשות שלי היא שאני אגור בפנימייה לא רחוקה מהים , כמובן שבסופי שבוע אני אלך לסבא וסבתא , מעולם לא גרתי מחוץ לבית וזו גם ההזדמנות שלי להכיר חברים חדשים ומעניינים ,למרות שאני כן התגעגע לחברי בבית אפילו אחרי מסיבת הפרידה שאמה ארחה לי והזמינה אותם וכמה קרובים שאת רובם לא הכרתי .
הו הינה אבא מגיעה עם הכרטיס , אני צריכה ללכת אבל אני אעדכן בקרוב מבטיחה …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך