Franz Vanilla
למי ששעל הסיבוך שך העניינים יבוא בהדרגה בכל זאת זה רק היום השני שלה שם . אז מקווה שאהבתם ואשמח לשמוע תגובות :))

פשוט לאהוב- פרק 6 :) -חדש – בבקשה תגיבו

Franz Vanilla 23/04/2014 706 צפיות תגובה אחת
למי ששעל הסיבוך שך העניינים יבוא בהדרגה בכל זאת זה רק היום השני שלה שם . אז מקווה שאהבתם ואשמח לשמוע תגובות :))

פרק 6 –

שעה : 19:33 .
מקום : החדר שלי ושל מישל ,בפנימיית 'על הים ' .

אמ… עם להגיד את האמת כבר התחלתי להתרגל לחיי הפנימייה .
וזה פשוט מופלאה שבכל יום אני פוגשת כאן אנשים חדשים ומגלה דברים חדשים .
היום לדוגמה הבנתי שעם עושים כל מיני דברים למען הפנימייה מקבלים משהו שהוא כמו שכר או דמי כיס , לכאן אני ופז החלטנו לעבוד בבית הקפה של הקמפוס ,זה מקום נחמד ,משפחתי כזה , אין בו הרבה כיסאות ושולחנות ,לפחות לו בתוך בית הקפה . בכל מקרה הבוס נחמדה וככה אני מקבלת דמי כיס .
בבית בקפה (שכמו שכבר אמרתי היה קטן ) היה מקום לשלוש מלצרים . אני ופז כבר התקבלנו לכן נשאר עד מועמד אחד .
"מי את חושבת שיתקבל ?" שאלתי את פז , שתינו קיבלנו קפוצ'ינו על חשבון הבית (כי התקבלנו וכל זה ) .
"אני באמת לא יודעת . זה תלוי מי יגיש מועמדות " היא לקחה שלוק ענק מהקפוצ'ינו שלה . בדיוק אז ,כמו על פי סימן עבל בכניסה לבית הקפה נער שנראה בגילנו , היה לו שיער שחור ועיניים אפורות ,הגופו שלו היה שחום ומוצק .
"היי פז " הוא חייך עליה ולגמרי התעלם ממני .
"מי זה היה ?" שאלתי אותה בלחש לאחר הוא פנה לדבר עם הבוסית , מירי .
"קוראים לו עומרי, כשהייתי בחטיבה למדנו באותה כיתה אבל …. הוא השתנה בחופש ,ניהיה חתיך וכל זה " היא צחקקה .
"למה הוא התעלם ממני ?" שאלתי , אני יודעת שנשמעתי ממש כמו ילדה קטנה אבל מה נראה לו בכלל .
"הוא כנראה לא שם לב עליך בגלל שהוא היה עסוק בלהסתכל עלי " היא נופפה בילדה בהגזמה .
אחרי שתיינו סיימנו לשתות הלכנו לכיוון המעונות של הבנות ,כיוון שיום העבודה שלנו מתחיל רק מחר , ותכננו ללכת לים עם עמית ,מישל ומור .
וכך היה , הלכנו לים (הים של ישראל מושלם אין מה להגיד ) ומילש ומור סיפרו שהם הולכות לעבוד במטעים ועמית יעבוד ואורווה , את האמת , העבודה שלי ושל פז נראתה הכי טובה (לנו לפחות יהיה מיזוג ) .
בכל מקרה היה ממש קיץ ביום השני שלי ב'על הים ' אבל ככל שאני מנסה להדחיק את זה אני לא יכולה שלא לחשוב על עומר ועל זה שהוא פשוט לגמרי התעלם ממני .
אני מקווה שזה יעבור מחר. בכל מקרה מישל כבר צועקת עלי לחבות את האור בחדר אז לילה טוב בינתיים …


תגובות (1)

חמוד מאוד, מחכה בקוצר רוח להמשך ^-^

24/04/2014 14:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך