Franz Vanilla
מקווה שאהבתם ויש עד מקום בהרשמה :)

פשוט לאוהב-פרק 5 :)

Franz Vanilla 21/04/2014 633 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם ויש עד מקום בהרשמה :)

פרק 5 –

שעה 22:01
מקום : החדר שלי בפנימייה .

וואו , כמה שזה מוזר לישון במיטה הזאת עם המצעים הקטומים האלה ועם מישל בחדר .
אבל נראה לי שהכי טוב יהיה עם אני אמשיך מאיפה שעצרתי .
אוקיי אז הפעם האחרונה שכתבתי הייתה בשיעור הראשון שלי בביתה הספר 'על הים' ואחרי שסגרתי את היומן והתחלתי להקשיב גיליתי שהוא היה גם מעניין .
כשיצאתי להפסקה ביחד עם אשלי ראינו את עמית , הוא היה עם כמה חברים שלו ושניינו לא רצינו להפריע לכן המשכנו ללכת לכיוון שולחן עץ (כזה של פיקניקים משפחתיים ) שנח בצילו של עץ גדול .
"המקום הזה אדיר " אמרתי וישבתי ליד השולחן , מישל התיישבה מולי .
"כן הוא באמת גדול וחכי שתראי את המעונות ואת חוות הסוסים שליד בית הספר ואת הפרדס הכל כל כך … אני לא יודעת ישראלי אולי ?" אמרה מישל , חייכתי אליה . היא צדקה הכל באמת היה ישראלי .
"אז מאיפה את ?" היא שאלה אותי והתחילה לכרסם את הכריך שלה .
"מנהטן " אמרתי בפשטות והוצאתי תפוח ירוק מתיקי .
"בניו יורק ?"היא שאלה בעיניים פעורות .
"כן " עניתי .
"וואו החלום שלי הוא לגור במקום כזה , הכל כך גדול וכל כך-"
זה בדיוק העניין הכל גדול ואת צריכה לעשות דברים גדולים כדי שיכירו אותך עם לא את נעלמת " קטעתי את דבריה .
משם המשכנו לדבר על דברים שונים לגמרי כמו על כמה שיש בנות שחושבות את עצמם וכמה שיש בבית הספר בנים חמודים (שטויות של נערות מתבגרות נראה לי ) .
בגלל שזה היה היום הראשון סיימנו אחרי עד שעתיים של מתמטיקה , סופסוף משהו שאני יכולה להשוויץ בו . (אבא שלי רואה חשבון במנהטן כנראה ירשתי ממנו את הקטע עם המספרים ).
כשהיום הלימודים הסתיים מישל ואני פנינו לכיוון המעונות ואני שאלתי את עצמי מה עמית עשה עם המזוודה המסכנה שלי .
כשמשל נעמדה ליד דלת חדר מספר 54 ופתחה אותה בעזרת המפתח שלה הייתי בשוק , החדה היה שטוף שמש ופנה אל הים , בחדר היו שתי מיטות ועליהם ועליהם מצעים כתומים בהירים , היה בחדר ארון גדול בצד אחד ושולחן כתיבה בצד השני , והייתה גם דלת לבנה שהובילה לשירותים קטנים ומקלחת דוש (ככה רושמים את זה ?) . וכמובן שבמרכז החדר עמדה המזוודה הפרחונית שלי .
"מה את חושבת ?" שאלה אותי מישל .
"זה מושלם !" עניתי מיד ולא יכולתי שלא לחבק אותה .
משם הלכנו למנהל , שמסתבר שקראו לו וויל וגם הוא במקור בה מארצות הברית (שיקגו ליתר דיוק ). ביקשנו ממנו לשכפל לי מפתח לחדר של מישל והוא הסכים . הוא אחר שזה שאני איתה בחדר חוסך פתיחה של חדרים חדשים .
אחר כך הלכנו לארוחת צהריים ושם עמית ישב איתנו בשולחן (כבר אמרתי שאני מתה עליו? ).
ואז פגשתי את שתי השותפות מחדר מספר 53 , הם די נחמדות , אחת מהם היא מור , יש לה שיער חום חלק ועיניים ירוקות-כחולות . והשנייה היא פז ויש לה קעקוע מגניב של נעלי בלט על רגל שמואל .
ישבנו איתם על הדשה כמה שעות עד שהגיע כיבוי אורות ואז כל אחת פנתה לחדרה .
כן 'על הים ' הוא באמת מקום מגניב , מחר מישל אמרה שיפוצצו אותנו בשיעורים (היא אמרה את זה ממש במילים האלה ) ,אבל היא אמרה שאחרי שנגמור את השיעורים היא תיקח אותי לים .
זהו זה היה היום הראשון שלי בבית הספר אני מקווה שכל השנה תיהיה כזאת טובה .
עד עדכונים מחר …


תגובות (2)

מדהים אני אוהבת את הכתיבה שלך תמשיכי

21/04/2014 11:54

נחמד, אני ממש אוהבת. מתי את מתחילה לסבך דברים?

21/04/2014 22:03
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך