כותבת מהלב♥
אז כנראה שאלירן וטוהר יוצאים לדייט,אני אשמח שתכתבו איזה דמות הכי אהבתם עד עכשיו ... טוב ואני יודעת שזה פרק קצר אבל אני יעלה עוד פרק בערך עוד חצי שעה! תודה על הכול ואני אשמח לעוד צפיות ותגובות ♥ אוהבת המון המון♥

צבועה באהבה -פרק 10

כותבת מהלב♥ 29/11/2015 1025 צפיות 2 תגובות
אז כנראה שאלירן וטוהר יוצאים לדייט,אני אשמח שתכתבו איזה דמות הכי אהבתם עד עכשיו ... טוב ואני יודעת שזה פרק קצר אבל אני יעלה עוד פרק בערך עוד חצי שעה! תודה על הכול ואני אשמח לעוד צפיות ותגובות ♥ אוהבת המון המון♥

בס"ד
נקודת מבט של טוהר:
הגענו לבית של נור ואכלנו צהריים ,אחרי זה עלינו לחדר שלה ,אני חייבת להיפגש עם אלירן! דחוף.
'תגידי אלירן ,הוא פנוי?' שאלתי כשהגענו לחדר ל נור,'למה?' שאלה בחיוך תחמני,'סתם' אמרתי ,'יש לי חשש שאת מרגישה כלפיו רגשות ,האם זה נכון?' שאלה בתמנות,'שום רגשות' הכחשתי הכול,'לא כי אם את רוצה אני יכולה לקבוע לכם דייט', היא צחקה טיפה והסתכלה עליי ,'שלא תעזי' אמרתי וזרקתי עליה את הכרית ,'פה פתחת מלחמה' היא צחקה ואז התחלנו מחלמת כריות.
כל הנושא הזה הביך אותי ,נכון אמנם אני לא דתייה אבל אף פעם לא היה לי כל כך את הקטע הזה של חבר וזה .
נור ידעה את זה ובגלל זה היא התרגשה בשבילי,'אח' היא צעקה כשזרקתי לה כרית על הראש,'מגיע לך' אמרתי והתיישבתי על המיטה,'שמנה' אמרה וחייכה את החיוך המפורסם שלה.
הסתכלתי עליה וחשבתי על מה שעברתי עם הילדה הזאת,אני פגשתי אותה עוד כשהייתי דתייה,והיא הייתה איתי בכל הדרך ,מתי שהתחלתי לחלל,היא תמיד הייתה ואף פעם לא אמרה ,אף פעם לא שפטה.
היא החברה הכי טובה שיכלתי לבקש אי פעם!
'טוב אני מתקשרת לאלירן' הודיעה ולפתע צלצה ,'לא' צעקתי לה.

נקודת מבט של אלירן:
"דרך השלום איזה חום אולי נזוז שואלת…" צלצל הפאלפון ועל הצג הופיע "הסתומה הראשית" ,גיחכתי לפני שעניתי תמיד מצחיק אותי לקבל שיחות מהילדה הזאת.
'הלו' אמרתי מתי שעניתי,'אלירן תקשיב שניה מחר אתה אוסף את טוהר בשמונה מהבית שלי אתם יוצאים ביי',עוד לפני שהספקתי להגיב היא ניתקה.
חייכתי,הנור הזאת משהו משהו.
שלחתי לטוהר הודעה,'אז כנראה שאנחנו יוצאים מחר',היא שלחה לי בחזרה 'כנראה'.

נקודת מבט של טוהר:
'לא את דפוקה זה ברור לך' ,אמרתי אחרי ששלחתי לאלירן הודעה,היא התחילה לצחוק,'מה את צוחקת?' שאלתי בכעס ושניה אחרי זה חייכתי,'סידרתי לך דייט תגידי תודה ,מלא בנות היו מתחלפות איתך בכל זאת את יוצאת עם אלירן מיימון' ,היא אמרה 'שיתחלפו' אמרתי ברצינות.
'טוב בואי נמצא לך מה ללבוש' אמרה והלכה לחדר הארונות שלה.
את האמת עם כמה שהתעצבנתי על נור ,שמחתי כי כן הרגשתי משהו כלפיו,אבל אני מפחדת אולי הוא בכלל לא מעוניין בי אולי הוא סתם ישחק בי.
טוב טוהר די תצאו מחר ותראי!


תגובות (2)

Sn

יואווו תמשיכייייי מדהימה שכמותך ????❤️

29/11/2015 18:21

תודה רבה אין לך מושג כמה זה מחמם לי את הלב♥

29/11/2015 18:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך