דניאלה ♥ :-)
להמשיך ?

צרות של עשירים – דמויות

דניאלה ♥ :-) 05/08/2014 940 צפיות 6 תגובות
להמשיך ?

היי
~ליאן~
אני ליאן יש לי שער חלק (טבעי) חום ובקצוות בהיר , עניים ירוקות -חומות ( , אני גבוהה ורזה אבל מלא במקומות הנכונים ;-) .
אני בת 16 וחצי לפני שנתיים אבא שלי זכה בלוטו ב- 10 מליון , וקנה כמה עסקים ועכשיו אנחנו מליארדרים , כן כן יש לנו מזל (הרבה)
כשהייתי קטנה כלומר עוד הרבה לפני שהתעשרנו לא הייתי כל כך מקובלת וזה טיפה מעצבן אותי שבגלל שהתעשרתי נהייתי מקובלת יותר, זה דיי צביעות בעייני אז אני קצת נרתעת מחברות שפוטות לכן יש לי רק שתי חברות טובות אופיר ונועה וידיד ממש טוב ליאור .

יש לי שלושה אחיות שתיים מהן כבר נשואות והן לא גרות איתנו , ואחות אחת גרה איתי ועם ההורים שלי באחוזה במושב ,

~מאי – אחות של ליאן ~
היי אני מאי אני בת 19 וחצי , שזופה , שיער חום כהה תלתלים (אבל יש לי החלקה ;-) .
אני גובה ממוצע רזה אבל מלאה במקומות הנכונים ;-) , עניים שחורות פחם עמוקות וטובות .
יש לי פאק קטן באף הוא טיפה שבור , ואני דיי פוחדת לעשות ניתוח

~~~~~~~ שאר הדמויות התגלו בהמשך ~~~~~~~


תגובות (6)

תמשיכי, אבל זה סיפור אהבה? כי אם כן אז אני כניראה לא יקרא (אני שונאת סיפורי אהבה)

05/08/2014 17:10

רוב הסיפור לא כל כך סיפור אהבה

05/08/2014 17:40

החלטתי שמעכשיו אני סופרת הפעמים שאני אומרת את זה-
זאת לא הקדמה! (#2)
זאת הצגת דמויות.
עוד כמה הערות-
לא מעניין אותה שהיא מלאה במקומות הנכונים. לא מעניין אותי שהיא גבוהה וממש אבל ממש לא מעניין אותי שהיא עשתה החלקה.
וואי, איזה קטע שתיארת את הדמויות כך שהן יהיו מושלמות? (למרות שזה לא נקרא תיאור, אבל נגיע לזה אחר כך) לדמויות אמור להיות פגמים. זה מה שמחבר אותנו אל הדמויות וגורם לנו לאהוב אותם.
הדמויות שטחיות מאוד, אין להם אופי.
הקדמה אמורה לעניין את הקורא ולגרום לו לרצות לקרוא עוד. תוסיפי מיסתורין להקדמה, הצגת דמויות בתור הקדמה מורידה מערכו של הסיפור.
—————-
לא כותבים רווח בין מילה לסימן פיסוק.
בשום מקרה, בחיים, אל תכתבי סמיילים בסיפור. זה מוריד מערך הסיפור כל כך הרבה וחבל.
בנוסף, כתבת דברים מיותרים בסוגריים. במקום לכתוב- עיניים שחורות פחם (שירשתי מאמא)- אגב, זה פרט לא נחוץ ולא מעניין, היית יכולה לשלב אותו בדרך אחרת בסיפור, להגיד ש"הוא הסתכל עמוק לתוך עיניה השחורות" או משהו דומה.
אז כן, במקום לכתוב את זה, היית יכולה לכתוב-
עיניי שחורות, בצבעו של הפחם, שאותם ירשתי מאימי.
גם במקום לכתוב "~ליאן~" או "~מאי – אחותה של ליאן~" תכתבי את זה בפסקה (רק אם את ממש מתעקשת לכתוב הצגת דמויות) לדוגמא:
לליאן יש עיניים ירוקות אך לעומת זאת- לאחותה, מאי, יש עיניים שחורות.
ולבסוף- אל תכתבי מספרים בסיפור בצורה הזאת- 17, 5, 1, אלא כך- שבע עשרה, חמש, אחד.
בהצלחה.

05/08/2014 17:44

    תודה אני יקח את ההערות וינסה לשפר

    05/08/2014 17:51

הכל טוב מדי בסיפור הזה… לא משאיר מקום לעלילה מעניינת\לסקרנות
זה מרגיש שכל הדמויות בסיפור נכתבו מתוך מה שאת היית רוצה להיות.
אולי אני טועה….
אבל זה רעיון יפה :-)

05/08/2014 17:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך