קחי אותי אביטל – פרק האיחוד

time machine123 14/02/2016 628 צפיות אין תגובות

פרק 24 – פרק האיחוד- כל המתמודדים מגלים סודות שלא התגלו במהלך העונה.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
שלום לכולם! שלום לכם צופים יקרים שבבית! חזרנו אליכם לעוד פרק האיחוד שבו המתמודדים של התוכנית " קחי אותי אביטל!" מגלים את הסודות והדברים שהם לא העיזו להגיד אותם בפני הרווקה שלנו , אביטל סיאני! שעוד מעט נזמין אותה ואת גל תבורי בן הזוג שלה שזכה במיליון ובליבה של אביטל! אני רוצה להזמין לכאן שוב , את הרווקה הכי מוכשרת בעולם . קבלו אותה ביחד עם גל תבורי במחיאות כפיים! הנה הם מגיעים יחד . וואו , איך היא יפה. אביטל , מה שמלת בלון הזאת? איך שהיא מתאימה לך. טוב לראות אותך שוב, אביטלו'ש! מה שלומך מאז הטקס של הוורד האחרון? רגע, את מתרגשת!
אביטל סיאני-הרווקה-
שלום לך , אייל! טוב לראות אותך שוב! האמת שמאז טקס הוורד האחרון לא מצאתי לי רגע אחד של מנוחה. רוצה שאראה לך את הטבעת שקנה לי גל? טבעת משובצת יהלומים בצבע ורוד. הוא משקיע מאוד בקניית הטבעת. זה ממש מרגש אותי. מאז שיש לי את הטבעת, אני לא מורידה אותה מהאצבע כמעט רק לפני השינה בלילה ומניחה אותה על השידה ליד מנורת הלילה.
-גל תבורי-
וואו, אני מתרגש להיות פה שוב! תשמע, אייל! אם להיות כנה , לא הייתי בטוח במאה אחוז שאביטל אכן תיבחר בי. אנו לומדים להכיר אחד את השנייה באופן מוחלט ולשמר את הזוגיות על מנת שלא ניפרד אף פעם. אין כמעט יום שאנחנו לא רבים , אפילו אם יש אהבה כל כך גדולה בינינו. צריך לדעת להתפשר ולוותר אחד לשני לפעמים.
אביטל סיאני-הרווקה-
כן . יש צדדים אצלו שקצת קשה לי איתם , אבל בסדר. אני מוותרת לו כל פעם שאני רוצה לכתוב שירים והוא לא נותן לי משום שלדעתו יש דברים יותר חשובים מכתיבה. להקשיב לו כל פעם שהוא חזר לי מחנות המוסיקה שהוא עובד בה בנתניה. עברתי לגור איתו ביחידת דיור שהוריו הוסיפו למקרה שהוא יתחתן. בעזרת השם אנחנו נתחתן.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
ויש לכם כבר תאריך לחתונה? יש לי שאלה שאני והצופים מעוניינים לדעת מתי תהיה החתונה שלכם! אני רואה את החיוך שלך אביטל ואני תוהה על מה את חושבת בזה הרגע. בטח את חושבת על זה שאת לא רוצה לאשר לי שיש לכם תאריך מתי אתם מתחתנים? את רוצה להגיד לי או שאת מעדיפה לשמור את זה לעצמך?
-גל תבורי-
כן , יש לנו תאריך לחתונה. התאריך לחתונה שלי ושל אביטל זה בכ' אדר. ביום הולדתה העשרים ושבע. כן , מה החיוך הזה אייל? זה לא אומר לי כלום. וואו , אני מתרגש. כן , החתונה תהיה בעוד שנה. אני לא מאמין! איזו התרגשות. אני ואביטל מנסים להתרגל לזוגיות החדשה- ישנה. זוהי זוגיות שצריך לעבד אותה בכל יום מחדש. ואפילו אם אני והיא נתווכח, היא תכתוב שיר ואני אנסה להלחין אותו על ידי זה שאני מנגן בגיטרה.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
וואו , עוד שנה! אביטל מתרגשת! תפסתי אותה על חם! אז החתונה שלכם עוד רחוקה. לי זה מרגיש כאילו אתם מסתירים ממני פרטים נוספים. בקרוב נזמין לפה את שלושת המתמודדים שנדחו על ידך אביטל. אור קאפח, סתיו סיאני ודרור עדני. נצא למקבץ קצר של פרסומות ומיד חוזרים! אחרי הפרסומות , נראיין מקרוב את אור קאפח, סתיו סיאני ודרור עדני.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
שלום לכם צופים יקרים! חזרנו! תודה רבה וענקית , לגל תבורי ולאביטל סיאני! נדבר איתכם בהמשך. בוא נזמין לפה את שלושת המתמודדים שהגיעו לגמר הגדול של " קחי אותי אביטל!" אך לא קיבלו מאביטל את האוקיי הסופי והם הודחו אחד אחרי השני. קיבלו בבקשה במחיאות כפיים את אור קאפח! סתיו סיאני ודרור עדני! הנה הם באים! טוב לראותכם שוב כאן! איזה יפים אתם!
-אור קאפח-
שלום גם לך , אייל! טוב לראות אותך! התגעגענו! מאז אותו ערב שבו הודחתי ונותרתי שבור לב לחלוטין! ולא ידעתי איך להשלים עם החלטתה של אביטל על שהיא לא בחרה בי. אבל הנה אני כאן , שבועיים אחרי טקס הוורד האחרון שהיה וכנראה שזה היה מלמעלה. אני לא יודע למה היא לא בחרה בי. אני רק יכול להגיד דבר אחד: שהיא זיכתה בגל תבורי, הוא בן אדם הכי מקסים וראוי לה מבחינתי. אני לא מודאג מהבחינה הזאת.
-דרור עדני-
תסלח לי אור, הרגשתי שאביטל שמה לב למתמודדים אחרים והיא התנשקה איתם. לא הרגשתי נוח מכך שהיא היתה גם של מתמודדים אחרים בווילה. הבהרתי לה באותו היום שזה לא מתאים לי שהיא של הרבה גברים והיא הרגישה חצויה בגלל שהיא מרגישה רגשות כלפיהם! לא ידעתי איך להתמודד עם זה ואמרתי לה שאני לא אמשיך אם היא לא תהיה רק שלי בלבד!

-סתיו סיאני-
אני חושב שאתה מגזים קצת , דרור! היא לא היתה רק שלך! אני עדיין מאוהב עד מעל הראש בה ואני לא מרשה לך לדבר עליה ככה. היתה לה סיבה טובה לא לבחור בך וזהו. תעזוב אותה בשקט. אייל , אני ממש מתרגש להיות פה. גל באמת הוא אדם טוב.
-אור קאפח-
הממ.. דרור עדני , העונה הייתה והסתיימה כבר לפני שבועיים. זה לא הזמן להטיח בפני בן אדם שהוא לא היה בסדר כשהוא לא רצה לבחור בך. אביטל עשתה את שלה כאשר החליטה שאיתך היא לא תמשיך, ועם זה אי אפשר להתווכח. אין מה להצטער. אני מאחל לגל תבורי ולאביטל סיאני את כל הטוב שבעולם.
-סתיו סיאני-
זה קצת כואב לי שהיא לא בחרה בי, אבל עדיין זה בסדר . אני מרגיש טוב , אולי אתם לא תאמינו לי כשאגיד לכם את זה. זאת פני המציאות. כאילו אור, נראה לי שהדברים שאתה אומר כאילו נשמע מהצד מאוד לא טוב. כי אתה כאילו אומר שזה מובן מאליו. זה לא מובן מאליו. אני שמח מאוד בשבילו, זאת אומרת בשביל גל תבורי, הוא בן עם לב זהב ומקסים. אני מאחל להם שיהיו מאושרים ויהיה להם טוב. אני בא ממקום טוב. והלוואי שיהיו מאושרים. אם לי טוב, בעזרת השם בלי נדר תמצא זיווג הגון . עוד שבוע פסח ואני מקווה עד אז שיהיו לנו ניסים קטנים.
-אור קאפח-
אמן ואמן, בעזרת השם יהיה לכול מי שיושב פה זיווג הגון מהשמיים. אני באמת מאחל בכל ליבי לאביטל סיאני וגל תבורי , כל טוב בחיים וגם בנישואין. שיהיה במזל טוב, ושנשמע רק בשורות טובות . ושיהיו הרבה חתונות אם ירצה השם.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
טוב, תודה לכם. להתראות בינתיים. אני גאה להזמין לפה את סבסטיאן רוחאס הגבר ההוא עם השיער בלונדיני , יהודה ולנסי , הנסיך שהגיע אלינו היישר לצרפת. ואחרון חביבון , זה יהודה לביא שעלה היישר מאוסטרליה. קבלו אותם לכאן במחיאות כפיים סוערות! איזה יפים אתם! קבלו אותם לצלילי השיר " לא דומה" של דודו אהרון. וואו, סבסטיאן איזה חתיך אתה! אפשר לקבל ממך חתימה? סתם.. אני צוחק. אני לא מתכוון ברצינות. טוב שבו טוב לראות אתכם שוב ! איך גידלתם!
סבסטיאן רוחאס- בן עשרים ותשע מארגנטינה-
שלום גם לך , אייל! גם אני שמח לראות אותך שוב. וואו, לא יאמן שעברו בסך הכול שבועיים מאז הגמר הגדול. אני לא זיכיתי להגיע עד לגמר הגדול של " קחי אותי אביטל!" . אבל אני מאוד מרוצה בשביל גל תבורי שניצח והצליח להרשים את אביטל. אני מאוד מאושר בשבילו כי מגיע לו לזכות וגם משום שאני והוא החברים הכי טובים. ביחד עם אדוארד וייס העולה החדש מבריטניה נורא התחברנו אחד עם השני. שנינו אוהבים לשחק באולינג והוקי קרח.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
טוב , יהודה לביא , אתה היית מתמודד שהודח בשלבים הראשונים של התוכנית מהווילה. מה , אתה יכול לשתף אותנו במה שאתה מרגיש?
יהודה לביא-מתמודד עשרים ושלוש-בן 32 , מנתניה.
ובכן , אני מרגיש קצת אכזבה מכך שלא הגעתי לגמר הגדול. ואני שמח בשביל גל תבורי שהוא ניצח את הגמר ואני מאחל לשניהם בהצלחה ושיפדלו. הלוואי שהם יהיו מאושרים. לא הכול בידינו, יש מישהו מלמעלה שמכוון ומנהל את העניינים בעולם. אנחנו רק צריכים לעבוד אותו.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
ותגיד, יהודה! יש שאלה שמעסיקה אותי ואת הצופים מאוד. האם אתה עדיין מרגיש אליה משהו? האם אתה מאוהב בה?
יהודה לביא-מתמודד עשרים ושלוש-בן 32 , מנתניה.
כן , אני עדיין מאוהב בה מאוד, זאת אומרת באביטל! אני לא יכול להפסיק לחשוב עליה. זה כאילו שהיא השתלטה על מחשבותיי. אני אוהב אותה וכל מה שרציתי זה להציע לה להתחתן אם הייתי אכן מגיע לגמר הגדול.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
וואו, שמעתם? יהודה לביא עדיין מאוהב באביטל! תשובה יפה נתת. מאוד מאוהב בה ונעבור ליהודה ולנסי. יהודה ולנסי מתרגש, איזה חמוד! פשוט עדיין לא קלט שהוא חזר לפה לאולפן , נכון? ובכן , יהודה! ספר לנו איך הרגשתך מאז הדחתך עם שני מתמודדים נוספים, סבסטיאן רוחאס ויהודה לביא. למה אתה חושב שאביטל לא בחרה אותך מבין עשרים וארבע גברים?
יהודה ולנסי – מתמודד מס' תשע עשרה-
וואו, איזו שאלה קשה! אף אחד לא היה מאמין שזה קרה לי בחצי הגמר. האמת לא ייחסתי לכך חשיבות , מפני שתמיד עודדתי את עצמי שאביטל מספיק גדולה לעשות החלטות נכונות בכוחות עצמה. אני שמח על ההחלטה שהיא קיבלה ואני חושב שלא הכול מקבלים בחיים. זאת אומרת את מה שרוצים. אני יודע שעשיתי את מה שהייתי יכול , גם אם לא נבחרתי , אני מאוד מאושר בשביל גל תבורי. לי זה ממש לא מפריע מי ייקח את המיליון. ומי שזכה בו זה גל. החבר הכי טוב שהיה לי בווילה הוא לא אחר מאשר גל תבורי ואני אשאר איתו בקשר גם אם התוכנית הסתיימה . לפי דעתי , אביטל ראויה לו הרבה יותר מאשר ויליאם פרידמן ששיקר לה והייתה לו חברה מחוץ לתוכנית.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
כן , תודה לסבסטיאן רוחאס , ליהודה ולנסי וליהודה לביא. נעמתם לי מאוד , יקיריי! ועכשיו אני רוצה להזמין את הזוג המאושר, קבלו לבמה , שוב בפעם השנייה , את גל תבורי ואת אביטל סיאני! וואו איך הם יפים ומתמזגים יחד! אז ההרגשה שלך , גל , אתה זה שזיכית במיליון ונצחת את הגמר?
-גל תבורי-
ההרגשה היא כמובן , שמחה אבל גם במובן מסוים, אני לא רוצה להשתחצן. אני לא מאלה שאנפנף בנוצות לא שלי. אם יש קסם , הוא אכן קרה באותו הערב, אותו ערב שבו אביטל החליטה לבחור בי ופתחה את ליבי לגמרי. לא חשבתי שאני אזכה במיליון וזה לא עניין אותי לנצח. הדבר היחיד שאני יכול להגיד שאם לא היה מיליון , אז הייתי מאושר בלעדיו , כי אביטל איתי, נכון בובי?
אביטל סיאני-הרווקה-
כן , בובי! ואני ממש מאושרת על כך שלא דחיתי אותו , האמת שגל הוא בן אדם הכי מקסים שיש. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיו. אם יש קסם, הוא אכן קרה באותו הערב , אותו הערב המקסים ההוא הזכור לי לטובה. זאת אומרת , אני מאושרת מכך שבחרתי בגל תבורי ויש בו הכול. הוא מין תיבת פנדורה שנפתחת כל פעם ואני מגלה אותו מחדש, כל הזמן אנו מנסים להכיר זה את זו. לא יודעת, מאוד ריגש אותי כשהוא בא אליי באותו הערב , וכשאמרתי לו כן. אז התחלתי לבכות בקול רם. סוף טוב הכול טוב , כמו באגדות. אני לא מפסיקה לחייך לרגע, כאילו ואז כאילו המשהו הטוב הזה הסתיים. העונה הזאת הייתה מרגשת. והייתי ממליצה לכל אחד לעבור את זה . כי חיים רק פעם אחת.
-גל תבורי-
זו הייתה עונה מדהימה , מלאת מתח. מרובת תהפוכות ותככים. אני ממליץ למשתתפי העונה הבאה לקחת את הדברים בקלות ולדעת שלחוויה הזאת אין פעם נוספת. מאוד נהניתי לקחת חלק בעונה הראשונה, אני ממליץ בחום למי שמרגיש בודד ועצוב , רוצה למצוא בת זוג ושותפה לחיים. הוא מוזמן להירשם ולהיכנס לווילה , אותה הוא לא ירצה לעזוב.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
היתה עונה מלאת רגש ובכי. הכרנו הרבה גברים מדהימים ויפהפיים, שהעיזו לקחת חלק בעונה הנוכחית ונלחמו על הזכות להיות מי שיזכה בליבה של רווקה אחת. יותר מכול , צחקנו איתם וראינו אותם ברגעים הכי קשים שהם ידעו בחייהם. ראינו אותם רבים ומתווכחים, ולא פעם אחת הם מרגישים קנאה ושנאה חסרת רסן למתמודדים אחרים אותם הכרנו בווילה.
התרגשנו אותם כאשר הם זכו בוורדים , והצטערנו על לכתם מהווילה דווקא אלה היו שלא קיבלו מהרווקה את הוורד. אנחנו היינו איתם לאורך כל התוכנית. ועכשיו אני פונה לכם צופים יקרים , תודה לכם שאתם צפיתם בעונה כל כך מקסימה דרך ערוץ שתיים. תודה על ההצבעות שהתקיימו דרך אתר מאקו ובצפייה בערוץ היוטיוב הרשמי של " קחי אותי אביטל!"
תודה על עונה מקסימה ונהדרת , שלעולם לא יישכחו אותה. לפני שניפרד מכם צופים יקרים ושנאחל לכם לילה טוב ושבת שלום! אני אייל דסאו ועד כאן העונה הסתיימה. להתראות בעונה הבאה וסופשבוע נעים וטוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך