time machine123
בעקבות חלום מוזר שהיה לי על 24 גברים. החלטתי לכתוב תוכנית ריאלטי

קחי אותי אביטל – פרק הגמר

time machine123 14/02/2016 784 צפיות אין תגובות
בעקבות חלום מוזר שהיה לי על 24 גברים. החלטתי לכתוב תוכנית ריאלטי

פרק 23 – הגמר הגדול של " קחי אותי אביטל!"
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
שלום לכם צופים יקרים וברוכים השבים והפעם לגמר הגדול " קחי אותי אביטל!". אתמול נפרדנו מיהודה לביא , סבסטיאן רוחאס ויהודה ולנסי. הבחורים שנשארו איתנו אלה דרור עדני , גל תבורי סתיו סיאני ואור קאפח. ארבעה מתמודדים אמיצים ומדהימים שיתחרו על ליבה של הרווקה שלנו בפעם האחרונה, אביטל סיאני. אני רוצה להזמין לכאן במחיאות כפיים סוערות את הרווקה שלנו אביטל סיאני . קבלו אותה במחיאות כפיים סוערות. תגבירו את המוזיקה , קדימה הנה לה צועדת בשביל אביטל התימנייה והנסיכה! קדימה כולם להריע לה! איזו חמודה היא , תראו איך היא מתרגשת. היי אביטל מה שלומך וואו איזה בגדים מהממים יש לך , את נראית משהו. איך את מרגישה?
אביטל סיאני-הרווקה-
בסדר גמור, איך אתה? אני מתרגשת! לא יאמן , אה אייל? שככה תעבור לה תוכנית שלמה? מבלי שנדע במי אבחר. תאמין לי שאני לא יודעת כבר מה לעשות!
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
לא יודע, בסדר! הגיע הזמן לראות איך היו בשבילך כל הפגישות שלך עם כל המתמודדים שהגיעו לגמר. ואנחנו נצא למקבץ קצר של פרסומות ולאחריהן נראה איך היתה הפגישה של דרור עדני עם אביטל. מיד חוזרים! אל תלכו לשום מקום! להתראות אחרי הפרסומות.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
שלום לכם , חזרנו אליכם צופים יקרים , בואי נראה איך היתה הפגישה שלך עם דרור עדני! הפגישה האחרונה שלך איתו אביטל, נכון?
אביטל סיאני-הרווקה-
שלום לך , דרור עדני מה נשמע? הכול טוב? טוב לשמוע אותך! התגעגעתי אלייך! וואו איזה חולצה מגניבה! מאיפה קנית אותה? וואי, אני חייבת חולצה כזאת בארון שלי , היא מקושקשת ויש עליה כיתוב רומנטי , אני אוהבת!
-דרור עדני-
גם אני , יפהפייה. וואו, את נראית פשוט מדהימה! התגעגעתי אלייך! אני מקנא כשאני רואה אותך עם מתמודדים אחרים , אני פשוט לא יכול! אני רוצה אותך רק לעצמי , אפשר?
אביטל סיאני-הרווקה-
אני לא יכולה להבטיח לך שום דבר, דרור ואל תקנא! אני פשוט צריכה להיות עם המתמודדים ואני יודעת שהדבר הזה של יותר מדי גברים בבת אחת , זה לא מוצא חן בעיניי בכלל. אבל אתה לא צריך להרגיש שלא נעים לך. זאת התוכנית , מה לעשות?
-דרור עדני-
אני פשוט לא שולט בעצמי , מה את רוצה שאני אעשה? אני לא יכול אוקיי? אני רואה אותך עם גברים אחרים ואת מתנשקת איתם , זה לא מתאים לי, אני מאוד מצטער! אני צריכה מישהי שתהיה רק לצידי , רק שלי! לא של אף אחד אחר! אני רוצה שתהיי אמיתית איתי ותגידי לי את מה שאת מרגישה!
אביטל סיאני-הרווקה-
אני לא יכולה להבטיח לך שום דבר מהדברים האלה , תסלח לי דרור אבל אני נפרדת ממך. אל תכעס על שלא ניסיתי להתקרב אלייך ולהראות באמת שהיה לי אכפת ממך. אני לא מרגישה אלייך שום כלום , זה אפילו לא מתקרב להיות משהו של אהבה. להתראות.
-דרור עדני-
זה מה שאת מרגישה? ואני חשבתי שאת מרגישה אליי איזשהו רגש, משהו.. אבל כלום? עזבי אביטל , כבר הבנתי את הקטע שלך. מתי הבנת שאת בעצם לא מרגישה אליי? מתי הרגשת שאת התחברת יותר לגל מאשר אליי?
אביטל סיאני-הרווקה-
גל הוא המתמודד שאני הכי מחוברת אליו , אבל דרור, אני באמת מצטערת בשבילך שאתה לא מבין מה אני אומרת. אני אוהבת אותך, אבל אני רוצה להיות כנה ולהגיד שאתה לא מה שאני מחפשת , מה שאני מנסה לומר שניסיתי להתקרב אלייך אך לא ממש הצלחתי כי בכל פעם הצבת לי מחסומים מהפחד שאתה תיפגע.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
וואו , איזה עצוב! טוב אביטל , אנו עוברים לפגישה הבאה שלך עם סתיו סיאני. אני ממש עצוב בשביל דרור עדני. הבחור הזה הפך ממש להיות קורבן ללב שבור של תוכנית השידוכים. בוא פשוט נקווה שהוא לא ייעשה משהו לעצמו מרוב שאת הודעת לו שאת לא בוחרת בו.
סתיו סיאני – בן עשרים ושש מבאר שבע
היי יפהפייה! התגעגעתי אלייך, את יודעת . חשבתי כל הזמן עלייך ועל כל מה שעברנו ביחד. חשבתי ומצאתי שהזמן גרם לי להבין כל כך הרבה דברים. רגע, אני מתרגש! אביטל , אני מאוהב בך עד מעל הראש ואני רוצה לבלות איתך את שארית חיי, רק תעני לי בבקשה. זה מאוד חשוב. ואני רוצה לשאול אותך : האם את רוצה להיות אשתי , אביטל סיאני?

אביטל סיאני-הרווקה-
מה? רגע.. אני לא נושמת כמו שצריך. אני לא יכולה , סתיו. ליבי שייך למישהו אחר. אני מה זה מצטערת. הייתי צריכה לומר לך את זה ופחדתי מהרגע הזה שיבוא ואני אצטער כל הזמן למה סתיו לא נמצא! הייתי ממש קרובה להרגיש אלייך משהו, וכשחשבתי שזה קרה בעצם הבנתי שאני לא קרובה אלייך בעצם!
סתיו סיאני – בן עשרים ושש מבאר שבע
אני לא מבין מה קרה לך , אביטל! הרי התנשקנו הרבה פעמים! למה לא מצאת דרך להגיד לי את מה שאת מרגישה באמת. אז מה , זה 'לא' מוחלט או רק דרך להגיד לי שאת מאוהבת במישהו אחר? תעני לי בבקשה! אני צריך ממך תשובה ברורה.
אביטל סיאני-הרווקה-
אני לא יודעת מה להגיד לך , איך לנחם אותך על כך. אני מצטערת מכל הלב , באמת! בוא אני אלווה אותך למכונית? בוא , סתיו! וואי, איזה קשה להיפרד ממך. להתראות סתיו.
סתיו סיאני – בן עשרים ושש מבאר שבע
הייתה לי תקווה שאכן תבחרי בי, איך הייתי יודע שאני אלך בבושת פנים שכזאת? אה , אביטל? אין לך רחמים תגידי? אין לך לב! אני מאוהב בך מעל הראש, עוד לא הבנת את זה?
אביטל סיאני-הרווקה-
אתה לא מבין איך קשה לי! סתיו, גם אני האמנתי שאני מרגישה אלייך משהו. אתה הבן אדם האחרון שבעולם שאני רוצה לפגוע בו , תסלח לי סתיו!

סתיו סיאני – בן עשרים ושש מבאר שבע
אל תתנצלי, בבקשה! עודך נותרת חשובה בשבילי, אבל לא היית הוגנת. הכול בסדר, אבל אני לא מבין מה השתנה בך שגרם לך ככה לשנות כיוון ואמרת לי בפרצוף לא. כזה שגרם לי להיבהל ולהיכנס ללחץ. אני עוד לא מאמין, אבל אביטל, אני רוצה בפעם האחרונה להרגיש שאת עדיין הוגנת, שזה לא נכון מה שאמרת.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
וואו, אביטל אמרת לסתיו לא בפנים וזרקת אותו כאילו היה כלי לא רצוי? חשבתי שבאמת הוא מתאים לך . ולא סתם מישהו מהרחוב. זה סתיו סיאני החתיך. זה לא מגיע לו. אתם באמת מתאימים. בואי נראה איך הייתה לך הפגישה עם אור קאפח.
-אור קאפח-
היי , אביטל שלי! מה נשמע? התגעגעתי אלייך! אני מאוד מתרגש, אביטל , אני לא יודע מאיפה להתחיל , אני מאוהב בך עד מעל הראש ואני רוצה להיות איתך. האם תרצי להיות אשתי, רק תגידי לי משהו. תתני לי תקווה או משהו. די, אביטל! תהיי כנה איתי לפחות.
אביטל סיאני-הרווקה-
אור, אני לא יכולה. הלב שלי נמצא במקום אחר לגמרי. ואני מצטערת שגם לך אני הולכת לנפץ את התקוות שלך לגביי. אני מאוהבת במישהו אחר, ואני לא רוצה לפגוע בך. לא התכוונתי שזה יצא ככה ואתה תיפגע. אי אפשר לתכנן שום דבר. כמו שאמרתי , אני מאוד ניסיתי להתקרב אלייך וכל פעם הרגשתי אותו דבר.

-אור קאפח-
לא התכוונת? אביטל , זה לא משנה כרגע. מה שמשנה , שאני עם לב שבור לגמרי. חכיתי לרגע שבו אני אציע לך נישואין ואכרע על ברכיי, ואגיד לך שאני מאוהב בך עד מעל הראש. כי אני מאוהב בך , אביטל. תגידי לי מה השתנה אצלך?
אביטל סיאני-הרווקה-
בוא אני אלווה אותך למכונית. אני לא יכולה וואי זה לא הוגן שאני עושה לך את זה. זה מה שיש. ביי אור. אני מצטערת בכל ליבי, לא התכוונתי ככה לפגוע בך.
-אור קאפח-
שום דבר לא השתנה? אם כך , שלום לך , אביטל! מי ייתן ותהיי מאושרת ושמחה.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
מה זה , אביטל? הייתי בטוח שתבחרי בו. למה את לא נענית לו ברצון? טוב האמת , אני לא מאמין! הוא היה מתמודד יפה. הכי יפה שראיתי מימיי.
אביטל סיאני-הרווקה-
האמת שגם אני האמנתי שאני אבחר בו. אבל אני לא יודעת במי לבחור. אני כל כך אוהבת את אור קאפח. הוא מתמודד שהכי אהבתי בווילה מבין כולם. לא רציתי לשבור את ליבו ככה. אני לא מאמינה שנפרדתי ממנו ולא השארתי אותו כי לא רציתי להאמין שאנחנו דומים.

אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
טוב , בואי נראה איך הייתה הפגישה שלך עם גל תבורי! בואי נראה שגם לו לא אמרת לא ודחית אותו ככה. לא יפה , אביטל!
-גל תבורי-
היי אביטלוש מה העניינים? וואי, איך שאני מתרגש! תראי אותך, את יפה כמו מלאך. וואו, פשוט שיא ההתרגשות. אביטל, אני לא יודע איך להגיד לך את זה אבל אני מאוהב בך עד מעל הראש ואני רוצה רק להיות איתך. האם תסכימי להתחתן איתי? , מקווה שאני לא אקבל תשובה שלילית.
אביטל סיאני-הרווקה-
התשובה שלי כן.. כן וכן! אני רוצה להיות איתך ולבלות את שארית חיי לצידך . וואי, איזו התרגשות. גל , אני מאוהבת בך עד מעל הראש. וגל , אתה מקבל ממני את הוורד האחרון. וזהו. אני מה זה אוהבת אותך. אין לך מושג.
-גל תבורי-
וואי , בטוח שאת אמרת כן? זה היה נכון? או שאני שמעתי לא נכון! וואו, את מפתיעה אותי! אני אוהב אותך! אני אוהב אותך! אביטלו'ש, אני אוהב אותך ואני אעשה אותך לבחורה הכי מאושרת אפילו ביקום. אין עלייך! לא האמנתי שאפשר לאהוב כמו ילד ואיתך אני חי את הרגש הזה מחדש. אני לא מאמין! את הפתעת אותי לטובה! את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. הכי אמיתי , הכי נכון והכי מרגש. אני מבטיח לעצמי וגם לך שאני אעשה את הטוב ביותר בשביל שיהיו לנו חיים יותר טובים בחוץ, זה לא פשוט. אביטל , איתך למדתי להתבונן ולהבין , ולרצות שלאחרים יהיה טוב. ואני מאושר שבחרת בי להיות מי שתבלי איתו כל החיים. ואני לא האמנתי בשום דבר. ואני מאמין שאני יכול להיות מי שאני בזכותך , בזכות זה שאת לצידי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך