2roni123
והוו דרמטיות בפתח... מקווה שאהבתן ומצפה לתגובות. שמתי לב שבזמן האחרון כמות התגובות ירדה, וזה דיי מאכזב אותי. אשמח אם יותר בנות יגיבו...

"רבות הדרכים לאהוב אותך" – פרק עשרים וארבע

2roni123 02/09/2014 1980 צפיות 11 תגובות
והוו דרמטיות בפתח... מקווה שאהבתן ומצפה לתגובות. שמתי לב שבזמן האחרון כמות התגובות ירדה, וזה דיי מאכזב אותי. אשמח אם יותר בנות יגיבו...

פרק 24 – סוף סיפור האהבה שלנו

הזמן עבר במהירות, והנה כבר חודשיים חלפו להם. אני ואביאל לא היינו מוגדרים כ'זוג', או חברים, אבל בילינו ביחד המון. לו היו את הזונות שלו, לי היה אותו ולשנינו היה כאב ראש.
אני לא יכולה להכחיש, כאב לי שהוא עוד יוצא עם בנות אחרות ושוכב איתן מבלי להניד עפעף, אך הבנתי שאין לי מה לעשות בנידון. זה אביאל, זה מי שהוא, אני לא אתחיל לשנות סדרי עולם ככה פתאום.
"אתה יוצא היום?" שאלתי בקול שקט שלא גבר על לחישה. שכבנו על המיטה הנוחה והגדולה בחדרו, ראשי מונח על חזהו בעוד הוא מתעסק בטלפון הנייד החדיש שלו.
"כן." אמר בקצרה והניח את הטלפון לצידו על המיטה.
"טוב…" מלמלתי בשקט, מנסה להעלים את הדמעות אשר עלו בעיניי. כעסתי. הייתי פגועה. איך הוא יכול להיות איתי בקשר כל כך אינטימי ואפילו לא לכנות אותנו כזוג? איך הוא מסוגל ללכת לבנות אחרות ולשכב איתן כאילו אין מישהי שמחכה לשיחה ממנו?
"מה קרה?" שאל. קמתי מהמיטה ולקחתי את נעליי הסניקרס הבלויות שלי מפינת החדר, מתחילה לנעול אותן.
"אני הולכת." הודעתי לו וסיימתי לקשור את שרוכיי נעליי.
"לאן?" שאל וקם מהמיטה, מתקרב אליי.
"הביתה." הפטרתי ויצאתי מחדרו.
"רק מלפני חצי שעה הגעת." הוא הלך אחריי, בקולו שמץ של בלבול.
"אני לא רוצה להפריע לך ולזונות שלך." נפלט לי. עכשיו לשמור את הדמעות בפנים היה קשה כפליים.
"אז זה העניין?" מלמל בשקט. הנחתי שהוא דבר לעצמו ולא אליי.
לא עניתי לו ויצאתי מביתו, נסערת.
"תפסיקי כל הזמן לברוח!" צעק מאחוריי. הסתובבתי אליו, פניו היו אדומות מרוב כעס וסיגריה כבר הייתה מוצמדת לפיו. מתי הוא בכלל הספיק?
"אני לא בורחת!" צעקתי בחזרה.
"אז תתקרבי אליי." אמר, מתחיל להתקרב אליי הוא בעצמו.
"לך לזונות שלך. הן יותר מעניינות ממני." מלמלתי. אחריי כחצי דקה הוא היה קרוב אליי כל כך, שנשמנו אפילו את אותו האוויר.
"אף אחת לא מעניינת יותר ממך." אמר בקול חלוש. שמטתי את ראשי לאחור וצחוק מר נפלט מפי, "אתה פשוט שקרן." יריתי. לא הייתי יכולה לשמור יותר בפנים. כאב לי. שרף לי.
"אתה שחקן. אתה מתנשק איתי ואומר שאתה מרגיש אליי משהו אבל לא מוכן להיות בן הזוג שלי?!" התפוצצתי מזעם.
"זה לא-"
"תשתוק!" הפנתי את אצבעי אליו ותחבתי בחזהו.
"רוצה לזיין בנות אחרות? תהנה. כי מעכשיו מה שהיה בנינו נגמר. למרות שלא נתת לו אפילו סיכוי להתחיל." אמרתי בעיניים דומעות, הסתובבתי והלכתי.
אז זה סוף סיפור האהבה שלנו?


תגובות (11)

פשוט מהמם..תמשיכי<3

02/09/2014 16:58

תמשיכייייייייייי

02/09/2014 17:00

באסה….
האמת שאני יותר רוצה שהיא תהיה עם אריאל אז כמו שאומרים ברוך שפטרנו מאביאל חחח

02/09/2014 17:00

לא אני לא מאמינה שזה קרה עכשיו כמה ימים אני לא באתר וזה מה שקורה? זה לא יכול להיותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת שהדפוק הזה לא יוותר עלייה אם הוא אוהב אותה!
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייי

02/09/2014 17:10

תמשיכייייי דחוווווף

02/09/2014 17:16

מושלםםםםםם

02/09/2014 17:32

מושלם המשך במהירותתת

02/09/2014 17:55

לאלאלאלאללאלאלא זה לא קורה פשוט!! הם חייביםםםםם להיות ביחד!! תמשיכי מושלםםםם

02/09/2014 17:56

למהה אביאללל ימטומטםם אחדדד?! למהה ?! תגיד לה שאתה רוצה רק אותה ואתה לא הולך להיות עם אפ אחת !! רוץ תלך אחריה !! יאלהה קדימהה מהרררררר רווץ !! תמשייכייי הכי מההרר שלךךךךךך !!

02/09/2014 18:41

תמשיכיי

02/09/2014 19:34

ובנימה זאת אני רוצה להודות לאלוהים שהתעוררתי מוקדם והיה לי זמן לקרוא את כל הסיפור הממכר הזה!
אהובתי תמשיכי !! ❤️

03/09/2014 05:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך