רומיאו וחולייטה-החלום על וורונה הישנה- פרק שמיני: שיחת הפיוס של קרולינה וחולייטה

time machine123 26/07/2016 556 צפיות אין תגובות

רוסה סידרה מאחורי גבה של חולייטה פגישה בין חולייטה לקרולינה, כי היא רצתה שקרולינה וחולייטה יפגשו בביתה של חולייטה ויגיעו למסקנה לבדן שהן צריכות להשלים זו עם זו. היא תמיד אמרה שחברות זה דבר שצריך לשמור עליו טוב כמו אל דבר יקר וחשוב.
קרולינה וחולייטה נפגשו בדיוק בשש. הן ה עמדו והחליפו מבטי תמיהה ביניהן. עינייה של חולייטה נצצו מהתרגשות שאחזה בה כבר כמה דקות.
" אוי , כבר לא יכולתי להמשיך ככה בריב הנצחי הזה!!!!!!" אמרה חולייטה כאשר חיבקה את קרולינה .
" גם אני לא יכולתי . כל היום חשבתי את מי אני אשתף היום במה שאני מרגישה, ולא היה לי את מי לשתף. בגלל זה , אני כל כך התגעגעתי לזמן הזה שהיינו חברות. כמעט כמו אחיות ." הוסיפה קרולינה בהתרגשות.
" אין לך מושג כמה התגעגעתי אלייך , הנשיקה שלי עם רומאו הייתה יותר גדולה מהנשיקה של פולו ושלך. אבל אני מצטערת , מצטערת שהשנאה נכנסה לנו לחיים ומאז התנהגתי בצורה מאוד לא חברית. רומאו שלך , ואני לא הייתי צריכה להיכנס לכם באמצע. " אמרה חולייטה.
רוסה עמדה בצד כצופה במשחק והקשיבה בשקט לשיחה שלהן. היא חייכה.
" הנשיקה שלי הייתה יותר נוראית משלך. תסלחי לי , חברתי , אחותי , הכול בשבילי . אני אוהבת אותך מאוד." קראה קרולינה בחיוך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך