רומיאו ויוליה פרק 1: המדים האדומים של קמפוס "סטאר"

time machine123 09/01/2018 538 צפיות אין תגובות

בתוך חדר ההנהלה בתוך קופסאות קרטון שכבו המדים החדשים שתלמידי הקמפוס עתידים ללבוש חצאית אדומה עם חולצה אדומה . ולבנים חולצה אדומה ומכנסיים שחורים. אל התלמידים הותיקים הצטרפו שתי תלמידות חדשות שהיו החברות הכי טובות. יוליה וקרולינה שהיו מאושרות שהן מתחילות את השנה האחרונה שלהן בקמפוס ביחד.
" וואו , אני לא מאמינה שזאת באמת השנה האחרונה שלנו ביחד!" קראה יוליה כאיננה מאמינה שזאת באמת הפעם הראשונה שהיא תראה את קרולינה.
" אל תדאגי , יולי! עוד יהיו לנו המון פעמים שאנחנו נהיה ביחד." קראה קרולינה בנימה אופטימית.
" את באמת מאמינה שנמשיך להתראות?" אמרה יוליה בהתרגשות והדמעות עמדו בעיניה.
" בטח, יולי. אני ואת כמו אחיות. אז למה שניפרד?" אמרה קרולינה וחיבקה אותה ממושכות.
" אני מאוד מקווה שזה באמת יהיה כך." אמרה יוליה ואחר כך כל המחזור של הקמפוס התאסף בגלל שנאומה של מנהלת הקמפוס , קתרין סולימן, החל.
ברברה עמדה לצידו של רומיאו שחייך אליה ממושכות.
היא התבוננה בו בהתרגשות ונתנה לו נשיקה על השפתיים.
" רו , נכון שאף פעם לא תעזוב אותי או שכן?" הוסיפה ברברה בחשש ורומיאו חייך אליה ואמר לה. " ברבי , אני אף פעם לא אעזוב אותך." הוא הבטיח לה וחייך אליה את החיוך המקסים שלו.
" אתה מדבר ברצינות?" שאלה ברברה ורומיאו זרק לעברה כמה מילות הרגעה.
הוא הנהן בראשו לאות חיוב ולאחר מכן הם התקדמו כדי לתפוס כיסא לפני שהנאום של קתרין סולימן יתחיל.
" שלום לכל התלמידים והתלמידות אשר לומדים בקמפוס " סטאר" ! אני מאחלת שנת לימודים מבורכת ומלאת הצלחות. מי ייתן שתצליחו ושתראו בכל מעשה ידיכם ברכה והצלחה.
ולתלמידים החדשים אני רוצה לברך ולהגיד המון המון בהצלחה ושהלוואי שתתאקלמו בקמפוס " סטאר". ברצוני להציג בפניכם את המדים החדשים של קמפוס " סטאר". הלימודים ייפתחו כסדרם בעשירי באוקטובר. מקווה לראותכם במסיבה שתיערך כאן בשבוע הבא בקמפוס, אני מדגישה על כולכם להראות נוכחות מלאה ואני מצפה לראותכם. אני לא אחפור לכם יותר מדי. שוב בהצלחה ומי ייתן שתבוא עלינו שנה טובה." הכריזה קתרין בחיוך של ניצחון.
עוד רומיאו הלך לדרכו , הוא פתח את הלוקר שלו ומצא בתוכו כסף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך