רומיאו ויוליה – פרק 1

time machine123 13/01/2018 992 צפיות אין תגובות

ורונה מקסימה , ורונה מהממת . ורונה מקסימה.
אני רומיאו מונטרו , לאימא שלי קוראים אלנה ולאבא שלי קוראים ברונו והם מנהלים ביחד את החברה ששניהם עובדים בה.
יש לי בן דוד בשם מריאנו , שאיבד את הוריו בתאונת דרכים מצערת.
אני יוליה קפורלה , לאימא שלי קוראים איזבל והיא מנהלת סוכנות דוגמנות מפורסמת .לאבא שלי קוראים ויטוריו ויש לי אח גדול בשם לאונרדו.
סבתא נינה היקרה , אני מרגישה שאת הולכת לידי , מחזיקה לי את היד כאילו את מנסה בעצמך לומר לי שהכול בסדר , אני צועדת לי בארץ מולדתך בהתרגשות שצובטת את גרוני , והדמעות יורדות לי בזמן שאני מדברת עלייך. חבל מאוד שאת כבר לא כאן כדי שתדעי כמה אני מעריצה אותך.
אני מאוד שמחה שאני פה בוורונה.
כמה הייתי נותנת בשביל שאוכל לראות אותך איתי.
אבל עברו חמש שנים מאז שאת כבר לא איתנו.
ועצוב לי ממש. עצוב לי ממש בלב.
והבטחתי לעצמי שאני לא אבכה , אבל אני חוטאת פה ושם בדיכאון זמני . אומרים שורונה היא העיר של האוהבים האינסופיים.
אני כל כך מצטערת שלא הכרתי את מי שאהבת שאיתו היית למרות שהיית נשואה לסבא נטליו. איך קראו לו? נו , אני חושבת שאני נזכרת בשמו, רנסו , נכון?
אבא ' אימא אני כבר נמצא בורונה ואין לי את המילים הדרושות לתאר כמה היא מקסימה. תמיד אהבתי לכתוב אך עכשיו הכתיבה משמשת אותי בשביל לרשום לכם את מה שאני מרגיש.
אומרים שאהבה מופיעה רק פעם אחת בחיים , אך שאלתי נותרת ללא מענה.
האם ברברה היא באמת מישהי שאני צריך להיות איתה?
האמת שאני ממש לא יודע , לא יודע אם אני באמת אני אוהב את ברברה.
אני חושב שאני אוהב אותה. רק חושב? נדמה לי שלפעמים אני ממש לא מבין אותה.
אז מהי המילה " אהבה"? אני ממש לא יודע , הייתי רוצה לקחת אותה פה לאחת הנסיעות הבאות שיהיו לי בעתיד לורונה.
אני מקווה שיום אחד אדע את התשובה.
אני מקווה שיום אחד אפגוש מישהי טובה ואמצא בה את מה שאני מחפש.
מישהי שתדליק את הלהבה הזו , את האש שתבער בתוכי. מישהי שתגרום לי לרעוד בידיים מרוב התרגשות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך