Maiden Heart
נקודת מבט של......... ליה
לאביוווו גירלסססס ❤❤❤

רכבת אקספרס לאהבה | 31 | מאפינס, פאפרצי ועוגה

Maiden Heart 30/08/2013 759 צפיות 6 תגובות
נקודת מבט של......... ליה
לאביוווו גירלסססס ❤❤❤

הוא ביקש מהאנה להתנשק איתו. הוא ביקש מהאנה להתנשק עם הדוגמן הבלונדיני ההוא. האנה בשוק. אני בשוק. כולנו בשוק. אליס צוחקת. אני מתערבת שהיא חושבת 'הכרחתם אותי ללבוש שמלות, קבלו את זה !'
אני מגחכת מהמחשבה. אני מניחה את הראש על הכתף של הילי. האנה מתעצבנת. היא אומרת שהם מוכרים אותה כמו זונה והצלם צועק שהיא מבזבזת לו את הזמן. בסוף הדוגמן נישק אותה בלי שהיא בכלל ידעה והצלם צילם. כמה רכילויות יהיו מזה!!!
אנחנו מסיימות להצטלם על הסט ויוצאות לאכול במסעדה. כן כן, אנחנו קיבלנו את השמלות. כן כן, אנחנו חוגגות את העבודה הראשונה שלנו. שעוד מעט נקבל את הכסף שלה עם קצת קיצוצים.
אנחנו מתיישבות במסעדה צרפתית ומזמינות סוגי עוגות שונים. אני מתענגת על העוגה עם הכפית שלי כאילו לא ראיתי עוגה בחיי. אני יודעת שאני שומרת, אבל פעם אחת בשביל לחגוג….
אני מצלמת את העוגה שאכלתי חצי ממנה ומעלה לאינסטרגרם. אני מחייכת ומצטלמת עם הבנות המהממות ובסוף עם המלצר, שהיה -חתיך-. לא מספיק שצריך להתמודד עם חתיכים בבית, עכשיו גם בחוץ?! אני צוחקת מהמחשבה.
אני מסדרת את השיער ומסתכלת על האנה שישבה עצבנית. אני שומעת רעש של הודעה מהטלפון שלי ופותחת אותו. אני רואה מספר לא מוכר.
'שיהיה לה בהצלחה עם הדוגמן שלה, עוד יושבת ואוכלת עוגה. אתה מאמין?!' היה כתוב בהודעה. מי זה בכלל?!?!?!?!
אנחנו שומעות פלאש והבזק של מצלמה. שיט. פאפרצי?! עד כמה הדוגמן הזה מפורסם?!?!?!?! האנה עוד יותר מתעצבנת ודופקת על השולחן עם האגרוף שלה.
אני מתעצבנת גם. אליס זורקת מאפינס על הפאפרצי. הוא צורח בכאב. אליס מצחקת ברשעות ותופסת ביד של האנה.
"בואו נלך מכאן" היא אומרת. אני מסכימה ולוקחת את הילי ההמומה החוצה. אנחנו נכנסות לחנות בגדים ולתא ההלבשה. האנה משעינה את הראש אחורה. היא מכחכחת בגרון.
"ראיתם במקרה ארבעה בנות בשמלות?!" אנחנו שומעות קול של גבר ומרימות את הרגליים(אנחנו יושבות על הספת עור הקטנה הזו). הוא מסתכל מתחת והולך. אנחנו מחייכות אחת לשנייה כי הצלחנו להתחמק. אנחנו יוצאות החוצה ומסתכלות על הבגדים. האנה מודדת כמה דברים והמצב רוח שלה משתפר.
אני מסתכלת על אליס שמסתכלת על הילי. אנחנו שומעות צפירה ומסתכלות מהחלון…..


תגובות (6)

בייייייייייייייייפ

30/08/2013 05:14

האנה ;( מסכננות קטנה שלי :( אף אחד לא ינשק אותך בלי רצונך אני ידאג לזה! :((((

30/08/2013 05:19
LOL LOL

תמשיכייייי

30/08/2013 05:21

): האנוש המסכנה
בייפ? זו המחמאה הכי מגניבה ששמעתי עד עכשיו ממך חיחי
ממשיכההההה ❤❤

30/08/2013 05:26

הפרק הבא לא עובד בשני הקישורים… :(( אני במתחחח
ונ.ב.
החלפתי תמונהה ווהו !

30/08/2013 06:02

ווהווו סלינה
זה לא נותן לי להעלות האתר ה@%&-₪–₪&₪&₪#&#@₪*%6-+&'** הזההה

30/08/2013 06:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך