Maiden Heart
נקודת מבט של...... ליה
לאביווו אוללללל הכי בעולםםם

רכבת אקספרס לאהבה | 35 | לא שייכת לאחווה

Maiden Heart 30/08/2013 835 צפיות 4 תגובות
נקודת מבט של...... ליה
לאביווו אוללללל הכי בעולםםם

אני מסתכלת על אריק. הוא רוצה לצאת. הוא רוצה לשתות יתר מהבירה שיש לו ביד. האנה הזאת מתעללת בו. הם בקושי מכירים והיא כבר שוברת אותו. הוא מרים עיפרון מהרצפה ויושב במטבח. הוא מסתכל בריכוז בדף. הוא מתחיל לכתוב ולשתות שלוקים מהבירה שלו. ככה הוא ישב בשעה האחרונה.
אני הולכת לחדר של דניאל ופרדי. אני דופקת על הדלת. היא פתוחה. אני פותחת אותה ואני רואה את פרדי יושב עם דוגמנית בלונדינית בין הרגליים. הם עושים דברים שאני אפילו לא רוצה לדעת. אני מסתירה הכל.
"פרדי, איפה דניאל?" אני שואלת. אני מסתירה את הפנים כמה שאפשר. פרדי צוחק.
"הוא יצא להכין את החולצות ולעשות קצת גראפיטי…" פרדי עונה והזונה הבלונדינית שבין הרגליים שלו מנשקת לו את הגוף. פאק, הוא בטח שיכור אם הוא באמת עושה את זה. ככה.
אני שומעת בכי ואני רואה את הילי דופקת את הראש בכרית שלה. אוף, לדאוג לאריק עם דניאל, או להילי עם הכרית? יואוווו איזה עומס.
אני מכה את עצמי במצח. אריק שותה והילי בוכה. אריק יכול להידרדר מפה. עדיף לדאוג לבריאות קודם. אני רצה במורד המדרגות ומועדת בגלל העקבים. אני נופלת על הרצפה וכל הפרצוף שלי נמעך. אני מדממת מהאף. פעם ראשונה שלא אכפת לי. אני מרימה נייר שישב על השולחן זכוכית הגבוה מתחת למראה ויוצאת. אני מנגבת לעצמי את האף. אני מתקשרת באייפון לדניאל אבל אני יודעת שהוא לא יענה.
הוא לא עונה. אני מחפשת את החנות הדפסים הכי קרובה בווייז. אני מוצאת. אני רצה לחנות כמו משוגעת. יחפה, כי אלו נעליים יקרות ויפות וחבל שיהרסו.
אני נכנסת ומאתרת אותו בשניות. אני מחזיקה לו את היד (השרירית, חיחי) ומושכת אותו החוצה. הוא מופתע ומסמן עם היד למוכר לחכות. הוא מתעצבן עליי. פעם ראשונה שאני נעזרת בו בלי לעשות שטויות.
"האנה יצאה עם הדוגמן הזה….. ואריק יושב במטבח ושותה!!! בירה שנייה שלו!! והוא כותב משהו, ואני דואגת!! והציצים שלי מוכיחים שאני לא שייכת לאחוות הגברים, אז תעשה משהו.!!" ממתיי אני מדברת כל כך הרבה שטויות במשפט אחד?…. אני מתנשמת כמו מטורפת. הוא צוחק.
הוא נכנס לחנות ואוסף את הדברים שלו ואת החולצות. אנחנו רצים כמו מטורפים לווילה ונכנסים. אנחנו רואים שאריק מתקדם לבירה שלישית. דניאל לוקח לו את הבירה ושותה ממנה. הוא מתיישב מולו. אני עולה במדרגות בשביל לעזור להילי. אחריי בריאות הגוף, באה הבריאות הנפשית!!!


תגובות (4)

LOL LOL

מהממםםם

30/08/2013 08:50

❤❤❤ טנקס לאבב

30/08/2013 08:52

זונה בלונדינית OO

30/08/2013 09:09

היא עצבנית כזהכזה כי הילי נפגעה וזהה

30/08/2013 09:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך