רציתי לדעת שאת שלי פרק 11

29/05/2016 1444 צפיות 2 תגובות

פרק 11
" אבל זה בטוח בסדר שאני אבוא?" שאלה אריאל בפעם המיליון
" כןןןןן!!!, ואני לא רוצה לשמוע כלום בעניין" אמרתי ." אבל לא נעים לי להפריע לכם בחופשה המשפחתית שלכם" "זה בסדר!" מתי הטיסה שלך?" " בשבע בבוקר" " מעולה אז אני אבוא לשדה נלך למלון נתארגן ואחרי זה נלך לקניון.
" מעולה אז אני אשן אצל סבתא שלי כדי שאוכל לנסוע בבוקר לשדה תעופה ונדבר מחר "

***

"ותמדדי גם את זאת , ואת זאת, והחצאית , תקחי בשני צבעים, והווסט הזה, ואחרי זה נראה תכשיטים" אמרה אריאל. אנחנו בחנות בגדים והיא לא מפסיקה להביא לי בגדים. היא הגיעה לפני יומיים. " את סוחבת את הכל אחרי זה" הודעתי לה אני לא אתפלא אם נצטרך לצאת עם ער שקיות גדולות ומלאות. " אני אעזור לך, רק תסתמי כבר ותמדדי בשקט".
" נקנה גלידה ואחרי זה נלך להסתובב על חוף הים"
**
"שלום" קיבל את פניו מוכר בחנות הגלידה "היי" אמרתי ואוווווווווו מה זה הדבר הזה? הוא נראה נער בין 17-18 עם שיער חום כהה ועיניים בהירות בלורית מושלמת! הוא לבש מכנס ברמודה שראו את כל השרירים שלו ברגליים כל הרגל שלו שרירים, וגופייה שמבליטה לו את כל הקוביות והשרירים בידיים ובבטן כמובן שלא בהגזמה.
" מה בשבילכן יפות?" שאל והחיוך אמא החיוך מושלם! אין דברים כאלה
"לי חצי שוקולד חצי וניל עוגיות, ולה שוקולד " ענתה ישר אריאל, טוב גם היא נדלקה פה אני רואה, אם יופי כזה מי לא תדלק. " את עונה בשמה גם אני רואה" אמר לה המוכר " כן" אמרה וחייכה ואני אני התביישתי עדיף שהיא תדבר כי אני אגמגם. " היא לא מדברת." שאל " לא אני פשוט, היא יודעת שאני אוהבת רק שקולד אז…" עניתי ולחיי התחממו. " בגביע או בכוס בוניטה?" " בגביע" " את זה חברה שלך לא יודעת?" שאל איזה פאדיחות! "את זה לא" ציחקקתי " בשבילך בוניטה" הגיש לי את גביע הגלידה ועם זה פתק. הסתכלתי על הפתק שהיה ריק ולא הבנתי "באלך לכתוב לי את המספר שלך?" שאל ונהייתי עגבנייה "לא" אמרתי אני לא אחת שנותנת את המספר שלה לכל אחד. " נפגעתי" אמר " מצטערת " עניתי וחייכתי חיוך קטן מצטער ויצאתי לחוץ ואריאל עוד נתקעה בחנות מה יש לה זאת?! " את באה?" נכנסתי חזרה לחנות וקראתי לה " כן שנייה" " תודה" אמרה לו אריא " תודה לך" ענה לה על מה תודה לה? מה היא עוללה הפעם?! " ביי בוניטה" קרץ לי " ביי" אמרתי וקרצתי לו חזרה בטח הקריצה שלי לא שווה כלום לעומת הקריצה שלו.
"אוף איזה יום זה היה" נשכבתי על המיטה עם כל השקיות.
"כן היה כיף" "בטח שהיה לך כיף לא את סחבת את כ השקיות ולא את היית צריכה למדד את כל הבגדים האלה" אמרתי והצבעתי על השקיות.
" טוב אני נכנסת להתקלח" הודעתעי בעייפות מתאים לי עכשיו שינה" סבבה, אני אחרייך" אמרה אריאל הוצאתי בגדים והלבשה תחתונה ונכנסתי למקלחת.
** מנקודת מבט של אריאל**
שאריאל הודיעה לי שהיא נכנסה להתקלח הוצאתי לי בגדים הכנתי נס ושיחקתי קצת בפאלפון העתי תמונה לאינסטגרם שלי ושל נועם עם פרצוף מצחיק תייגתי אותה והטלפון שלה רטט הסתכלתי על ההודעה וראיתי שכתוב :" היי בוניטה" " נועם" צעקתי לה " מה?" ענתה " שלחו לך הודעה" " מי?" שאלה " מספר לא מזוהה, עניתי אך ידעתי טוב מאוד מי זה. *** פלשבאק***
" תודה" הודתי למוכר הגלידה ובאתי לצאת אחרי נועם שרצה לבחוץ " חכי שנייה" אמר והסתובבתי בחזרה אליו " ש מצב שאת מביאה לי את המספר של חבה שלך?" חייך חיוך קטן. ואני לא ידעתי מה לעשות מצד אחד נועם לא רצתה להבא לו את המספר שלה מצד שני אני חושבת שהוא מתעניין בה מש והיא חייבת להיפתח קצת. " אני לא יודעת היא לא…" אמרתי אך הוא קטע אותי באמצע " תראי אני יודע שהיום כל בן מתחיל עם בת ובטח הרבה מבקשים את המספר שלה ורואים שהיא לא אחת שנותנת את המספר בקלות, ושלא תביני לא נכון אני לא כזה בדרך כלל אני לא מתחיל עם כל אחת אבל יש בה משהו מיוחד כזה" טוב אני חייבת לסדר לה את המושלם הזה שלא נדבר על איך שהוא נראה. " תכתוב אמרתי והבאתי לו את המספר שלה ואז אריאל נכנסה " את מוכנה לבא כבר." שאלה " כן שנייה" " ביי תודה" " תודה לך" אמר ויצאנו.
** סוף פלשבאק**
"אני כבר יוצאת " אמרה " סבבה קחי את הזמן רק הודעתי לך" אמרתי.
אחרי שעה בערך נועם יצאה מהאמבטיה " סיימתי" הודיעה " סוף כל סוף" אמרתי " בדקת מי זה היה בהודעה?" שאלה " לא תבדקי " אמרתי לה טוב זה הזמן שלי להעלם "טוב אני נכנסת" אמרתי לקחתי את הבגדים ועפתי לאמבטיה במהירות נעלתי את הדלת שהיא לא תכנס לי מרוב עצבים באמצע האמבטיה.
" אריאללללללללל" הצרחה של נועם נשמעה בכל הבית מלון אני חושבת, אופסית?
" מה יש לך ?" עניתי בתמימות טוב זה הסוף שלי, יצאתי מהאמבטיה שמתי על עצמי מגבת והשיער שלי היה מלופף גם בתוך מגבת. אין ברירה אלה לצאת להרגיע את הרוחות.
" את מוכנה להסביר לי למה הבאת לו את המספר שלי?" שאלה וידיה היו משולבות " אממ מה אני אעשה הוא ממש חמוד והוא שאל אותי ולא יכלתי להגיד למושלם הזה לא " אמרתי בחיוך מצטער.
" טוב תתלבשי כבר ונרד לארוחת ערב כבר רבע לשמונה, ועד שתתארגני יהיה תשע" אמרה נכנסתי לאמבטיה להתארגן . " אריאללללללל" אוי ואבוי מה עכשיו " מה יש לך משוגעת מה את צועקת ככה אם זה ג'וק אז תגידי לי מתי הוא מת ואני אצא " אמרתי " לא איזה ג'וק רק קציתי להגיד לך שאני מתלבשת אז אל תצאי" צחקה " משוגעת הבהלת אותי" צחקתי ירד לי הלב.


תגובות (2)

חח איזה מושלם המשךךךךך

31/05/2016 05:09

המשךךך

31/05/2016 07:27
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך