רציתי שתדע(התפרקות)

05/09/2015 565 צפיות אין תגובות

אני כלכך רוצה פשוט לבוא ולצעוק עלייך את כל זה ואני פשוט לא מסוגלת.. היום הבנתי שזה באמת נגמר, שבאמת כבר לא אכפת לך אם תיראה אותי או לאפעם הייתה אומר לי סתם באמצע הלילה אני בא אלייך ואני לא שואל אותך,היום זה בכלל לא מזיז לך. פעם הייתה מתקשר שואל אותי איפה את מאוחר לכי לבית. זה חסר לי אתה לא מבין כמהה לשמוע את הקול שלך לצחוק איתך להיות משוחררת איתך זה לא קרה לי עם אף גבר אחר וקשה לי,אני יודעת שאני וויתרתי עלייך וזאת לא פעם ראשונה אבל אתה לא ציפיתי ממך שלא תילחם אני מכירה אותך!! אתה לא הייתה מוותר עליי לא משנה כמה פעמים אני מוותרת… אתה הייתה זה שמחזיק את הכל הייתה הדבק שבקשר שלנו אני עד היום מתחרטת על זה שויתרתי עלייך…אני מתגעגעת… כבר חודשים עברו מאז שנפרדנו, אני לא מצליחה לעבור הלאה לא משנה מי ניסה אתה תמיד הייתה בראש שלי…בלב שלי… כל החודשים האלה כל מה שהרגשתי זה ריקנות,דיכאון,לבד. אתה רק אתה הייתה מצליח להעביר לי אבל אתה כבר לא פה..אתה כבר לא שלי… וכל מה שנותר לי להגיד זה אני מצטערת שאני כזאת דפוקה אני יודעת שזה כבר לא הדדי אבל אני אוהבת אותך, אני כלכך ציפיתי ממך שתמשיך להילחם אבל בסוף וויתרת, אני יודעת שזה לא הוגן מצידי לצפות לזה הרי מה זה קשר עם רק צד אחד נלחם כך הזמן …אני מבינה אותך הרי אני דפוקה שלא יודעת להילחם על מה שצריך כזאת אני מתוסבכת  היום דיברתי איתך פעם ראשונה מי זה חודשים התגעגעתי, רציתי לראות אותך כלכך אז יזמתי אומץ ואמרתי לך לבוא אלי כמה חיכיתי לזה אתה עכשיו בצבא  אם לא עכשיו אז מתי אני יראה אותך עד שעזרתי אומץ לשלוח הודעה זה לא קרה בסוף לא נפגשנו לא יצא לא יכולת … התאכזבתי פעם הייתה רב איתי בשביל לראות אותי  היום זה לא מזיז לך חחח בכיתי כן אני מפגרת אני יודעת אבל המחשבה שאתה לא שלי יותר פשוט כואבת לי עם כל החודשים האלה עוד חשבתי שאוליי יש סיכוי קטנטן שאתה עוד שלי היום אני מבינה שלא וזה כואב זה באמת כואב זה שורף אני אולי שותקת אבל המוח שלי מלא במחשבות כרגע מה איתך? האם יש לך מישהי? למה נתת לי לוותר? אמרת שזה בגלל בצבא אבל אני מכירה אותך אתה משקר…. אתה לא אחד שמוותר אתה אחד שנלחם עד הסוף גולנציק שלי אתה בצבא הגעת לאן שרציתה חבל שאני לא חלק מהחוויה שאתה עובר ואני גאה בך ומקווה שתמשיך הלאה שטוב לך אני מקווה שתמצא מישהי שתילחם עלייך עד הסוף ולא תוותר אף פעם… אתה תמיד אמרת לי הכל לטובה ואם עכשיו רע אז בהמשך הדרך היה טוב תמיד להיות חיובי. אתה בן אדם מיוחד בשבילי, לימדת אותי לא לוותר להילחם על מה שאני אוהבת אני שמחה שהכרתי אותך תמיד תשיאר בליבי, אוהבת ותמיד יאוהב .S.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך