לינדה
להעיז או לא? זו השאלה :)

רק לפרוק :)

לינדה 12/08/2015 1510 צפיות 6 תגובות
להעיז או לא? זו השאלה :)

תמיד חיפשתי אהבה, מי לא? ותמיד חשבתי לעצמי איך אני אפגוש אותו, את אהוב ליבי, את הבחור שאותו אוהב ללא גבולות. זה רק בסרטים אמרתי לעצמי, אין כזה דבר "אהבה", הכל סובב סביב תשוקה רגעית. אבל אז, בזמן הכי לא צפוי, ביום הכי רגיל לכאורה,ביום שבו בכלל לא חשבתי עליו,פגשתי מישהו. מבטנו הצטלבו ללא ספק, המשיכה הייתה עצומה, בחיים לא הרגשתי ככה. הוא היה גדול ממני בכמה שנים, אבל מסיבה לא ברורה זה לא היה אכפת לי, זה פשוט לא עניין אותי. אני רוצה אותו, אני באמת רוצה את כל כולו, להתמסר לזרועותיו, לנשק את שפתיו, אני רוצה כל כך את כל זה. אני כל כך פוחדת להפגע, כל כך פוחדת שהסיפור שהמצאתי לעצמי בראש הוא רק סיפור. אבל אם לא ננסה נתקע במבוך בתוך ליבנו, שממנו לא נוכל לצאת לעולם. אני רוצה לפרוץ את גבולות הנפש שלי, אני רוצה להעיז, ליבי רועד מפחד שאולי אני טועה, שאולי זה עוד לא האחד. אך הירח קורץ לי, הוא אומר לי לא לפחד, מותר להפגע, להפגע זה חלק מגלגל החיים. הרבה פעמים אנחנו מוותרים על אנשים ודברים רק בגלל הקול המפוחד הזה שבתוך נשמתנו, שממציא לנו סיפורים, שלרוב בכלל לא אמיתיים. יום אחד אתה תצטרך לפרוץ את חומות ההגנה האלה, יומי הגיע.


תגובות (6)

תעיזי אין בכלל שאלה

12/08/2015 02:57

אני חושבת שזה מה שאעשה :) תודה לך!

12/08/2015 04:20

לפעמים צריך להעיז ולהסתכן בשביל דברים כי אחרת.. איאפשר לדעת,אפילו יכול להיות שאנחנו מוותרים על דברים סתם .לפעמים אפילו אני מחפשת ושואלת מתי זה יקרה לי..
בהצלחה אם זה: )

12/08/2015 12:47

    תודה רבה לך, אני חושבת שאני אעיז (-:

    13/08/2015 05:08

להעיז אך להיות חכמה בו זמנית.

12/08/2015 23:41

    את צודקת לחלוטין(-; !

    13/08/2015 05:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך