רק עוד יום…

23/10/2014 590 צפיות אין תגובות

עוד לילה…כמו שאר הלילות…עוד לילה חסר שינה.
כבר שבוע עבר מהיום האחרון שהתראינו,וכמו כל פעם שהוא עוזב אני חסרת שינה ולא מצליחה לעצום עין,עד שהעייפות פשוט מכריעה אותה כמו כל לילה אחרי שהוא עוזב עד שנפגשים שוב.

הכדורי שינה כבר לא עוזרים,הגוף כבר פיתח חסינות,האלכוהול רק מגביר את הגעגוע אליו,הוא מופיע יותר ויותר בבירור…ממש כאילו אני יכולה לגעת בו,כה קרוב אך כה רחוק.
אני מפחדת,מה יקרה מתי שאני אפתח אליו עד הסוף.מתי שאני אשחרר את כל האהבה והרגש שלי כלפיו?!כבר עכשיו אני בקושי מצליחה להעביר יום בלעדיו,כל יום מרגיש כמו נצח.אני כבר רוצה שיגיע חמישי,שאוכל לחבק ולנשק אותו שוב.
מי היה מאמין שאני כל כך אתאהב במישהו?אחרי כל מה שקרה,הוא פשוט החזיר לי את האמונה באהבה.אבל אני לא יכולה,פשוט לא יכולה.אם אני אפתח את המנעול,אשבור את החומה מסביב לבי ואתן לו להכנס…מה אם הוא יחליט שזה לא מתאים לו?!מה אם פשוט ימאס לו והוא ירצה לחתוך?!
אבל…אבל…הוא עשה כה הרבה בשבילי,הוכיח לי אינספור פעמים מה הוא מרגיש כלפי,הוא מושלם.

היא תופסת בפלא,'הוא בטח ישן…אני אשלח לו הודעה בכל זאת,שהדבר הראשון שיראה בבוקר זה כמה אני אוהבת אותו,כמה אני מתגעגעת.שידע כמה אני רוצה לישון איתו בכפיות,שהוא יהיה הדבר האחרון שאראה שאני עוצמת את עייני,והדבר הראשון שאראה שאני קמה בבוקר…'
מתחילה להקליד,אבל דבר לא יוצא,שום דבר שהיא תכתוב לא יוכל לבטא את עוצמת האהבה והעריגה שהיא חשה כלפיו.
'טוב,אני אתקשר…אבל הוא בטח ישן,אבל הוא יראה שהתקשרתי…לפחות זה'
היא מתקשרת,צילצול ועוד צילצול..ופתאום הצילצולים מפסיקים והשיחה נענת.

עוד לילה,כמו שאר הלילות…הויסקי נהיה חברו הטוב ביותר,כמה שזה מחזק את האשליה שהיא לידי,אבל אם שותים מספיק פשוט מתעלפים ומקבלים שינה בלי חלומות,חלומות עלייה שרק מגבירים את הגעגוע.רק עוד יום אחד ונפגש שוב…אבל היום הזה,הוא כה עמוס וכה מעצבן!!!אחחח…
המחשבות מתחילות לתעתע בראש עם כל כוס שנלגמת…עד שהוא מחליט להתקשר.'אבל אבל היא בטוח ישנה,יש לה מחר עבודה…היא צריכה לישון,יש לה בעיות שינה.לא אפריע לה עד שהיא הצליחה להרדם…'
פתאום הפלא מצלצל…זאת היא.

היא:'היי'
הוא:'היי גם לך'
היא:'למה אתה לא ישן,אדוני?&^%$&$'
הוא:'את יודעת שיש לי בעיות שינה שאני לא ישן איתך…'
היא:'אתה סתם!!!'
הוא':שקט את!גם לך יש אותה בעיה'
היא:'אני אוהבת אותך…קשה לי שאתה לא פה…'
הוא:'את סתם חנפנית,אבל כן.גם לי קשה שאת לא איתי,אני כה מתגעגע…'
היא:'החלטתי!מחר בערב אחרי עבודה אני באה ישר אלייך,לא משנה מה!'
הוא:'את עושה משמרת כפולה,את תהיי גמורה…ואני קם מוקדם בשישי'
היא:'לא אכפת לי!אני באה ככה או ככה.בשישי אתה תלך לסידורים שלך,ואני אשאר לישון.אתה יודע כמה אני אוהבת לישון במיטה שלך 3>'
הוא:'את סתם נוראית…'
היא:'למדתי מהטוב ביותר'
הוא:'עכשיו לכי לישון,לילה טוב.אני אוהב אותך'
היא:'לילה טוב,אהובי.אני אוהבת אותך כל כך'

היא מנתקת…'אני כל כך אוהבת אותו' היא אומרת לקופיפה שהוא הביא לה
היא מחבקת אותה,עוצמת את עינייה ונרדמת עם חיוך מרוח על פנייה…

הוא שומע את צליל הניתוק.מחייך לעצמו 'אני כה אוהב אותה,אני כה בר מזל שיש לי אותה'
הוא לוגם את שארית הויסקי,הולך למיטה נרדם ישר.
הוא מלמל לעצמו 'אני כה אוהב אותה,אני כה אוהב אותה…'


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך