לא רק עוד ״סטוץ״

01/07/2016 642 צפיות אין תגובות

סטוץ. או במילים אחרות נשיקה לא מכוונת חסרת משמעות. אם אנחנו מדברים במונחים של הנוער הצעיר.
נשמע פשוט ונחמד אם סתם משעמם לך במסיבה או אתה שיכור ועולה לך החשק המיני.
אבל כמה נחמד זה כמתגלה לך שהנשיקה הראשונה שלך, היא בעצם ״סטוץ״ מוחלט וסתמי? לא נחמד בכלל.
בעצם אתה מבין שזה לא היה קורה אם לא היית משתכנע ללחץ חברתי. שבעצם הגיע מהחברים הקרובים שלך. אם אתה יכול לקרוא להם ככה. כי בעיני זה לא מובן איך אפשר לתת לחבר הכי טוב שלך לקחת את חווית הנשיקה הראשונה שלך כסטוץ או איך שהנוער מגדיר כיום כבר לא בתול שפתיים.
מאז הנשיקה חסרת אהבה הריקה הזאת, לא חוויתי נשיקה אמיתית שבאמת מלאת תשוקה ואהבה. וברור לי שזה נשמע קיטשי אבל אין דרך אחרת לשים את הדברים על השולחן.
אז אני שואלת את עצמי שוב ושוב האם זה היה שווה לגמור עם ״העניין״ הזה, לגמור עם הנשיקת סטוץ הזאת רק כדי שאני יוכל להגיד שהתנשקתי כבר?
אני לא מרוצה ממני בכלל אבל אני גם לא יכולה להגיד שאני לגמרי מאוכזבת מאיך שנגררתי ללחץ החברתי והרשיתי לבחור הזה שאני בקושי הכרתי אותו שבועיים לנשק אותי ולקחת ממני את הנשיקה הראשונה שלי כלכך בקלות. זה לא הזיק לי או פגע בי העניין הזה, וכן נהנהתי מזה פשוט התאכזבתי שזאת החוויה העלובה והראשונה שלי. כי הרי פעם ראשונה זאת פעם ראשונה והפעם השנייה לא מיוחדת כמו הראשונה. אבל אני מאמינה שבסיפור הזה החוויה השנייה שלי תהיה הרבה יותר טובה מהראשונה.
אז לקח שלקחתי לעצמי היא לא לתת לאחרים להשפיע על מה שנכון בשבילי או לשנות בדעתי את מה שלא חונכתי אליו.
אז כן, בשבילי זה לא היה רק עוד סטוץ. בשבילי זאת הייתה הנשיקה הראשונה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך