2roni123
מקווה שאהבתן 3>

"רק תבואי, בואי חזרי אליי" – פרק עשרים

2roni123 17/09/2014 2138 צפיות 11 תגובות
מקווה שאהבתן 3>

פרק 20 – השוטר אוראל

לקחתי את המפתחות של הרכב של דניאל ויצאתי מהבית. לא היה לי אכפת שהייתי נראת כמו המוות בכבודו ובעצמו, הייתי חייבת להגיע למחלקה הפסיכיאטרית. הייתי חייבת להגיע אל אוראל.
נסעתי הכי מהר שיכולתי.
כעבור חצי שעה הגעתי לבית החולים.
החנתי את הרכב והתחלתי לרוץ לכיוון המחלקה הפסיכיאטרית.
אנשים בטח חשבו שאני הולכת לאשפז את עצמי.
הגעתי אל המחלקה וישר תקפתי את האחיות,
"איפה אוראל טל?!" הבטתי בהן. הייתי אחוזה בדיבוק.
"א…אה חדר שלוש מאות ותשע." גמגמה האחות. גלגלתי את עיניי ורצתי אל החדר. התחלתי לחפש את המספר המבוקש, ואחריי כמה וכמה מספריי חדרים הגעתי אל החדר של אוראל.
הדלת הייתה פתוחה במחציתה.
הצצתי אל תוך החדר וראיתי את הדבר ששבר אותי. שגרם לדמעות לעקצץ בעיניי.
אוראל היה בין זרועותיה של אורנה, ושניהם התנשקו בלהט.
מעדתי אחורה ונפלתי על ישבני.
שניהם התנתקו במהירות ופנו להביט בי. אורנה הביטה בי בשנאה וחייכה ברוע ואוראל הביט בי במבט עצוב.
"באת!" אוראל קפץ מהמיטה והתקרב אליי במהירות.
"א…אל!" צעקתי וקמתי במהירות מהרצפה. הסתובבתי ורצתי משם.
אוראל קרא לי מרחוק, אך לא שמעתי דבר. רצתי ורצתי, עד שהגעתי לרכבו של דניאל. נכנסתי לרכב והתפרקתי.
למרות שהייתי בסוג של קשר עם דניאל, אהבתי את אוראל. כן. פאקינג אהבתי גבר שגדול ממני בשלוש עשרה שנים. התנעתי את הרכב ויצאתי מהחניה. כשהגעתי לכביש הראשי והעלתי את המהירות. נסעתי על מהירות של מאה חמישים, ומאחוריי צצה ניידת לפתע.
"מרצדס שחורה, עצרי בצד!"
זין.
***
"את תחכי פה עד שיבואו להוציא אותך בערבות. שיחת טלפון אחת." אמר השוטר שסחב אותי מידי אל כיוון הטלפון.
"שתי דקות." אמר.
צלצלתי לדניאל וחיכיתי שהוא יענה.
"הלו?" הוא אמר, קולו היה מודאג.
"היי, דני." אמרתי בלחש.
"קאפקייק!" הוא אמר ונאנח לרווחה.
"אני… בכלא. אני צריכה שתוציא אותי." מלמלתי בחוסר נוחות.
"מה?!" צעק, והפך אותי לחצי חירשת.
"נסעתי על מאה חמישים…" מלמלתי. התביישתי בכך שאני צריכה את עזרתו. "את טיפשה." אמר וניתק.
נהמתי בכעס, וראיתי שהשוטר שעמד מולי צחק.
"תחזיר, תחזיר אותי לתא." אמרתי בייאוש.
לעזעזל עם החיים.
~~~
"בוקר טוב, בוניטה." ידו ליטפה את גבה החשוף.
"בוק…ר טו…ב?" היא גימגמה. היא לא הייתה רגילה למצבי הרוח שלו.
"אני מצטער." הוא נשק לעורפה ולאחר מכן סובב אותה לכיוונו.
עיניה היו אדומות, ועל הלחי הימנית שלה התנוסס סימן אדום ומרשים שלא היה מבייש מתאגרף.
"ז…זה בסדר." היא גיגמה בפחד. היא פחדה שהוא שוב ישתגע. שהוא שוב יכה אותה עד עלפון.
"את יפייפיה." החמיא לה ונשק לשפתיה ברכות. הדמעות שבו וזלגו על לחיה, ועיניה נעצמו.
לא משנה שהכירה אותו במשך כחמישה וחצי חודשים, עדיין לא הייתה רגילה למצבי רוח הקיצוניים שלו.
תמיד הוא היה מתהפך עליה סתם ככה. סתם כי משהו לא בא לו טוב.
"הסגרתי את עצמי." אמר אחריי שהתנתקו. היא הביטה בו בהפתעה, וניסתה למתן את האושר שהציף אותה.
היא ניסתה להזכיר לעצמה עם מי יש לה עסק.
"מה-"
ואז הדלת נפרצה ושני שוטרים צעירים נכנסו אל תוך החדר. אחד מהשוטרים תפס את ידיו של הגבר שכה שנאה ואמר לו בקול נוקשה ללבוש את בגדיו.
השוטר השני והצעיר יותר התקרב אליה, והיא כתגובה נרתעה.
"אני לא אעשה לך כלום." הוא הרגיע אותה, וחייך אליה בזהירות.
"רק תני לי להלביש אותך." הוא קירב אותה אליו, והיא נענתה לו.
הוא הלביש אותה בזהירות, בוחן את גופה השרוט, הפצוע והמלא בסימנים כחולים וסגולים.
"מה הוא עשה לך…" הוא מלמל לעצמו.
"איב! אני אוהב אותך!" האיש שכה שנאה צעק בזמן שהשוטר פינה אותו מהחדר. היא הפנה מבט אליו, ובעיניו אותו המבט המשוגע.
היא הרכינה את ראשה בחזרה.
"אני אוהב אותך, איב!" הוא צעק, ואז הדלת נטרקה, ורק איב והשוטר נשארו בחדר.
"אני אוראל." השוטר חייך אליה בנחמדות.
"אני איב." היא חייכה בביישנות, הוא גיחך מעט ועזר לה לקום, כשהיא לבושה. היא בקושי יכלה לזוז. היא הייתה רק עור ועצמות.
היא רעדה מקור, ואוראל הוריד את המעיל שלו ושם על כתפיה.
"תודה, אוראל." חייכה איב חיוך קטן ונשקה ללחיו בביישנות.
"אין על מה, איב."
~~~
והוו אז מבינות מה פאקינג הולך פה?!
אוהבת אתכן! 3>


תגובות (11)

תמשיכי עוד היום בבקשה ואם את יכולה תעשי פרקים יותר ארוכים:)))) את כותבת מושלםם!

17/09/2014 20:50

מה. פאק.
אני בפה פעור. לא צוחקת.
אני כותבת את זה בחצי הלם.
ואורנה פאקינג מטומטמת לכי תמצאי כבר מי ינענע אותךךךךךך דוחהההההה חושבת את טובה יותר מאיב, הא? נחשי מה, לא!
כל הגברים בעולם מאוהבים בה! נענע בתה בננה!
הוו, כן, ושכחתי להזכיר כבר שאוראל, בעלך, חולה לה על התחת, אנס פדופיל משוגע לה (ככל הנראה) על הצורה, עשיר שקוראים לו דניאל מטורף על הגוף שלה (ככל הנראה. יכול להיות גם על האופי), וכל גבר רוצה אותה!
טה- דה- דה- דםםםםם!

17/09/2014 20:51

שווקקק !! אוראאל ?! הציל אותה ?! טוב , עכשיו אני יטתא רוהבת אותו משאהבתי ..אבל עדין – דניאאלל חייםם שליי אהבה טהורהה לך תוציא אותה מהכלא.. !!! <3<3 המשכוווששש דחוופוווששש חשש

17/09/2014 21:24

תמשיכי! ואני ממש אוהבת את הקשר שלה ושל דניאל, יש לי הרגשה טובה לגביי שניהם. הדמות שלה מקבלת יותר עומק, אני אוהבת את איך שהסיפור מתקדם ואין ספק שהוא הסיפור האהוב עליי כעת באתר. כתיבה מעולה ותמשיכי בבקשה.

17/09/2014 21:40

זה כזה מווושלםם
התאהבתי בסייפור
תמשיכיייייי

17/09/2014 22:00

ממש יפה !
תמשייכייי
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי מה דעתך :)

17/09/2014 22:09

תמשיכייייייייי

17/09/2014 22:22

וווואאאטטטט?!?!?!?!?!?!?!
אוקיי אמאלה!!!!!!!!!!!!!
כבר הזכרתי שאת מדהימה?!
אוח לעזאזל!!!!!
בקשר לשאלה שבפרק הקודם אני בעד שתהי כמה זמן בין אוריאל לדניאל כמו עכשיו ואז (ראיתי תגובה שהייתה בפרק הקודם) אוריאל ודניאל יהיו זוג ואיב תהיה עם ליאור. לדעתי עם הכתיבה המופלאה שלך זה יהיה ממש מעניין ומפתיע. אבל בסופו של דבר בחירה שלך וכל זה…..
את כותבת מושלם!!!!!! תמשיכי!!!!!

18/09/2014 00:06

ואו את כותבת מדהים יחסית לגיל הצעיר שלך!!
את ממש מוכשרת ותעשי אם הכשרון שלך משהו!!
השמח מאוד אם תקראי את הסיפור שלי ותתני לי ביקורת

18/09/2014 00:31

תמשיכי

18/09/2014 06:34

אומיגד איזה מושלםםם פאקינג מושלםםם
תמשיכיי מידד!!

18/09/2014 10:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך