שני0_0
תגובות וממשיכה ♥

שאת בת 15 פרק 14 ♥

שני0_0 09/03/2014 1895 צפיות 3 תגובות
תגובות וממשיכה ♥

פתחתי את הדלת של השרותים, אני רואה את עדי, מוצמדת לקיר על ידי נער אחד שיכור שמנסה לאנוס אותה!
עדי הייתה חסרת אוניןם, ראיתי אותה בוכה, לבושה בבגדים נורא יפים, גם שהיא בוכה היא יפה.
התקרבתי לכיוון הנער הדפוק הזה, הבאתי לו בעיטה לביצים, הוא התקפל על הרצפה, ואחר העפתי לו עוד בוקס לאף.
במהירות עזרתי לעדי, היא נטלתה עלי, והתחילה לבכות חזק יותר, וחיבקה אותי היא לחשה לי תודה, עם קולה העדין.
התחבקנו איזה חמש דקות, ואז היא אמרה לי "חכה שנייה, יש לי משהו לעשות." היא הלכה לכיוון הבחור שכמעט אנס אותה, והביאה לו בעיטה כל כך חזרה לביצים, שאפילו לי זה כאב.
היא לא פרירית.
"עכשיו אני רוצה ללכת" היא אמרה, וחיבקה אותי.
"אני יכול לקחת אותך, באתי עם אוטו." אמרתי בלחישה .
"אני פה עם חברות, עמית ורותם, שהם החברות הכי טובות שלי, ובאנו במונית, אני לא ישאיר אותם פה… אני יחזור איתם במונית". אמרה . לא נורא אני יכול לקחת גם את החברות שלה זה לא נורא.
"אני יחזיר אותכם" אמרתי והתנתקנו מהחיבוק.

~נקודת המבט של עדי~
הוא המשיך לנשק אותי, צעקתי וצעקתי, בתקווה שמשהו יבוא, יעזור לי.
חשבתי שזה אבוד ואני עוד מעט נאנסת.
אבל לפתע, כנראה אלוקים שמע אותי.
דן פתאום נכנס.
הוא נעמד לכמה דקות והיה המום מהמראה.
המשכתי לבכות.
הוא התקרב לכיוון תומר והעיף לו בעיטה לביצים שלו, מגיע לו.
הוא התקפל על הרצפה, ואז העיף לו בוקס לאף וירד לו מלא דם.
דן הנסיך הזה בא במהירות לכיווני, נטלתי עליו, והתחלתי לבכות ממש חזק, אני לא יכולתי יותר.
חיבקתי אותו חזק, הרגשתי סוג כמו של חיבוק של אמא. "תודה" לחשתי לו באוזן.
התחבקנו חמש דקות, ממש נהנתי לא נמאס לי מהחיבוק, זה היה חיבוק ממש רך וכיפי.
החלטתי שאני צריכה לנצל את זה שתומר שוכב על הרצפה, עם כאבים ואני צריכה להחזיר לו.
"חכה שנייה, יש לי משהו לעשות" הלכתי והבאתי לו בעיטה ממש חזקה לביצים שלו. וזה היה נראה כיאילו לדן זה כאב.
"עכשיו אני רוצה ללכת" אמרתי לדן, וחיבקתי אותו. אין לי כוח עוד להיות במקום הזה, עם הילד החרא הזה .
"אני יכול לקחת אותך, באתי עם אוטו." אמר לי בלחישה.
אני פה עם חברות, עמית ורותם, שהם החברות הכי טובות שלי, ובאנו במונית, אני לא ישאיר אותם פה… אני יחזור איתם במונית" אני לא ישאיר אותם פה אין מצב! הם החברות הכי טובות שלי ♥
"אני יחזיר אותכם" אמר. והתנתקנו מהחיבוק.
"בסדר אני יגיד להם" אמרתי.והלכתי לחפש אותם.
ראיתי את רותם עם איזה בחור חתיך בטח התחיל איתה רותם היא מהממת, בלונדינית עיניים חום דבש, תווי פנים ממש יפות, ממש בר רפאלי הבאה.
"יאלה רותם את באה?" שאלתי אותה.
"כן, שנייה אני יגמור פה עיניין ונלך, תחפשי את עמית בינתיים."
הלכתי לחפש את עמית בכל המועדון הענק הזה, ראיתי אותה יושבת בצד עם האיפון שלה.


תגובות (3)

תמשיכייייייייי

09/03/2014 20:10

תמשיייייכיייייייייייי ממש ממש אהבתי ♥♥♥♥♥♥

09/03/2014 20:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך