שני0_0
תודה על התגובות 3>

שאת בת 15 פרק 16 3>

שני0_0 10/03/2014 961 צפיות אין תגובות
תודה על התגובות 3>

דייי אין נמאס לי .
עד שאני מוצאת אמון לבן אחד, נותנת לו את הלב שלי וככה הוא מרסק לי אותו.
גם ככה קשה לי לסמוך על אנשים.
הדמעות התחילו להציף את עיני, עמית ורותם ראו אותי ולא הבינו למה אני בוכה בגלל זוג שמתנשקים.
אחרי כמה דקות שאני רואה את תומר מתנשק עם הבוחרה,היפה יותר ממני, גבוהה יותר ממני ומוכשרת יותר ממני, הדמעות התחילו לרדת, כנראה שרותם ועמית הבינו, הם הבינו למה אני בוכה.
"בואו נסע במונית" אמרתי בנגבת את הדמעות, והולכת לכיוון האזור של המוניות.

~נקודת המבט של דן ~
פתאום דניאל באה אלי, ואמרה לי שהיא אוהבת אותי.
אני לא יודע איך לעכל דבר כזה, לא הספקתי להגיד כלום והיא כבר הספיקה לנשק אותי נשיקה לוהטת, היא ממש יפה , אבל היא לא עושה לי את זה.
אחרי חמש דקות של נשיקה התנתקנו, ואווו זה היה ממש לוהט.
ראיתי את עדי. אויי לא היא בטח חושבת שהיא חברה שלי.
היא התחילה ללכץ לכיוון האזור של המוניות.
אני חייב לה הסבר! הלב שלי פועם במהירות שאני לידה.
" עדי !!!" צעקתי לעברה, אך היא אפילו לא הסתובבה , היא בטח שונאת אותי עכשיו.
תפסתי בידה "עזוב אותי, לך לחברה שלך ואל תדבר איתי, תודה על היום עם הנפילה, זה שכמעט
נאנסתי, באמת חשבתי שאתה בן אדם אחר." אמרה ונכנסה לתוך המונית עם חברותיה

~נקודת המבט של עדי ~
חזרתי לבית שפוכה מעייפות,לא הייתי מסוגלת לזוז למקלחת, אבל בסוף הלכתי מהר להיתקלח, והלכתי לישון .
מחר יום חדש,אני מקווה שהוא ילך יותר טוב מהיום ,שאני יפגש עם עמית וירדן והכל יהיה טוב, ושאני לא יפגוש אף בן בדרך, (תומר ודן)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך