שני0_0
אני יודעת שאין במתח.. אבל לא נורא ♥ תגובות וממשיכה

שאת בת 15 פרק 17 ♥

שני0_0 11/03/2014 1850 צפיות 2 תגובות
אני יודעת שאין במתח.. אבל לא נורא ♥ תגובות וממשיכה

~בוקר~
אחחח איך אני אוהבת את הבוקר של יום שבת לקום מאוחר, במיוחד אחרי מה שקרה לי אתמול…
החלטתי לקום ולהיתראגן ולא להישאר כל היום בבית, וללכת לטייל עם החברות המדהימות שלי ♥
שאלתי אותם מה קורה בוואצפ ואם הולכים לאן שהוא..
עד שהם ענו לי הלכתי להיתקלח, ולסדר את החדר..
לשתות ולאכול משהו קטן..
לבשתי מכנס גינס קצר וגופיה לבנה, ומתחת בגד ים.
ראיתי שהם ענו לי, קבענו ללכת לתל אביב, לים, 'ואיי ממש מתאים לי עכשיו ים' כתבתי להם,
'מה זה מתאים לי אחרי אתמול, אתם לא מבינות '.
קבענו בשעה 12 לצאת לכיוון הים, אני גרה שתי שניות מהים ורותם ועמית גם איזה שתי רחובות לידי.
לקחתי תיק ים, עם קרם הגנה, כובע, מגבת לחול פלאפון ואוזניות, ומשקפי שמש.
ויצאתי.
'אני יוצאת, תצאו גם' כתבתי לרותם ולעמית בקבוצה שלנו בוואצפ.
הלכתי והייתה ממש שמש, אז שמתי את המשקפי שמש וקצת קרם, ממש קצת, אני לא נשרפת אף פעם בקיץ כי אני יש לי סוג עור שלא נשרף, כמו אבא שלי .
הגעתי לים, פרסתי את המגבת על החול, ונישכבתי.
ואיי השמש הזאת כל כך כפית! מתה על השמש בים בקיץ זה אהבה.
ראיתי את עמית ורותם מחפשות אותי בעיניים, בטח הם לא מוצאות אותי.
"עמית, רותם!" צעקתי לעברם כדי שישמעו אותי.
הם קלטו אותי ובאו לכיווני..
חיבקתי אותם, הם פרסו את המגבת שלהם על החול, והורידו לגופיה, ראיתי הרבה נערים שקצת בהוו בהם, בצדק הם פשוט כוסיות ♥
הורדתי אחריהם.
"אז נו מה קרה לך עם תומר אתמול?" עמית שאלה.
"סתם… הלכתי לשרותים, כי היה לי פיפי, ותומר היה שיכור, הוא בא אחרי לשרותים והוא אמר לי איזה כוסית את וכל מיני דברים, ואז הוא הצמיד אותי לקיר, ונישק אותי בכל מיני מקומות, הוא ממש כמעט האנס אותי בן זונה הזה! , אבל אז דן בא והכניס לו בעיטה לביצים ובוקס לאף.
אבל מתי שבאנו ליסוע איתו, הוא התנשק עם בחורה אחת, בלהט, בתשוקה החרא, הוא פשוט מנסה לפרטט עם כל הבנות פשוט חרמן.
קקה.
עזבו אני לא יבאס עם הסיפור שלי, נו מה רותמוש, מי היה הנער של אתמול, שהיית מאוהבת בו עד השמיים?!"
"ואיי הוא היה חלומי, הוא בא והתחיל איתי, אני עדין צריכה להכיר אותו אין לי כל כך ניסיון עם בנים, לא היה לי חבר מכיתה ד'… אבל אני חושבת שהוא ממש מושלם, נסיך, והוא באמת נראה גבר לעיניין. קוראים לו אוראל, נתתי לו את מספר הטלפון שלי, נקווה שהוא יתקשר.."


תגובות (2)

תמשיכי בבקשהההההההההה

11/03/2014 20:42

תמשיכיייייייייייייייייי

12/03/2014 13:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך