שני0_0
ממש סליחה שלא העלתי המון המון המון זמן לא העלתי חודש, היה לי חודש ממש עמוס אני ישתדל לעלות כל יום, או לפחות שלוש פעיים בשבוע פרק ♥ כפיצוי על זה כתבתי פרק ממש ארוך ♥ אז שתיהיה לכם קריאה מהנה ♥ תגובות וממשיכה ♥

שאת בת 15 פרק 23 ♥

שני0_0 03/05/2014 1420 צפיות תגובה אחת
ממש סליחה שלא העלתי המון המון המון זמן לא העלתי חודש, היה לי חודש ממש עמוס אני ישתדל לעלות כל יום, או לפחות שלוש פעיים בשבוע פרק ♥ כפיצוי על זה כתבתי פרק ממש ארוך ♥ אז שתיהיה לכם קריאה מהנה ♥ תגובות וממשיכה ♥

~נקודת המבט של עדי~יום ראשון~
התעוררתי בבוקר לאחר שיניה ארוכה ונעימה, התארגנתי לי בנחת, חשבתי לעצמי מה קרה אתמול בלילה עם רותם ואוראל, חמודים, אני ממש מקווה שהם חברים, רותם תמיד רצתה שיהיה לה חבר, והנה הזדמנות בשבילה אני ממש שמחה.
לבשתי גופיה לבנה עם מכנס ג'ינס קצר, וכפכפי אווינס לבנות, ירדתי למטה שתיתי, אכלתי עוגיה קטנה, לקחתי את חפצי ויצאתי, הלכתי לכיוון התחנה, עליתי על האוטובוס שם פגשתי את עדן, ילדה חמודה אשר איתי בכיתה, נמוכה, שער שטני, עם עיניים ירוקות כחולות כאלה- ממש מיוחדות.
דיברנו קצת, ואז הגענו לבית ספר, נכנסתי אמרתי שלום לעמית ורותם, ישר באתי אל רותם ואמרתי לה היא מספרת לי הכל בלי יוצאי מין הכלל ♥ .
אוף. צילצול. "בהפסקה את מספרת לי הכל! " צעקתי לרותם.
"ברור" השיבה לי בחזרה.
שיעור היסטוריה. איזה שיעמום, אין לי כוח! דיברתי עם גלי ילדה אשר יושבת לידי.
"אבני ! להיות בשקט בבקשה! " צעקה עלי המורה.
"אוקי סליחה", איזה מורה מעצבנת, לא סובלת את יום ראשון.
אחרי שעה שלמה של שיעור ממש אבל ממש משעמם, היה צלצול, יש הצלצול הגואל.
הלכנו אני רותם ועמית לדשא בחצר בית ספר "בעץ הגדול" ככה קוראים אצלנו לעץ הזה , הוא באמת גדול כל השיכבה יכולה להיכנס מתחתיו והוא יעשה צל לכולם.
"ואיי אתם לא מבינות איזה נסיך, הוא לקח אותי לים, עשינו פיקניק, זה פשוט היה חלומי, כמו בסרטים, אחר כך הוא החזיר אותי לבית, ואמר לי שהוא רוצה שניפגש גם היום בערב, הוא אמר שזה יהיה לי שוב הפתעה." אמרה רותם, ושברה את השתיקה.
"איך אני שמחה בשבילך, אני ממש מקווה שיהיה לך הכי כיף איתו בעולם." אמרתי לרותם
"גם אני ממש שמחה ♥ שתמיד תכיפו ביחד." אמרה עמית.
והתחבקנו כולנו ביחד, לפתע נזכרתי שהיום יום ראשון! יש לי אימון שחייה, אתם שואלים למה זה כל כך רע? תומר שם. אחרי יום שישי שהוא ניסה לאנוס אותי לא ראיתי אותו, הוא גם לא בא היום לבית ספר וטוב שכך.
"שיט היום יש לי אימון שחייה!" אמרתי לעמית ורותם והתנתקנו מהחיבוק.
"מה הבעיה? אני לא מבינה, כיף לך שם." אמרה רותם.
"את לא זוכרת תומר שם! " השיבה עמית לרותם. "ואיי נכון שחכתי מזה, לא נורא את שוחה הכי מהר שאת יכולה ושמה עליו פס, הוא אוויר בשבילך שאת שם!" אמרה רותם.
"בסדר נקווה שיהיה טוב, אני ישתדל לא להתייח…." אמרתי לשתיהם.
הצלצול קטע את דברי, היו צריכות להיכנס לכיתה.
היו עוד כמה שעות משעממות של לימודים, והלכתי לבית.

**********
"אני בבית!" צעקתי כאשר נכנסתי לבית, סוף סוף הגעתי לבית, לא סובלת את יום ראשון.
הלכתי לאכול, יש פסטה בשמנת פטריות, המאכל האהוב עלי, שתיתי פטל והלכתי להכין שיעורי בית בהיסטוריה, אנגלית ומדעים, אוף כמה שיעורים.
השעה הייתה 4 גמרתי כבר את השיעורים, היה לי ממש הרבה, אבל גמרתי למרות הכל.
אין לי עכשיו כל כך מה לעשות, אני יתקשר לרותם ועמית בסקייפ.
עמית :" היי שנינוש, מה קורה ?"
אני:""בסדר עמיתוש, איך את ?"
עמית:"טוב, מה רותם לא עונה לך?"
אני:"לא, טוב נו בטח היא עם אוראל, שתהנה, נדבר איתה אחר כך, טוב אני צריכה ללכת להיתארגן לאימון שחייה".
עמית:"אוקי יפה שלי נדבר" ♥.
נתתי לה נשיקה באוויר וסיימתי את השיחה.
השעה הייתה חמש ארגנתי את הדברים לשחייה, לא היה לי כל כך מה לעשות אז הלכתי לראות טלוויזיה ראיתי"כמעט מלאכים" שני פרקים.
לאחר מכן הייתי קצת במחשב, נכנסתי לפייסבוק וראיתי ש rotem bnymin ו orel lemovech במערכת יחסים ביחד, חמודים.
הורדתי את עיני כדי לראות מה השעה… אוי שיט שש וחצי, אני חייבת ללכת כבר לשחייה.
במהירות השלכתי את בגדי, ולבשתי את בגד ים, הכנסתי את רגלי הדקיקות לתוכו, מעליו לבשתי טייץ וסווצרט לבן, זהו בגד ים שלם, אני לא יכולה לבואו עם בקיני, שלא יפול כאשר קופצים ראש למים, וגם פדיחות כמעט כולם בקבוצה בנים ;).
אנחנו עושים הסעות עם עוד ילד שבקבוצה איתי בשחייה,נער חמוד, גבוה, שיער שחור, עיניים ירוקות, כן אני מודה הוא חתיך, אבל אני לא בעיניין שלו, הוא לא עושה לי את זה .
התקשרתי אליו אם הם יוצאים (הוא ואבא שלו) לבואו לאסוף אותי, הוא אמר שהם יוצאים עכשיו.
"ביי" צעקתי לאמא כאשר באתי לצאת מין הבית "ביי מתוקה שלי תהני, אני יבוא לאסוף אותך ואת שובל ב- 9" שובל זה הנער שאנחנו עושים איתו הסעות – ושכחתי לציין שהוא גדול ממני בשנה, "אוקי תודה, ביי" צעקתי לעברה.
נכנסתי לאוטו שלהם, אמרתי שלום, שמתי את האוזניות שלי שמעתי את השיר 'love somebody' שיר מהמם.
הנסיעה עד לבריכה הייתה קצרה, אורכת כ- 10-15 דקות, כאשר הגענו הורדתי את האוזניות, ושמתי אותם בתוך התיק. נכנסתי לתאיי הלבשה, הורדתי את בגדי לקחתי את המשקפת והכובע ים- איזה עצבים חיים לשים את זה?! אני נראת כמו דג.
נעלתי את כפכפי ויצאתי מהתאיי ההלבשה, כאשר יצאתי, עמד, שם בפתח לא אחר מאשר תומר.


תגובות (1)

תמשיככככייייייייייייייייייייי

04/05/2014 17:03
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך