חדשה
מקוהו שאהבתן אשמח לתגובות:)

"שוב רצית לחזור אליי כי שם כבר קר לך.." פרק 1

חדשה 02/12/2013 2422 צפיות 4 תגובות
מקוהו שאהבתן אשמח לתגובות:)

~קים~
"קים קים תתעוררי כבר 5" אמרה ג'סי השותפה שלי לחדר פקחתי לאט לאט את העיניים קמתי מהמיטה שטפתי פנים התלבשתי אכלתי עשיתי אירגונים אחרונים והייתי מוכנה לטיסה אני כל כך מתרגשת אבל גם קצת מפחדת אולי הם שחכו שאני צריכה לבוא היום ואם יהיה קשה לי להסתגל שם בכל זאת 4 שנים לא הייתי שם וכך שקעתי במחשבות "קים את מקשיבה לי?!" ג'סי קראה לי והוציאה אותי מהמחשבות אוף אני כל כך יתגעגע אליה ועל כולם "כן מה רצית" שאלתי "המונית שלך תגיע עוד חצי שעה הגיע הזמן להיפרד מכולם" "טוב בואי נלך"עניתי והיא משכה אותי החוצה עם כל המזוודות והובילה אותי לחדר אוכל איך שניכנסו לחדר אוכל הייתי בשוק "הפתעההה" כולם צעקו כן כמו שהבנתם הם עשו לי מסיבת הפתעה באמת שאין עליהםם!! אחרי שהתחבקתי עם כולם הייתי צריכה ללכת "טוב חברים תודה על הכל באמת שאין עליכם אני יתגעגע אל כולכם!!" אמרתי ויצאתי לכיוון המונית הנהג הסיע אותי לשדה תעופה,ניכנסתי לשדה עברתי את הביקורות וראיתי שיש לי שעה עד הטיסה אז החלטתי להסתובב בדיוטי קניתי לי מלאה איפור ובשמים וכמה שוקולדים לדרך "טיסה 721 עומדת להמריא בעוד 10 דקות נא לעלות על המטוס תודה" אמרו בכריזה יצאתי מהדיוטי ועליתי למטוס התיישבתי במושב שלי והסתכלתי דרך החלון ושוב התמלאתי במחשבות אבל הפעם התעודדתי שסיימתי פרק אחד בחיים ומעכשיו אני מתחילה פרק חדש בחיים וכך נרדמתי עם מחשבות "ילדה תתעוררי נוחתים" שמעתי את הדיילת קוראת לי התעוררתי וירדתי מהמטוס עם חיוך על הפנים וישר חיפשתי פרצופים מוכרים אחרי הרבה חיפושים שכמעט התייאשתי ראיתי אותו נכנס וממש כמו בסרטים רצתי עליו וקפצתי עליו בחיבוק זה אבא שלי כל כך התגעגעתי עליו "מה שלומך קטנטונת כמה שהתגעגעתי עליך" אמר "גמאני אבא אני כבר מחכה לפגוש את כולם" לקחנו את המיזוודות ונסענו הביתה הגענו טוב בואו נגיד שהמילה היחידה שיצאה לי באותו רגע מהפה הייתה ואווו הביית היה פשוט ענקק הייתי בשוק "אוהבת?" אבא שאל"אוהבת זאת לא מילה זה פשוט מושלםםם" אמרתי "שמח שאהבת טוב מתוקה תיכנסי אני נוסע לעבודה נפגש בערב"נשק לראשי ונסע לקחתי נשימה עמוקה ודפקתי בדלת "רגעע" שמעתי מישהו צועק וישר הדלת נפתחה ושם עמד לא אחר מאשר כריס ישר עלה על פנייי "קים מה אמרתי לך לגבי בוקסרים מהסוג הזה"אמר והסתובב ללכת לכיוון החצר פתאום בבת אחת הוא הסתובב "קקיםםםם" צעק ורץץ לחבק אותיי "או חשבתי כבר שאני לא יקבל יחס היום" אמרתי צוחקת "חס וחלילה יפשלי פשוט שחכתי וקבעתי ישיבה עם חברים ו.."הוא פשוט התחיל לדבר יותר נכון לחפורר "כריססס" צעקתי "שקט הבנתי קורה שחכת לא קרה כלום"המשכתי "בואי תביאי עוד חיבוק ידוגמנית התגעגעתי תיראי איזה יפה הפכת להיות"אמר ובחן אותי "להזכיר לך שאני אחותך?!" שאלתי כשראיתי אוות בוחן אותי וצחקתי "דרך אגב אחותי פעם אחרונה שאת לובשת כזה בוקסר" אמר וחיבק אותי שוב "אחי מה נסגר נתקעת" מישהו בא לכיוון הדלת ושאל את כריס אוקי הוא ניראה טוב עזבו טוב חתיך הורס מושלם ולפני שכריס ענה לו הוא הוסיף "פיש אחי מי זאת הכוסית הזאת חשבתי שהפעם לא מביאים זונות" לא שאני יבין הוא הרגע קרה לי זונה?!!?!?! כריס בא לענות לו אבל הקדמתי אותו "בואנה ימכוער זונה תקראא לחברות שלךך" התעצבנתי "אני מכוער?חמודה ניראלי את טועה אני הדבר הכי יפה שקיים"פחח מישהו פה עף על עצמוו "חיי בסרטט" אמרתי "אולי אני חיי בסרט אבל את מתה לראות אותו" אוי למישהו נפגע האגו? חחח "סורי חמוד אני לא אוהבת סרטי איימה" צריך להוריד לו קצת את הביטחון לא ככה?;)
"זה לא איימה למה שזה יהיה איימה?" שאל לא מבין מה אני רוצה ממנו "שמע עם איך שאתה ניראה סרט יפה זה לא יכול להיות" אמרתי לא היה לו מה לענות והוא פשוט שתק והסתכל עלי מופתע "תגיד כריס ממתי לזונות שלך יש זכות דיבור בבית הזה?" שאל את כריס טוב הוא עבר עכשיו כל גבוללל!! "בואנה ימפגרר זונה תראה למי שעשתה אותךך מה ניראלך אתה מכיר אותי בכלל לא אז מה אתה פונה אלי ביכלל אוח איזה אנשים מטומטים יש בישראל כריס אני עולה לחדר לנוח ושלא תעיזוו לבוא לשםם!" אמרתי בעצבים ועליתי לחדר אוח גם כן הערס צעצוע הזה מה ניראלו מה אני זונה לא ואני גם לא ניראת ככה אוף איתו למה הוא חייב להיות כל כך חתיךךך?!!?


תגובות (4)

אמאלה את רושמת פרקים מאלפים תמשיכי דחוף ימהממת!!!!!!!!!!

02/12/2013 10:33

חמודה את ממשיכה עכשיו שמעת ?
יופי

02/12/2013 10:37

מושלםםםם תמשיכייייי אכשיוווו
רואים שזה היה סיפור יפה
תמשיכייייייי

02/12/2013 10:42

שלמות של פרק תמשיכייייי

02/12/2013 11:55
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך