שום מקום- פרק 8| אדי (16+)

02/08/2015 1694 צפיות 2 תגובות

~יש פה חלק סקס לא קטן, אפשר לדלג עליו.

הרגשתי לכל הרוחות אבוד. מה חשבתי לעצמי ששיקרתי לה במשך כל כך הרבה זמן? אמנם לא ידעתי הרבה דברים על מה שהולך לקרות מעכשיו, אבל שלושה דברים ידעתי בוודאות-
איבדתי את ליה,
היא לא תסלח לי בקרוב,
והאהבה הכי גדולה שלי חזרה לידיו של דניאל.
לכי לעזאזל ליה בלייק.
התקשרתי לאליוט והסברתי שכנראה אעדר ליומיים הקרובים. ידעתי מה אני צריך. שכרתי מכונית לבנה ויפה ונסעתי לבית הנופש של אמא שלי. הוא שוכן קרוב לים ואפילו שקר הים תמיד הומה. יש פאב קרוב אליו ותמיד יש בו את ארבעת הדברים שצריכים להיות בפאב-
מוזיקה טובה, אלכוהול טוב, בנות יפות ושירותים רחבים.
התנעתי את הרכב ונסעתי, פשוט נסעתי. עצרתי בדיינר מקסים בדרכי לבית הנופש ההוא והזמנתי לעצמי המבורגר וקולה. טרפתי את האוכל כמי שצם או הורעב במשך שבוע, ולאחריו הזמנתי עוד אחד.
הטלפון צלצל וזה היה אליוט. החלטתי בהמון אומץ שגייסתי לכך לא לענות לו. נזכרתי איך נכנסתי לעסק הזה מלכתחילה. שנאתי את עצמי על זה וליה אף פעם לא. בהתחלה היא נרתעה ממני ואז חזרה לזרועות השקרן ההוא שהסתיר ממנה את מי שאמרה לו שגנב לה את הדמעות, את הלב ואת החשק לקום בבוקר. נזכרתי איך הייתה מאוהבת נואשות בדניאל כבר לפניי ובימי שישי העיניים שלה היו מתמלאות רוך וחום כשעיניה היו פוגשות בעיניו והוא היה מנשק למצחה בכזאת אהבה שאפילו בקומדיות רומנטיות לא רואים. ליה שונאת קומדיות רומנטיות. היא אומרת שאם אתה אוהב אז תאהב, למה אתה צריך לבלבל את המוח על זה שאתה מאוהב? ככה או ככה הטובים ביותר נפלו בזה. אז בכוונה כדי לראות אותה עושה את הפרצוף הנגעל ההוא שלה הייתי בוחר את הסרטים הכי קיטשיים ודביקים שיכלתי לבחור ומכריח אותה לצפות בזה. והיא שנאה אבל הביטה במסך בכזאת ערגה לדניאל וכל כך הרבה קנאה לזוג המקסים שמתנשק בלהט על המסך הרחב.
המלצרית היפיפייה הגישה לי את החשבון ואת מספר הטלפון שלה. קראתי אותה אליי ושאלתי מתי היא מסיימת לעבוד, היא הסבירה שבעוד שעה והיא לא עוזה כלום אחר כך.
״אני נוסע לקצה השני של העיר לבית נופש של אמא שלי. תצטרפי?״ והמלצרית המקסימה שהייתה בהלם מהקלילות והספונטניות לא יכלה לסרב.
״כן,״ היא גיחכה באי נעימות- ״אבל אצטרך לעבור בבית לקחת כמה בגדים…״ היא הסבירה,
״חוץ מאת החולצה שלי לא תצטרכי ללבוש יותר מידי.״ צחקתי והיא אחריי, היא חייכה חיוך שובה לב שכמעט השכיח את ליה לרגע. ואז נזכרתי בה שוב. חיכיתי שעה והחשבון הלך וטפח. שילמתי אותו חיבקתי את כתפה בסיום השעה הזו בדרך למכונית.
״אצטרך לעבור בסופר לקנות כמה דברים, תחכי לי פה?״ פתחתי את דלתות הרכב בעזרת השלט והיא הנהנה והתיישבה במושב הסמוך לזה של הנהג. היא הייתה נראית קצת ביישנית אבל בכל שאת ביקשה שוקולד והכריות גומי לדרך. היא לא הייתה לי סבלנות לחפש אבל לא יכלתי לסרב.
בחייך אדי, לאן הגעת. אוסף מלצריות מדיינר באמצע הדרך כדי לזיין אותן במשך יומיים ואז לשכוח את שמן. ואפילו לא שאלת איך קוראים לה במשך שעה שהיא מחייכת אלייך חיוך שחושף שיניים מושלמות ולבנות, ישרות ומצוחצחות. קניתי חבילת קודומים, שלושה בקבוקי יין, בקבוק וודקה אחד, כמה משקאות אנרגיה והרבה אוכל- מלא.
חזרתי לרכב ושמתי את הכל בתא המטען חוץ מהשוקולדים וסוכריות הגומי שביקשה המלצרית לפניי.
״אדי.״ נכנסתי לרכב והושטתי לה את ידי.
״ג׳יין.״ היא צחקה צחוק מתגלגל ומתוק. במקום ללחוץ את ידי היא חטפה את שקית הממתקים מידי והחלה לאכול אותם באחד אחר השני. צחקתי והיא הגניבה חתיכת שוקולד לפי.
״אז,״ היא אמרה כשהתנעתי את הרכב ויצאתי מחניית הסופר והדיינר, ״אני הסכמתי כי הלב שלי שבור כבר חצי שנה. למה הצעת?״ היא הביטה בי בשקיקה וכאילו מצאתי את התאומה שלי לרגע. הרגשתי גאה בי שידעתי לבחור אותה על הפעם הראשונה שהצעתי. לחלוטין טפיחה על השכם.
״היית בהלם שהסכמת.״ התווידתי, ״ואם אני רוצח?״ הבטתי בה היישר לתוך העיניים. רציתי שתפחד ממני קצת. אבל היא הביטה גם היא בשלי וקרה ההפוך הלב שלי החסיר פעימה שלא הבנתי מאיפה הגיעה.
״אני בכל מקרה חצי מתה,״ היא הסיטה את מבטה והשפילה את פנייה, ״ואם אתה רוצח, לפחות התמונה האחרונה שראיתי הייתה יפה.״ היא החזירה את מבטה אליי וקרצה תוך כדי שסרקה את גופי הישוב לכיסא הנהג. צחקתי והיא אחריי. ״חוץ מזה שאתה לא תהרוג אותי.״
״למה את כל כך בטוחה בעצמך?״ שאלתי בסקרנות.
״אתה מחבב אותי מידי.״ היא אמרה ושתקתי כי היא צודקת.
התפשטה השתיקה הזו ברכב ואהבתי אותה. כי היא לא הייתה שתיקה מעיקה או מביכה, היא הייתה שתיקה כיפית כזאת, ג'יין הביטה בשמשה ואני הנחתי את ידי על ירכה. היא העבירה בי מבט חטוף וחייכה חיוך קטן.

״אז מי שבר לך את הלב?״ שאלתי שנכנסנו לבית הנופש של אמא שלי. היא הניחה אחת משלוש השקיות שארזתי בהן את כל שקניתי על השולחן ופנתה לעזור לי עם שתי השקיות שהיו בידיי.
ג'יין החלה לפרוק את מה שארוז וגילית את נקודה רגישה- האקס שלה. היא בחנה את היינות ובקבוק הוודקה שקניתי בזמן שאני חזרתי לרכב להוציא תיק ובו מעט בגדים שיספיקו ליומיים האלה. ״את מתכוונת לענות?״ שאלתי אותה בספק. היא נשענה על שולחן העץ וחשפה מולי גוף מושלם וקטן. השדיים שלה היו זקורים והייתי לחלוטין בטוח שהיא לא צריכה חזייה. הרווח שהיה לה ברגליים הגעיל אותי כשהיה נראה על בנות אחרות אבל עלייה הוא היה פשוט יפייפה. ג'יין כולה הייתה ללא ספק יצירת אומנות. היא לקחה בקבוק יין אחד ושתי כוסות יין מהארון הגבוה במטבחון הקטן. היא מזגה לשנינו יין והתיישבנו לספה והיא הניחה את רגליה עליי.
״הוא בגד בי עם החברה הכי טובה שלי. אחרי שלוש שנים ביחד!״ היא צעקה עליי כאילו הייתה צועקת עליו. ואיפשרתי לה. כי ידעתי שזה מה שהיא צריכה עכשיו.
״במשך שנתיים וחצי הוא היה שוכב עם שתינו! וההבדל הוא שהיא ידעה עליי. ובכל זאת עשתה את זה.״ היא אניה ושתתה את כל תכולת כוס היין שלה בשלוק אחד ומיהרה למזוג לה עוד.
״אפשר להגיד משהו?״ שאלתי והיא הנהנה במהירות. ״מה את מטומטמת? איך לא שמת לב?״ אמרתי חסר רגש והיא חייכה שוב את החיוך היפה שלה.
״הייתי מאוהבת.״ היא התיישבה וקירבה את פנייה אליי, ״אני אחריי חצי שנה בלי סקס, כדאי שתהיה טוב.״ היא אמרה ובלי להותיר לי להגיב נישקה אותי עם שפתיה היפות. ג'יין לא חיכתה יותר מידי והחדירה את לשונה לפי וכך עשיתי גם אני.
אט אט ג'יין עלתה מעליי ואני מיהרתי להפשיט את חולצתה כך שנותרה מולי בחזייה ומכנסיים. נישקתי את צווארה בתאווה והיא גנחה לאזניי גניחות חלושות כאלו שהעמידו את הבחור שם למטה עוד סנטימטר בשבילה. הרמתי אותה כשרגליה הן סביב אגני וזרקתי אותה על המיטה הלבנה, סביבה היה מעץ וכולה הייתה מוצעת בסדינים לבנים שהיו מסודרים באופן מופתי. ג'יין תפסה בעזרת ידיה הזעירות את שולי חולצתי ופשטה אותי ממנה, היא הפכה אותנו גם שגבי פגש במיטה והיא מנשקת נשיקות מתוקות את שרירי הבטן שלי, היא הגיעה לג׳ינס שהיה על רגליי והורידה אותו בחוסר סבלנות כמו גם את מכנסה שלה.
הרגשתי צורך לקחת פיקוד והחלפתי בין המקומות שלנו, הורדתי לה את החזייה בעזרת יד אחת והרבה מאוד מיומנות והיא החלק לנשום בכבדות כשידי טיילה בין רגליה ומצאה את איברה הרטוב והמגורה. הורדתי לה את התחתון הקטן והמתוק שלה באיטיות ומשיצא מכפות רגליה החלתי לנשק את איברה שהיה חם ורטוב. ג'יין אחזה במצעי המיטה ורימה את פלג גופה העליון בהנאה כשהחדרתי את לשוני אלייה, שאבתי, ליקקתי, נישקתי ונשכתי את הדגדגן הנפוח שלה.
״אני גומרת…״ היא אמרה כשהחדרתי אלייה שתי אצבעות בקלילות יתרה מרוב שהייתה רטובה. ״פאק אדי.״ קראה כשהכנסתי והוצאתי ממנה את אצבעותיי במהירות, ג'יין גמרה סביב אצבעותיי בצעקה ולאחר כמה רגעים הייתה כבר מוכנה לסיבוב שני כשהפכה אותי והורידה ממני את הבוקסר השחור. העפתי את הבוקסר מבין כפות רגליי והיא העמידה אותי והתיישבה על ברכיה כך שפנייה מול איברי שהיה לחלוטין מוכן לפיה הקטן תחילה היא רק ליטפה אותה, ואז הפסיקה, היא גרמה לי לכאב ביצים לא קטן הכלבה הקטנה ובכל זאת נהנתי מהמשחק שלה. כשהכניסה את איברי שהיה זקוף לחלוטין לפיה הרגשתי כאילו עליתי לאט לאט לגן העדן, היא ליקקה ובלעה את כולו בלי להתלונן, חשבתי שאחזיק יותר אך אחרי זמן שלדעתי היה חמש דקות הרגשתי שאני עומד להתפרץ.
״פאק ג'יין…״ היא הוציאה את איברי מפיה ודחפה אותי על המיטה,
״אני על גלולות.״ אמרה באחת והתיישבה עליי, אם קודם הרגשתי שאני עולה לגן עדן עכשיו הגעתי אליו, ולעזאזל, כל כך טוב פה.
״הו…״ היא גנחה בקולי קולות וזירזה את הגמירה שלי.
״אני לא יכול יותר.״ קבעתי והפכתי אותה, חדרתי אליה בכל כוחי והאורגזמה של שנינו לא איחרה להגיע.
שכבנו שנינו באפיסת כוחות על המיטה ואחריי קצת זמן של שיחת היכרות ודיבורים ג'יין קמה מהמיטה ולבשה רק את התחתונים והחולצה שלי. הבטתי בה בחוסר הבנה והיא הסבירה שהיא גוועת והיא הולכת להכין לשנינו לאכול.
״היי אדי,״ אמרה לפניי שהתרחקה מהמיטה כמעט לחלוטין. הבטתי בה והיא חייכה אליי, ״תודה.״
הבטתי בה וצחקתי, ״מה תודה? תתפשטי.״


תגובות (2)

כתיבה מצוינת! תמשיכי :)

02/08/2015 20:23

כתחבה פשוט מושלמת!
קראתי את כל הפרקים שלך עכשיו ואת פשוט מדהימה.
מחכה להמשך בדחוף

03/08/2015 00:55