alaska
משהו שכתבתי פעם ומצאתי אותו עכשיו:) ~בהשראת אשמת הכוכבים~ ~השם מייק, דמיוני כמובן, בהשראת "הסוד של אלה ומייקה"~

תוצאה של סופניות

alaska 14/01/2017 831 צפיות 5 תגובות
משהו שכתבתי פעם ומצאתי אותו עכשיו:) ~בהשראת אשמת הכוכבים~ ~השם מייק, דמיוני כמובן, בהשראת "הסוד של אלה ומייקה"~

יש אנשים שנשארים בלב שלך לנצח. לא משנה איפה הם בעולם, הם תמיד חלק ממך.
יש כל כך הרבה שלא אדבר איתם שוב לעולם, סביר להניח שלעולם לא אדע אם הם מתים או חיים, אם הם בסדר, אם הם בכלל נושמים, אבל הם שם בשבילי, עמוק בתוך הלב.
יש לי כל כך הרבה רגעים של שבירה בחיים. הדמעות כבר הפכו להיות עניין שבשגרה, אנשים כבר צוחקים על זה, שאני בוכה תמיד. אבל גם אם אני בוכה יותר, זה לא מוריד מהערך של זה כל פעם מחדש.
יש אנשים שאני אוהבת להיפגע מהם. זו זכותי לבחור להיפגע ממך.
אני אוהבת אותך, מייק.
אתה מטריף לי את כל החושים ועושה לי צמרמורות ומבלבל אותי ומטשטש לי את החיים.
יש לי יכולת לבחור מי יפגע בי.
אני אוהבת את הבחירה שלי, מייק. אני באמת אוהבת אותה.
יש לי כל כך הרבה רגעים של שבירה בחיים. אני נשברת כי אני מפחדת מהסוף.
פחד זה תוצאה של סופניות. תקווה זה תוצאה של סופניות.
אהבה זה תוצאה של סופניות. אנחנו חושבים שלאהוב יגרום לנו להיות אינסופיים, ויציל אותי מהסוף שיגיע מתישהו.
זה לא קורה.
אני כל כך מפחדת, מייק, אני כל כך מפחדת.
אני מפחדת שאני לא אזכה לראות אותך שוב לפני שהכל יגמר, אני מפחדת שאני לא אספיק להגיד לך את שלושת המילים הקסומות האלה לפני הסוף.
אני אוהבת אותך.
תן לי את האומץ להגיד לך את זה בעיניים.
תראה לי שאתה רוצה לשמוע את המילים האלה.
אני מפחדת כל כך.
אני לא רוצה לחוות אובדן. אני רוצה למות רק כדי שאני לא אצטרך לחוות מוות של מישהו אחר.
אני לא רוצה להישכח, אני לא רוצה להיעלם לנצח.
אני רוצה להרגיש אינסופית, ושהתחושה הזו לא תעלם.
תן לי להרגיש את זה אתך.
תן לנו לאהוב ביחד.


תגובות (5)

זה מקסים. פשוט מקסים. אין ספק שאנחנו בוחרים ממי להיעלב, כמו שאנחנו בוחרים להיעלב. נקודה. אנחנו גם בוחרים על מי להתעצבן ואם להתעצבן. ופחד… גם אני פוחד מאוד מהמון דברים. במיוחד, ובזה השיר שלך תפס אותי, לאבד אהובים. משפחה, חברים ואפילו בעלי חיים.

14/01/2017 18:32

    התגובה שלך די מתארת את מה שניסיתי להעביר. הבחירה בידיים שלנו, אבל לפחד? זה לא תמיד בחירה שלנו

    14/01/2017 19:09

זה מדהים…יש לך סיפורים בהשראת הנסיך הקטן?

14/01/2017 18:46

    כתבתי משהו פעם בהשראתו.. אני אחפש ואעלה, לשלוח לך הודעה בפרטי כשאני מעלה או שתעקבי פשוט?

    14/01/2017 19:08

תשלחי הודעה אם תוכלי,תודה:)

15/01/2017 07:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך