Uonico
אוקיי אז היה לי משתמש שהעלתי כבר שישה פרקים מהסיפור הזה אבל גם החשבון הזה נדפק מקווה שהחשבון הזה לא ידפק !???? טוב אז פרק ראשון יעלה ממש בקרוב ואני מקווה להצליל בסיפור. מקווה שאהבתם????

תיבת המזל של החיים -דמויות

Uonico 02/05/2016 906 צפיות 2 תגובות
אוקיי אז היה לי משתמש שהעלתי כבר שישה פרקים מהסיפור הזה אבל גם החשבון הזה נדפק מקווה שהחשבון הזה לא ידפק !???? טוב אז פרק ראשון יעלה ממש בקרוב ואני מקווה להצליל בסיפור. מקווה שאהבתם????

אביאל: האח הגדול במשפחת אטיאס,בן 18 חתיך שכל הבנות רוצות,לא מכבד בנות שלא מכבדות את עצמן.
שונא ללמוד אבל בכל זאת משקיע כי יודע שבלי בגרות לא יתקדם לשום מקום,דואג לאחים שלו במיוחד לאחותו הקטנה נוי ,שאליה הוא הכי מחובר מבין כל האחים שלו ,שונא שאח שלו אביתר מסתבך בצרות .
תמיד מנסה להראות דוגמא לאחים שלו וללמד אותם מהטעויות שהוא עשה,אהבה?אין!
רוצה?מת שתבוא האחת שבשבילה הוא יהיה מוכן להפסיק להיות סטוציונר,למרות שהוא אוהב את החיים שלו ,אז מה יקרה בשנה האחרונה ללימודים?הוא ימצא אהבה ?מי זאת תיהיה?

נופר אטיאס:האחות השניה בבית משפחת אטיאס,בת 17 ,יפה ,עקשנית,פלפלית,מצחיקה,וחדת לשון!
בנים מתים עליה בנות פחות,יש לה רק שתי חברות אמיתיות שעליהן היא סומכת וגם זה עד גבול מסוים,מלאת ידידים,סוג של "מלכת השכבה" ,שונאת שאחים שלה מגוננים עליה ועוד יותר שונאת להקשיב להם מה שלא קורה הרבה,הפסיקה להאמין באהבה אחרי שחבר שלה בגד בה עם מי ששנאה .
אוהבת לצאת,אוהבת מסיבות אוהבת להרגיש שבנים מחזרים אחריה,אוהבת ללבוש חשוף אוהבת לשתות ,אבל לעשן הידידים שלה לא מסכימים לה,מה יקרה שמגלים עליה סוד שאף אחד לא יודע?מה יקרה שדברים מתחילים להתגלות?מה עם אהבה?.

אביתר אטיאס:האח השלישי במשפחת אטיאס בן 16,השטותניק העיקרי בבית ,חתיך כובש לבבות ,שונא וגרוע בלימודים,המורים וההורים  מתעקשים שיקח רטלין אבל הוא לא מוכן,מרבה  לריב עם ההורים שלו בעיקר עם אבא שלו בקשר ללימודים.
יש רק 4 נשים בחיים שלו שהוא מכבד אימא שלו,נופר ,נוי,והידידה הכי טובה שלו רומי.
הם הידידים הכי טובים כבר מכיתה ז' ,כולם חושבים שיקרה בינהם משהו אבל הם רק צוחקים .
מה יקרה איתו?האם יקרה משהו שישנה אותו?

נוי אטיאס:הילדה הקטנה במשפחת אטיאס,בת 15,יפה ,טובה בלימודים ,אוהבת יותר מכל את אח שלה אביאל,לא נמצאת הרבה בבית רוב הזמן היא בסטודיו ריקוד,ריקוד!אהבה של החיים שלה,הציל אותה בכל כך הרבה מצבים בחיים ,את נוי כולם אוהבים,שמחה בחלקה .
מה יקרה אם פצצה תנחת בחיים שלה ?

טום אמסלם:
בן 17 אחד הידידים הכי טובים של נופר,שומר עליה כאילו היא אחותו ,חתיך שבנות מתות עליו והוא מת עליהן אבל מנסה לכבד אותן.
שונא להגיע למצב שהוא קם בבוקר והוא במיטה עם בחורה שהוא לא מכיר.
יש לו שתי אחיות קטנות שאותן הוא הכי אוהב בעולם בשם עלמה ותמר.
לא הכי אוהב ללמוד אבל מנסה להשקיע בשביל לא לאכזב את הוריו.
ילד טוב אבל מה יקרה לו בסיפור?האם יקרה לו משהו שישנה לו את החיים?.

עומרי חזן:בן 16 החבר הכי טוב של אביתר,שטותניק ומרבה לעשות שטויות עם רומי ואביתר.
חתיך ומבוקש אצל הבנות אבל לו יש את הנסיכה שלו נויה.
הם כבר המון זמן ביחד בגיל 12 ניהיו חברים בגיל 14 נפרדו ובגיל 15 הם חזרו ומאז הם לא נפרדים.
בן יחיד להורים עם המום כסף אבל בכל זאת גר בקראוון בחנייה של ההורים שלו אחרי שאמרו לו "כל עוד אתה גר בבית הזה אתה תציית לחוקים שלנו" אז הוא אמר להם "הקראוון שלי החוקים שלי.
אוהב את נויה יותר מכול,שומר עליה מכל הדברים שרק קצת יכולים לסכן אותה.
אוהב להתאמן,לשחק כדורגל אבל שונא לימודים!.

נויה:בת 16 יפייפיה,רגועה ,שקטה.
גרה בפנימייה מגיל מאוד קטן אחרי שהוריה היו מכים אותה.
היא בעצם מאזנת את עומרי עם השטויות שלו ויש הרבה!
אוהבת ללמוד ,חייכנית ושונאת להתלונן.
היא יודעת להסתדר עם מה שיש למרות שעומרי קונה לה את מה שהיא צריכה ואת מה שהיא לא צריכה .
ילדה קצת עם חוסר ביטחון אבל האם משהו יקרה בסיפור שישפיע על אחד מתכונות האופי שלה?

רומי:
בת 16 הידידה הכי טובה של אביתר ועומרי,שטותניקית שלא הכי טובה בלימודים אבל מנסה להשקיע כמה שהיא יכולה ,גרה עם אימה היושבת על כיסא גלגלים בדירה קטנה ,עובדת במלצרות ומנסה לעזור כמה שהיא רק יכולה,אוהבת את החיים ומנסה לחיות הכי טוב שהיא יכולה.
חצופה,טומבוי ,אבל במיוחד חברה טובה.


תגובות (2)

למה את מעלה דמויות ולא נותת לנו להכיר אותן לבד מתוך הסיפור?
לדעתי זה מוריד את הרמה של הסיפור

02/05/2016 14:27

אוקיי ץודנ על הערה הבונה אבל בגלל שזה הרבה דמויות יחסית לא רציתי שיהיה בלאגן בסיפור אבל זכותך המחאה לחשוב ככה????

02/05/2016 20:59
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך