תמיד יחכו לך… פרק 4

Love Stories poet 21/09/2014 585 צפיות אין תגובות

התעוררתי במיטה של ירין ערומה "מה זה מה הולך פה!?" מילמלתי לעצמי קמתי לילבוש את בגדיי הרגשתי כאב ראש סחרחורות ובחילה לא ידעתי מה לעשות וכשהרגשתי שאני לא יכולה יותר רצתי לשירותים והקאתי….

נ.מ ירין

"מה יש לי?! אני עד כדי כך משוגע אוף מה עובר אליי אני לא מאמין זה ניקרא אונס אוף מה עשיתי!!!" אמרתי ותפסתי את ראשי בין ידיי "שיט!! לא נכון לא נכוןן!! שכחתי להישתמש באמצעי מניעה פאק אם היא תיכנס להריון ביגללי היא תגלה הכול יאוו אני לא מאמין …. אני פשוט דפוק ירין הלך עלייך!"

-כעבור 10 ימים-

נ.מ טוהר

"עברו עשרה ימים של בחילות וכאבים מה קורה לייי אני חולה?! אבל אין חום אין לי שום דבר חוץ מהקאות שמראה שאני חולה אוף טוב אז אני ילך לרופא או משהו כזה ניבדוק מה יש לי" חשבתי לעצמי לבשתי גינס וגופייה בצבע שחור לקחתי את התיק צד שלי הקטן של טומי הכנסתי לתוכו את האיפון שלי כסף מים ויצאתי "לאן את הולכת??" עצר אותי ירין "לקופת חולים אני לא מרגישה טוב" מילמלתי "בואי אני יקפיץ אותך.." אמר והינהנתי ניכנסתי לאוטו והוא החל ליסוע "חכי שנייה" אמר ירין ונעצר בסופר פארם ויצא מהאוטו…

נ.מ ירין

ניכנסתי לסופר פארם וקניתי לטוהר ערכה לבדיקת הריון עם כבר ילד אז שהיא תדע ולא תיסבול אמרתי לעצמי וקניתי את הערכה ניכנסתי לאוטו והנחתי את השקית בידייה של טוהר ונסענו חזרה הביתה "תיבדקי יש לך את כול הסימנים" אמרתי לה והיא חששה טיפה "אתה בטוח?!" שאלה והינהנתי היתיישבתי בסלון והיתפללתי לאלוהים שזה לא יהיה תינוק כי אני יעשה הכול רק בישביל שהטעות הזאת לא תיתקיים טוהר יצאה מהשירותים המומה פנייה היו אטומות וידעתי שזה זה "אני בהריון..?" אמרה וקיבצה את גבותייה לא מבינה איך שיט הלך עליי מה אני עושה!!

נ.מ טוהר

"זה חיובי אני בהריון איך אני לא יודעת חשבתי לרגע אל הפלה אבל מי אני שתיקח להם את חייהם הם לא יודעים כלום אבל מיצד שני אני עדיין צעירה ליהיות אמא ילד או ילדה זה לא היה בתיכנון שלי לפחות בשנים הקרובות…
קבעתי לעצמי תור לרופא כדי לעשות הפלה חשבתי על זה והחלטתי שאני עושה את זה…. -הפלה-


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך