תרפא אותי, פרופסור -פרק 34- (18+)

bl_bar 10/06/2018 1040 צפיות אין תגובות

"שלום!~" קמרון אמר בהתרגשות כשנכנס לדירה של מייקל, רואה את ג'יין ושון יושבים על הספה. "קמרון!" ג'יין אמר בשמחה כשראה את הלקוח הוותיק שלו והוא התרומם, מקבל חיבוק חזק מהמתולתל הנרגש, "ג'ייני~" קמרון אמר בחיוך לחיבוק, מנופף לשון שנעמד גם הוא מהספה.

"שון שון~" קמרון אמר כשהתרחק מהחיבוק עם הבלונדיני, מחבק את הצעיר שחיבק אותו בחזרה, "מייקל בכה לי כל היום בטלפון, אני מקווה שאתה בסדר" קמרון אמר בעצב, מתרחק מהחיבוק ומסתכל על פניו של שון שחייכו אליו בשמחה, "אני בסדר" הוא השיב לו.

"אז אני מבין שלא רק שון חפר לי על מייקל, אלא שגם מייקל חפר לך על שון היום" ג'יין אמר בשעשוע ושני המדוברים כחכחו במבוכה והביטו אחד על השני בחיוך מבוייש.

"איפה פרנק?" ג'יין שאל, "בעבודה" קמרון מלמל, "אני מניח שגם פול" הוא הוסיף והבלונדיני הנהן, "במה פרנק עובד שהוא נשאר ככה מאוחר בעבודה?" ג'יין שאל בסקרנות "הוא מאמן בחדר כושר" קמרון אמר והאחר הנהן, מבין עכשיו מאיפה השרירים של פרנק.

"סקס בחדר כושר זה מדהים, אתה צריך לנסות" קמרון אמר בחיוך לג'יין, מביך את הזוג הטרי, "אומייגאד! זה נשמע סקסי ברמות!" ג'יין אמר בהתרגשות, מוצא את זה מעניין, "רוצה שאני אספר לך איך אנחנו עושים את זה שם?" קמרון שאל את הנרגש שהנהן במרץ ומשך אותו לישיבה על הספה.

"אז ככה" קמרון התחיל בלחישה ערמומית ומייקל משך מהר את שון וכיסה את אוזניו, שון הסתכל על מייקל בשאלה, רואה איך שהוא פוער את עיניו ומסמיק מעט על ההסברים של קמרון לג'יין, הצעיר הסתכל על הגברים הנרגשים, רואה אותם צוחקים ומתלחששים ביחד, ג'יין היה נראה מופתע וגם רציני, כאילו ומשנן את מה שקמרון אמר לו, וקמרון היה נראה נרגש במיוחד, הוא קיפץ בישיבה ועשה תנועות עם הידיים, מסביר כנראה כמו שצריך.

שון חייך, מרגיש את חום ידיו של מייקל על אוזניו והוא חזר להביט על מייקל שהסתכל עליו עכשיו, שון שמע רק צלילים שקטים, לא באמת מצליח לשמוע את הנאמר, אבל זה לא היה אכפת לו, הוא היה שקוע בתוך עיניו החומות של מייקל ובחום ידיו שלו על אוזניו.

זה היה נעים, לראות את מייקל ולהרגיש את מייקל ולהיות בתוך השקט שמייקל יצר.
—-
"וזהו" קמרון אמר וג'יין צעק בהתרגשות, מוחאים כפיים זה עם זה ומייקל נאנח והוריד את ידיו מהאוזניים הכבר אדמדמות שלו שון, "אומייגאד קמרון!" ג'יין היה נרגש יותר מתמיד ושון הסתכל על הבלונדיני בחיוך.

"אני מניח לעצמי שאהבת את מה שהוא אמר" האסייתי מלמל בשעשוע לברמן השני, "לא שמעת?" קמרון שאל בדרמטיות, "בוא אני אספר לך!" המתולתל טפח על הספה ומייקל מהר אחז בזרועו של שון גם כשהאחר אפילו לא התכוון לזוז.

"לא!" מייקל אמר בדאגה, פרצופו סמוק יותר מהרגיל, "אווווו!!!" ג'יין אמר בהשתובבות, "אתה מדמיין את זה עם שון, אה?" הבלונדיני אמר ומייקל השתעל בחוזקה, "ל-לא!" הוא אמר במהירות, נראה לחוץ כאילו ונתפס על חם, ושון הרכין את ראשו מטה רק בשביל להסתיר חיוך גדול ומובך, מייקל חמוד, מאוד.

"ב-בכל מקרה" הפרופסור אמר וכחכח בגרונו כשיצא צפצוף משם, גורם לגברים האחרים לצחקק ושון לבסוף הרים את פניו והסתכל עליו, "שננגן?" שון הציע ומייקל הסתכל עליו לפני שהזיז את עיניו ממנו, בורח במבוכה מהמבט הממשוך, מהנהן והצעיר לקח אותו אל הפסנתר.

"אני מתרגש!" ג'יין אמר והתיישב הפוך עם ברכיו על הספה, מסתכל על הישובים על הפסנתר, "גם אני!" קמרון אמר, מתיישב כמוהו ומסתכל על הזוג הטרי.
—-
הם הנהנו אחד לשני, הולכים לנגן את מה שהם יצרו ביחד, הם מקמו את אצבעותיהם, מתחילים לנגן בקצב שונה אבל אחיד, מכים על הקלידים בעדינות ויוצרים יצירה מופלאה יחדיו, מתאחדים ביחד עם הפסנתר, עם השני ועם עצמם, נכנסים אל תוך העולם הקטן שלהם ונהנים מכל רגע ורגע, משתפים פעולה ומנגנים כאחד על הפסנתר השחור למולם.
—-
"והוווו!!!" הצופים הריעו באושר כשהזוג סיים לנגן, מוחאים כפיים בחוזקה, "ילד שלי" ג'יין אמר, דמעות התרגשות בעיניו וקמרון רק הביט עליו והתחיל לבכות גם כן.

"אל תבכה!" המתולתל אמר, טופח על גבו של ג'יין, "אני לא יכול שלא" הבלונדיני אמר, ממשיך למחוא כפיים, "למה אתה בוכה?" הוא שאל את האחר, "כי אתה בוכה!" קמרון מלמל לפני שהם התחבקו, בוכים בדרמטיות ביחד.

שון הביט עליהם בזעזוע, "אסור לחבר אותם ביחד" הוא לחש, "לחלוטין" מייקל לחש בחזרה, פוער את עיניו בהלם קטן כששניהם טפחו אחד לשני על הגב עם שתי כפות הידיים, מנסים להרגיע אחד את השני אבל עדיין ממשיכים לבכות.
—-

"שון?" מייקל שאל והצעיר הזיז את פרצופו אליו, פולט "אהמ" שקט כשמייקל נשק לו במהירות, "מייקל…"הצעיר לחש, "עבודה טובה" הפרופסור אמר ובילגן את שערו של שחור השיער, גורם למלוכסן להסמיק מעט.

"אני צריך ללכת!" הם שמעו את ג'יין לפתע אומר, מביטים עליו, "כבר?" שון שאל והאחר הנהן, "פול עומד להגיע מהעבודה" הבלונדיני תירץ, רוצה להשאיר אותם לבד, "גם אני אלך" קמרון אמר אחרי שג'יין צבט את יריכו, מבין את הפואנטה, "פרנק גם אמור להגיע, השיחה על סקס גרמה לי להתחמם~" הוא הוסיף בערמומיות, קורץ לזוג שנאנח בייאוש, מתרוממים מספסל הפסנתר.

"תנהג בזהירות" שון אמר לבלונדיני, "אל תדאג לי בובי, לא יקרה לי כלום כל עוד אתה שלי" הוא אמר ונשק למצחו של הצעיר ממנו, "תהנו~" הוא הוסיף בגניחה משתובבת לפני שהלך אל הרכב, "סקס נעים!" קמרון אמר ונשק מהר ללחיים של דיירי הדירה, לא מחכה לתגובתם והולך גם הוא מהר לביתו הקרוב.
—–

שון צחקק ונאנח לעצמו בייאוש כשהם סגרו את דלת הבית, נשארים לבד בתוך הדירה הנעולה.

"אתה חוזר לאוניברסיטה מחר?" מייקל שאל, רוצה להשתיק את המחשבות הלא תמימות שהיו בראשו ושון הנהן בזמן שהם התקדמו אל הסלון, מתיישבים עליו ומדליקים טלוויזיה.

"אתה חושב אולי על איפה ברנדון עכשיו?" מייקל פלט בשאלה, מוציא את מחשבותיו במילים מבלי באמת לחשוב על זה לעומק, "לא" שון אמר בכנות והסתכל עליו, "ברנדון לא מדאיג אותי, אם הירו היה מעורב בעניין אז כנראה שברנדון רחוק מאוד כרגע" שון הוסיף, "כמובן שאבא שלי לא עשה את זה בשבילי, הוא עשה את זה בשביל עצמו" הצעיר היה חייב להזכיר את זה ומייקל נאנח והנהן, מכיר את זה טוב מאוד כבר מאביו שלו.

"ואת האמת…" שון אמר בחיוך, "אני חושב עלייך יותר" הוא מלמל, מחסיר פעימה וגורם לאחר להחסיר כמה פעימות מליבו, "אני מבין" מייקל מלמל בלחש, מסתכל על המלוכסן שהביט עליו ברצון, הוא חייך ושלח את ידו לראשו של שון, מלטף אותו ומביט על הטלוויזיה, שומע אנחה כבדה מהאחר שכנראה לא היה מרוצה מההתנהגות שלו.

"גם היום אתה מפחד לפגוע בי?" שון שאל בכעס ומייקל בלע את רוקו, מפחד מעצמו שאם הוא יסתכל על שון הוא באמת לא יצליח לשלוט בעצמו.

"אני הולך לישון!" שון אמר ברוגז והתכוון להתרומם מהספה אבל מייקל אחז בידו, מושיב אותו בחזרה כמו שצריך, "מה? אני לא רוצה לראות טלוויזיה!" הצעיר אמר ברוגז והאחר הסתכל עליו סוף כל סוף, "גם אני לא" הפרופסור אמר ברצינות, "רוצה סקס?" שון שאל בלחש, "כן" האחר ענה בכנות רצינות והצעיר חייך ברצון.

"היום אני רוצה להוביל!" שון אמר בחיוך לפני ירד מהספה והלך אל מול מייקל, מחייך אליו בפראות לפני שפתח את רגליו של הגדול יותר בפיסוק, "ש-שון?" הפרופסור שאל בבלבול, מסתכל על איך ששון יורד על ברכיו בין רגליו המפוסקות.

"ששש…" שון מלמל בחיוך, מנסה להסתיר את המבוכה שלו לפני ששלח את ידיו אל מפשעתו של מייקל, אוחז בה ומסתכל על מייקל בהפתעה, "א-אתה כבר קשה" שון מלמל והאחר הזיז את עיניו ממנו, לא מאמין שהוא לא מצליח לשלוט בעצמו למול גבר שצעיר ממנו.

האסייתי צחקק לפני שפתח את הכפתור והרוכסן של מכנס הג'ינס של מייקל, גורם לאחר להחזיר אליו את עיניו, "שון אתה לא צריך לעשות את זה" מייקל מיהר להגיד ושון לא הגיב ורק הוציא את איברו הקשה שלמייקל מהבוקסר.
"אני רוצה" הצעיר לחש ואחז בזקפתו של האחר מניע מעט את ידו ושומע אנחות שקטות ממייקל לפני שהוא רכן קדימה ונשק לכיפה הלחה והאדמדמה שלפניו, מרים את עיניו החתוליות למייקל שהביט עליו בזמן שהוא ליקק אותה ברצון, לא משחרר את הקשר עין עם האחר.

מייקל הניח את ידיו בעדינות על ראשו של שון, מלטף אותו בזמן שהצעיר ליקק ונשק לו באזור האירוטי והמלא חיים שלו, רואה איך שהרוק החמים של שון מנצנץ על זקפתו כשהצעיר עלה עם לשונו ושפתיו מעלה ומטה לכל אורך האיבר, כף ידו ממשיכה לאחוז באזור התחתון של הזקפה, מייצב אותו לפניו.

מייקל נשך את שפתו, מוציא צליל גרוני כששון הכניס את כל הכיפה לפיו, לשונו מלטפת את האזור האדמדם במעגלים בתוך פיו, מחממת אותו עוד יותר לפני ששון הכניס עוד חלק לפיו, מעמיק במעט את המציצה האיטית ששיגעה את מייקל יותר משהוא תיאר לעצמו.

הצעיר הרגיש איך שזקפתו שלו גדלה בתוך מכנסיו, נצמדת יותר ויותר אל בד הג'ינס שלבש כשהכניס עוד יותר עמוק את איברו של מייקל אליו, מניע את שפתיו מעלה ומטה, שומע את אנחותיו הנעימות של מייקל ומרגיש את כפות ידיו של האחר מלטפות את ראשו ברכות, הוא אהב את זה שמייקל מנסה להיות עדין איתו כמה שהוא יכול.

שון המשיך למצוץ את האיבר הקשה, חושב לרגע ומחליט עם עצמו שזה בסדר לעשות את מה שחשב- מעמיק את המציצה הכי עמוק שיכל, נאבק בשיעול שלו ומרגיש איך שידיו של מייקל אוחזות בשערותיו מעט.
הוא הרחיק את עצמו מעט לאחור, משחרר את החנק וממשיך לנוע כרגיל על איברו של מייקל לפני שעשה זאת שוב, מצליח לגנוב אנחה גרונית רועשת ממייקל- שכנראה אהב את החמימות והרטיבות שהרגיש על כמעט כל אורך איברו.

שון הוציא במהירות את האיבר מגרונו, משתעל מעט ומחייך לעצמו ברצון כשהוא הצליח לעשות את זה מבלי להרגיש שום התקף, "שון…" מייקל מלמל והאחר הרים את עיניו, נותן לגדול לראות את דמעות החנק והעונג שלו, שפתיו של שון היו מלאות ברוק והוא חייך בהשתובבות בזמן שהתחיל להניע את כף ידו על אורך האיבר של מייקל.

"רגע שון" מייקל אמר כשאחז בידו של האחר, מונע ממנה לשפשף אותו עוד, "אני כבר מוכן" מייקל אמר בחיוך שקט, נותן לאחר להבין שהוא יגמור רק מהמציצה אם המלוכסן ימשיך ככה והצעיר הנהן ונעמד באיטיות.
שון נעזר בברכיו של מייקל לפני שהוא פרם את הרוכסן שלו עצמו ופתח את כתפור מכנסו, מוריד אותם מרגליו במהירות ופושט את חולצתו החוצה ממנו, נותן למבוגר מהם לבלוע את רוקו במהירות, שון היה כל כך מושך בעיניו.

שון חייך לפני שמשך מעט את המכנס והבוקסר של מייקל מטה, עדיין משאיר אותם על רגליו של האחר לפני שהתיישב עם ברכיו על הספה, יריכיו של מייקל נמצאות בין קירות הברכיים.

הצעיר נגס בשפתו, שמח שמייקל מאפשר לו להוביל את המהלכים והוא שלח את כף ידו אל שפתיו של מייקל, לוחץ את אצבעותיו על השפתיים ומחייך בשעשוע כשמייקל הבין ופתח את שפתיו, מאפשר לאצבעותיו של שון להיכנס פנימה ולקחת ממנו כמה שיותר רוק.

"מ-מייקל…" שון לחש כשהאחר מצץ את אצבעותיו, עיניהם עדיין בוהות אחת בשנייה, לא מורידים את הקשר עין.

מייקל פתח את פיו, מאפשר לשון להוציא את אצבעותיו החוצה ולנגוס שוב בשפתיו שלו עצמו לפני ששלח את כף ידו הרטובה לישבנו שלו, מתקדם עוד יותר אל מייקל ומחבק אותו עם יד אחד, איבריהם נוגעים זה בזה.
שון השעין את ראשו על זרועו שלו, מאפשר למייקל נקודת מבט טובה יותר על הנעשה.

מייקל אחז במותניו של שון, מסתכל על איך שהצעיר משחק עם אצבעותיו הלחות בין פלחי ישבנו, הצעיר ליטף את הרקטום הפרטי שלו בזמן שזימר אנחות שקטות באוזנו של מייקל לפני שהוא החדיר באיטיות אצבע אחת פנימה, גורם לגופו להתקדם עוד יותר למייקל, איברו צמוד לבטנו המכוסה בחולצה של הפרופסור וידו המחבקת אוחזת באחר חזק יותר.

"א-אה~" שון גנח בשקט כשהניע את האצבע בתוכו, גופו רעד מעט אבל מייקל אחז במותניו טוב יותר, מייצב את האחר ונותן לו את האפשרות להירגע תחת מגעו.

שון עצם את עיניו לפני שהחדיר את האצבע השנייה פנימה, שפתיו נשלחות לצווארו של מייקל והוא ליקק את האחר ברעב בזמן שאצבעותיו שלו עצמו נעו בתוכו.

מייקל נשק לכתפו של שון, מלקק אותו לאחר מכן ברעב לפני שהחליט לשלוח את ידו השמאלית אל חור ישבנו של שון- שפתח את עיניו בשאלה ועצר את פעולת ידו ושפתיו, עדיין נשאר בתוך עצמו.

שחור השיער מצמץ במהירות אל האוויר בבלבול כשהרגיש את אצבעותיו של מייקל מלטפות את הרקטום שלו.
"מ-מייק-אה~" שון גנח כשנכנסה לתוכו אצבע נוספת שלא הייתה שייכת לו, היא השתפשפה עם שתי אצבעותיו שלו ועם קירותיו הפנימיים שקיבלו אותה בעונג, "מייקל~" שון גנח בלחש, מתחיל להניע שוב את אצבעותיו ביחד עם האצבע של האחר, משתפים פעולה בריכוך החור האירוטי.

"א-אומייגאד" שון גלגל את עיניו בחוסר אמונה כשמייקל הכניס עוד אצבע, והוא שרט את כתפו הרחוקה של מייקל עם ידו המחבקת, מרגיש איך שעצביו משתגעים בתוכו ואיך שגופו רועד בעונג תחת המגע של מייקל ושל עצמו.

"ז-זהו" שון לחש, יותר נכון התחנן למייקל שיוציא את אצבעותיו ממנו בשביל שהוא פאקינג יכניס את האיבר שלו לתוכו, מרגיש שאין לו סבלנות יותר והוא רוצה להרגיש את העונג הכי מהר שהוא יכול.

מייקל הניע את אצבעותיו לעוד כמה רגעים, מפסק אותן בתוך גופו של האחר לאורך ולרוחב, פותח את החור כמה שהוא יכל בעזרת, ורק אז הוא הוציא אותן לבחוץ, אחריו גם שון הוציא את אצבעותיו שלו, מתנשם בכבדות בזמן שזז עם פרצופו אחורנית, מסתכל על פניו של מייקל.

הפרופסור רכן קדימה, רוצה לנשק את שון אבל האחר זז לאחור, "תיתן לי" שון ביקש וחום העיניים הביט עליו והנהן, רוצה לאפשר לשון לעשות את מה שהוא רוצה, האסייתי חייך באור, חושף את גומותיו העמוקות למייקל לפני שהוא הרים את גופו מעט מעלה ואחז באיברו של מייקל.

שון נשם עמוק לפני שמיקם את איברו של האחר מתחת לחור הלח שלו, מביט בעיניו החמימות והטובות של חום העיניים בזמן שהתיישב באיטיות על איברו של האחר.
בהתחלה הכיפה נכנסה, גונבת אנחות ונשימות משון, אחר כך עוד חלק עור נכנס פנימה.

מייקל לא זז, רק מביט בעיניו של האחר ומאפשר לשון בזמן שלו להכניס את איברו במלואו לתוכו, הוא חייך בשקט ואחז במותניו של שון בעדינות, מרגיש איך שלאט לאט עוד פיסות עור מקבלות מחסה בתוך גופו האוהב של שון, שומע את גניחותיו של האחר כל הדרך עד שכל כולו נכנס פנימה, מקבל חיבוק צמוד ורטוב מהמערה הטבעית והנזקקת של שון.
—-
הצעיר ישב לכמה שניות מבלי לזוז, מכווץ את גבותיו ומביט עמוק בעיניו של מייקל שהרגיע אותו ואפשר לו להתרגל לאיבר הגדול שלו בתוכו, שון חייך מעט כשהרגיש איך שגופו מתרגל לנוכחות של האחר, איברו שלו עצמו כבר היה זקור מספיק מבלי שום חיכוך.
עצם היותו של מייקל בתוכו גרמה לגופו של הצעיר להתחמם במהירות, במיוחד כשאיברו של מייקל הצליח לגעת בלא מעט נקודות רגישות בתוך גופו של שון.

הצעיר ליקק את שפתיו לפני שאחז בכפתורי חולצו של מייקל, ידיו רועדות על הכפתורים בזמן שהוא פרם אותם באיטיות, חושף עוד ועוד חלקי עור של מייקל בזמן שהוא רכן קדימה ונישק את עצמות הבריח של המבוגר יותר, מתחיל לנוע מעט בהפתעה וגורם למייקל לגנוח באחת גניחה עמוקה.

שון חייך, ממשיך להניע מעט את ישבנו וללקק את גופו העליון של האחר בזמן שפתח את כל כפתורי חולצתו של מייקל, מושך את החולצה מטה בזמן שכפות ידיו מלטפות את זרועותיו של מייקל מטה, עוזרות לשרוולים לנזול מידיו של מייקל כשהאחר שיחרר לרגע את ידיו ממותניו של הצעיר.

רק אז שון התרחק מגופו של מייקל, מיישר את גופו ואוחז בכתפיו החשופות של האחר בזמן שנע באיטיות על איברו של חום השיער, גונח בשקט כשהשפשוף הכה באזורים רגישים של גופו התחתון.
"שון" מייקל לחש באנחה והצעיר הביט עליו בשאלה, ממשיך לנוע, "אני רוצה לנשק אותך" מייקל ביקש בנואשות ושון חייך ורכן קדימה, עוצם את עיניו ושולח את לשונו למייקל, והאחר חייך קלות לפני שהתקדם ועצם את עיניו גם כן, שואב את הלשון של האחר אל תוך פיו, שפתיו מוצצות אותה ואוחזות בה ברעב, לא רוצות לשחרר.
מייקל נגס בעדינות בלשון הרטובה כששון התחיל לנוע מעט יותר מהר, גורם לגופו להמשיך להשתגע, ליבו של מייקל פעם בחוזקה והוא לא האמין שיום אחד הוא ירגיש משהו חזק שכזה למישהו, שון שלו, שון אוהב אותו והוא אוהב את שון, ובמחשבה הזאת מייקל איבד את עצמו ושלח את ידיו שלו לפניו של שון, מנשק ברעב את המופתע שפקח את עיניו בהפתעה.
האסייתי חייך מעט לפני שהידק את אחיזת ידיו בכתפיו של האחר, עוצם את עיניו בחזרה ומנשק את מייקל בחזרה, ממשיך לנוע מהר יותר על איברו של מייקל, משחרר גניחות ואנחות ארוכות אל תוך שפתיו הטורפות של האחר.

"מממ~" שון גנח לנשיקה כשכבר קפץ על איברו של מייקל שנאנח בעונג, צלילי ההתנגשות נשמעו כשעורם נפגש שוב ושוב כנגד השני כששון זז מהר על מייקל.
איברו של שון השתפשף בבטנו המשורטטת בקוביות של חום השיער, והוא נגס בשפתו התחתונה של האחר בפראיות, מוצץ את השפה אליו לפני שהוא ניתק את הנשיקה, מאפשר למייקל להחזיר את ידיו למותניו של שון ולטרוף את צווארו של הצעיר שנזרק מעט לאחור עם ראשו, נותן למייקל אפשרות לגישה טובה אל צווארו בזמן שידיו שלו נשלחו לשיערו החום של מייקל, אוחזות בשיערותיו בזמן שהוא גנח בחוזקה.
שון הרגיש איך ששפתיו ולשונו החמימים של מייקל מרטיבים את כל צווארו ברצון, מרגיש איך שאיברו הקשה של מייקל מכה בו שוב ושוב, משתפשף בתוכו ללא רחמים ומתעלל בו בעונג אין סופי, מרגיש איך שאיברו שלו עצמו מתחמם יותר ויותר כשגופו של מייקל השתפשף כנגדו, משגע אותו.

"מ-מייקל, א-אני, ממ~" שון גנח, מרגיש שהוא קרוב גם מבלי לגעת בעצמו, רק מאיברו של מייקל בתוכו ורק מהשפשוף עם ביטנו של האחר הוא הרגיש ששיא העונג מגיע אליו במהירות.

"תגמור" מייקל גנח באנחה, זז מצווארו של שון ומסתכל על פניו של האחר שנגס בשפתו של עצמו בזמן שהפרופסור הניע את מותניו שלו גם כן, מאפשר למגע להיות משמעותיו יותר, נותן לעצמו להיות גם קרוב לנקודת השיא.

"פ-פאק!!~" שון משך בשיערותיו של מייקל כשגמר בחוזקה את הזרע החמים והלבו, מלכלך את הבטן של שניהם בנוזל הטבעי שלו והוא נעצר לרגע ביחד עם מייקל.
גופו של שון רעד באורגזמה והוא היה צריך להשעין את עצמו על עצם הבריח של מייקל, מתנשם בכבדות בזמן שחור ישבנו פמפם במהירות, שואב את מייקל יותר פנימה.

"ממ~" שון גנח כשגופו עוד המשיך לרעוד והוא שיחרר את ידיו משערותיו של מייקל וחיבק את גופו של האחר בחוזקה, "אתה יכול" הוא לחש לפני שהרגיש את איברו של מייקל חוזר לנוע בתוכו במהירות והוא גנח שוב כשגופו עוד לא סיים את תחושת האורגזמה המתמשכת.
מייקל הניע את מותניו מעלה ומטה, נוגס בכתפו של שון בזמן שאחז בלחיי ישבנו של הצעיר, פותח אותן יותר ואוחז בהן בחוזקה, אצבעותיו מתחפרות בתוך עורו הרך של שון שגנח לאוזנו בחוזקה.

"ש-שון~" מייקל גנח בשקט, "בפנים~" שון גנח גם כן ומייקל חדר עוד מספר פעמים לפני שהוא משך את שון במהירות לישיבה עמוקה עליו, מפתיע את שון שבהה עליו בעיניים גדולות, אבל אז מייקל ראה איך שעיניו של האחר מתרככות כשהוא גמר בפנים, ממלא את גופו הרטוב של שון שנרטב כרגע עוד יותר עם הנוזל שלו.

שון חייך לפני שרכן קדימה, מחבק את עורפו של מייקל בזמן שניקר את שפתיו של האחר, לאחר מכן הוא הצמיד את השפתיים צמוד יותר, מניע את שפתיו על השפתיים של האחר, לאחר מכן הנשיקה התעמקה כשמייקל פתח את פיו ואפשר לצירפות להתרחש, מחבק את שכמותיו של שון בחוזקה אליו, שפתיו נעות באיטיות אבל גם ברצון על השפתיים של שון, לשנותיהם המשיכו לרקוד ביחד, מערבבות את הרוק בניהן.
—-

"אני אוהב אותך" מייקל אמר בשקט כשנשיקה התנתקה, מביט בעיניו המחוייכות של שון שהשעין את מצחו כנגדו, "גם אני אוהב אותך מייקל" שון אמר, איברו של האחר עוד בתוכו והם היו צריכים עוד כמה רגעים בשביל להסדיר את נשימתם.
רק כשהם נרגעו כמעט ולחלוטין, מייקל הוציא את האיבר באיטיות מגופו של הצעיר, גונב עוד אנחה שקטה ועייפה משון.

"מקלחת ולישון" מייקל אמר ושון הנהן, מחבק את עורפו של מייקל בחוזקה, מניח את ראשו על זרועה אחת שלו, "תיקח אותי לשם" שון לחש ונגס באוזנו של חום העניים שצחקק לעצמו לפני שפשט את מכנסיו ותחתונו מרגליו סוף כל סוף.
מייקל אחז ביריכיו של שון בחוזקה לפני שהתרומם מהספה, רגליו של שון עטפו אותו מהירות והצעיר גיחך באושר כשמייקל סטר מעט לישבנו הלח, לוקח את שניהם למקלחת שבחדרו.

"נישן ביחד היום" שון אמר בזמן שמייקל הוליך אותם למקום המיועד, מחבק אותו חזק יותר כשקיבל הנהון מהיר ומרוצה ממייקל.
"אני שמח מייקל" שון הוסיף וליבו של מייקל נעצר לשנייה לפני שהוא נשק לצד צווארו של שון, "גם אני שמח שון, באמת באמת שמח" הפרופסור השיב לו ושון התרחק מעט לאחור, מסתכל על מייקל המחוייך "אני יותר!" שון אמר ברוגז, נוגס באפו של מייקל בעדינות לפני שהתרחק ומהר חיבק את מייקל, מרגיש פתאום מובך, "שובב!" מייקל אמר ורץ אל המקלחת, גורם לשון לצחקק באושר ולאחוז בו חזק יותר, קרוב אליו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
32 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך