JustHereForFun
היי, אוקיי לא הזכרתי את זה אבל הסיפור(כפי שאתם רואים, מי שקורא בכלל- כן כן אתם שם שלא מגיבים ונותנים ביקורת!) מבוסס על ארבע נקודות מבט: של עומר, של דניאל, של סתיו ושל שיר... אולי לפעמים יהיו גם מנוקדות המבט של דמויות אחרות, אם יהיו אציין זאת. בכל אופן תגיבו!!!! זה חשוב!!!

״דעתי מה שלא ידעתי״- פרק 3

JustHereForFun 23/10/2014 853 צפיות 2 תגובות
היי, אוקיי לא הזכרתי את זה אבל הסיפור(כפי שאתם רואים, מי שקורא בכלל- כן כן אתם שם שלא מגיבים ונותנים ביקורת!) מבוסס על ארבע נקודות מבט: של עומר, של דניאל, של סתיו ושל שיר... אולי לפעמים יהיו גם מנוקדות המבט של דמויות אחרות, אם יהיו אציין זאת. בכל אופן תגיבו!!!! זה חשוב!!!

פרק 3-
סתיו-
התעוררתי בצהריים, קמתי ונכנסתי למקלחת, אין כמו מקלחת חמה, אני מתחיל כל בוקר ככה כבר כמה חודשים מאז שסיימתי בית ספר.
אני עובד במסעדת דגים בתור מלצר עושה משמרות ערב בעיקר.
היום אני מתחיל בשלוש שזה עוד שעתיים וחצי.
לבשתי את המכנס השחור והחולצה השחורה עם הסמל של מסעדת הדגים שבמרינה.
נעלתי נעליים, ויצאתי.
החנתי בחניית עובדים שמורה ויצאתי לכיוון המסעדה.
היתה לי עוד חצי שעה אז ישבתי בספסל המשקיף לים.
נערה, בעלת שיער אדום ועיניים כחולות, יפהפייה חייכה אליי וישבה לידי.
״אני צריכה שתזרום איתי״ אמרה לתוך אוזניי ״רודפים אחריי ואני חייבת עזרה״
״מה קרה?״ שאלתי בדאגה
״אתה מוכן או לא?״ שאלה
״בטח״ אמרתי, אני שונא שיש בחורות שמתעסקים איתן באופן מסובך, אני אמנם חרא מבחינת אהבה אבל אני לא עושה משהו לא חוקי או לא בסדר.
״מה את צריכה?״
״שתסתיר אותי״ אמרה
״בואי״ אמרתי ומיהרנו לתוך המסעדה חייכתי לשאר העובדים ונכנסנו לחדר אחורי, למחסן.
היא התיישבה על ערימת ארגזים בסיכול רגליים והביטה בי בחיוך מבויש, הייתי קרוב אליה.
״במה הסתבכת?״ שאלתי, ראיתי על הפנים שלה
״אני לא…״ היא מלמלה
״אל תשקרי״ אמרתי, היא הניחה יד על הלחי שלי וליטפה בחמימות.
״אני לא רוצה לדבר על זה״ אמרה ״שחף״
״סתיו״ אמרתי
״סתיו״ היא אמרה את שמי והתקרבה אליי היא הניחה את שפתייה האדומות על שפתיי ונישקה אותי היא הניחה את זרועותיה סביבי והמשיכה, ומי אני שאתנגד?
זרמתי איתה, הנחתי את ידיי על גבה ומשכתי אותה אליי, המשכנו להתנשק ולא רציתי שזה יפסק אבל זה נפסק
״טובה״ אמרתי בהרמת גבה
״גם אתה לא רע״ אמרה ״דרך אגב העגיל סוף הדרך״ יש לי עגיל קטן בגבה שבורי מבחינים בו.
״אני מתחיל משמרת״ אמרתי והיא הניחה יד על החזה שלי מעבירה את ידה באיטיות ומהנהנת.
״נתראה אחר כך ותספרי לי?״ שאלתי והיא הנהנה ונשקה שוב לשפתיי.
את המשמרת בילתי בלשרת אנשים, טוב זה חלק מהתפקיד אבל עדיין זה לא כזה אטרקציה.
כמה בחורות נכנסו וחייכתי אליהן, אחת מהן זאת נטלי, החברה הקודמת שלי, היא קרצה לי וליקקה את שפתייה מחייכת.
״מה תרצו להזמין?״ שאלתי ורשמתי את ההזמנה, הבאתי אותה למטבח והסתובבתי, נטלי עמדה מולי וחייכה.
״מה אתה עושה אחר כך?״ שאלה ונגעה בכתף שלי.
״האמת שקבעתי משהו״ אמרתי
״חבל…״ אמרה וחזרה למקומה, נטלי יפה והכל אבל היא לא חכמה במיוחד וזה מה שמרגיז אותי, היא שטחית מידי.
סיימתי את המשרת, שתפתי ידיים עם סבון, הורדתי מעל מותניי את הסינר ומיהרתי לחדר האחורי.
שחף, או מי שהיא לא תיהיה, לא הייתה שם.
מיהרתי החוצה בלי להגיד להתראות והסתכלתי לצדדים, היא לא שם.
״שיט״ מלמלתי ובעטתי בעמוד שהיה שם.


תגובות (2)

מהמם….אהבתי (: תמשיכי<3

23/10/2014 16:32

תמשיכי!

24/10/2014 22:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך