תהנו וחופש מהנה :)

״יש לי אהבה תן לה לצאת״ עונה 3 פרק 2

24/06/2014 1405 צפיות 13 תגובות
תהנו וחופש מהנה :)

נקודת מבט סול –
אני ושון הלכנו לאולטראסאונד ויש לנו בת , כשסיפרנו למשפחות שלנו הם התלהבו .
היה ברית לפני כמה ימים לתאומים של שחר ושי הם קראו להם לירן ואליאב והם כאלה מתוקים ויפים עם העיניים הירוקות של שחר והשיער החום הכהה של שי מושלמים קטנים . הבטן הקטנה שלי כבר מתחילה לתפוח ומתחילים לראות שאני כבר בהריון .
נכנסתי לחנות שלי , כן אני מעצבת בגדים וחיכתה לי שם שיר העובדת שלי בירכתי אותה בבוקר טוב ונכנסתי למשרד שלי מאחורה . עשיתי את האירגונים שלי , הזמנתי בדים , מכונת תפירה חדשה וכמה אריגים . אחרי חצי שעה שמעתי דפיקה בדלת וזאת הייתה שחר עם עגלת התאומים שלה , אמרתי לה לבוא כי הכנתי משהו לבנים שלה , תפרתי להם חולצות לבנות מכופתרות קטנות ומכנסי דמוי ג׳ינס כי ג׳ינס אמיתי בגיל הזה לא נוח להם . היא אהבה את המתנה והודתה לי והלכה . ובוכה עבר היום שחי בין עבודה לאוכל ללקחות לאסמים מלקוחות מרוצות .
הימים עברו והתאריך המשוער של הלידה שלי מתקרב , עוד שבוע אני כבר צריכה ללדת . את החנית סגרתי כבר לפני שבועיים כשכבר באמת לא יכלתי לזוז יותר ועכשיו אני ושון בקניון בחנות ׳שילב׳ בוחרים עגלה יפה לילדה אחרי שעות של חיפושים בחרנו עגלה יפה בלבן עם פרחים חרוטים בסגנון ויקטוריאני עתיק חחחחחח .
הגענו הביתה והנחנו את הגברים על שולחן האי במטבח
סול :״אני מותשת , אני כבר לא יכולה לסחוב״
שון :״חחחח לא נורא אהובה עוד כמה ימים זה נגמר ואת תראי שהכל שווה את הכאב״
סול :״ברור , תהייה לנו את הילדה הכי יפה בעולם שילוב שלי ושלך הכי אש שיש״
שון :״ותהיה לה את האימא הכי יפה וכוסית בעולם״ ונישק אותי כשהתיישבתי בסלון
סול ״היי מה זה כוסית , מה נהיית לי שוב בן 17 ?״ ונתתי לו מכה קטנה בכתף שון צחק והוריד את החולצה וקם מהסלון , הולך לחדר השינה ומחליף בגדים . בשנייה שהוא קם הרגשתי כאב חד בבטן התחתונה , ומשהו רטוב מרטיב לי את הג׳ינס אבל לא צעקתי לא יכלתי , הנשימה שלי נעצרה מהכאב . באתי לקום מהספה להתקדם לחדר , לשון אבל נפלתי עם הרגליים והפלתי את הכוס שהייתה על השולחן בסלון . שון יצא בריצה מהחדר וכשהוא ראה אותי הוא הרים אותי מהר לקח את המפתחות של האוטו ויצא כשאני על ידיו כמו כלה .
בזמן שאני צורחת כל הדרך אל בית החולים ושון רק מחזיק את היד שלי ומנשק אותה ומרגיע אותי הוא התקשר להורים שלי ושלו וכמובן לשחר ושי.
הגענו לבית חולים ושון ישר הושיב אותי על כיסא גלגלים שהייה בכניסת הבית חולים
שון :״מהר אישתי יולדת״ שון קרא במהירות כשהגענו לקבלה ואני החזקתי את הבטן והתפתלתי מהכאב .
פקידה :״רק רגע אדוני יש תור לפניך״
שון :״נו כוסאמק אישתי יולדת את לא מבינה את זה ? אני בטוח שהילד שצריך תפרים והאישה הזקנה שצריכה גבס יחכו שנייה בשביל שתכניסי אותנו ליולדות״ הוא צעק היא הנהנה וישר הפנתה אותנו ליולדות א׳ נכנסנו מהר והאחיות לקחו אותי , הן הלבישו אותי בחלוק יולדות ועשו לי זירוז
סול :״אני לא רוצה טישטוש או אפידורל אני לא רוצה לסמם את עצמי ולא את הילדה״ האחות הנהנה וחיכנו לצירים .

נקודת מבט שון –
לקחו אותה ממני ואמרו לי לחכות כאן עד שמשהו יתקדם , התיישבתי בייאוש על אחד הספסלים ונשענתי על הידיים שהיו על הרגליים שלי שלא הפסיקו לרעוד מלחץ , עצבים , פחד , שמחה הכל התערבב יחד . ההורים של סול ושלי הגיעו ושחר שלחה לי הודעה שהם בדרך כי הם לא מצאו בייביסיטר . אמא של סול נכנסה אלייה לחדר ואחרי כמה דקות יצאה משם ואמרה שעכשיו עדיף שאני יכנס כי מתחילים לה הצירים הקשים והיא צריכה תמיכה , הנהנתי ונכנסתי לחדר .
שון :״מה יפה שלי איך את מרגישה ?״ שאלתי אותי כשראיתי שהיא נאנקת מהכאב
סול :״מה אני אגיד לך אני מרגישה מעולה״ וצרחה מהכאב , הבנתי מהמסך שהיה מולי שהיה לה ציר אחרי כמה דקות שישבתי איתה והחזקתי לה את היד שחר נכנסה וחיבקה את סול
שחר :״די יפה שלי יהיה בסדר הכל טוב אני פה איתך״ שחר בכתה
סול :״שחר זה שאת בוכה לא עוזר לי״ וגיכחה חייכתי ויצאתי רגע לבחוץ שי היה בחוץ וחיבק אותי
שי :״אל תדאג אם אני עברתי את זה כפול ועוד בבנים , ילדה בשבילך זה כלום״ הוא צחק הרופא אמר שמפנים את סול לחדר לידה כי הוא התפנה אז רצתי אלייה והחזקתי לה את היד .
במשך שעה היא לוחצת ומקבצ׳צ׳ת לי את היד אבל הכל היה שווה את זה כשחזרתי את חבל הטבור לילדה הכי יפה שראיתי בחיים שלי , מיד אחרי סול חחח.
שטפו את הילדה והיא פתחה מעט את עינייה היא הייתה ילדה עם הרבה שיער שחור כמו של סול ועיניים ירוקות בוהקות כמו שלי אף קטן וסולד ושפתיים קטנות ומלאות כמו סול אך עם עצמות לחיים כמו שלי ואיך אפשר בלי גומה בצד ימין , היא הייתה שילוב מנצח . יצאתי עם הילדה להורים שלי ושל סול ולשי ושחר בזמן שסול התאוששה ונרדמה . זאת לא הייתה לידה קלה בכלל אפילו הרופאה אמרה , בעיקר כשהיא לא לקחה אפידורל .
כולם התלהבו ממנה ושמחו והתרגשו ואחרי כמה ימים כבר הגענו הביתה . כל הבית היה מלא בבלונים ורודים לבנים אדומים וסגולים ובלוני הליום גדולים שכתוב עלייה 'it's a girl' אני ניחשתי שזאת שחר , רק היא מסוגלת לעשות גבר כזה וכמובן שצדקתי . היא אפילו הכינה עוגת שוקולד שרשום עלייה מזל טוה להולדת הבת .
אחרי חודש , שהילדה כבר גדלה וסול חזרה לעצמה כלומר לגזרה שלה עשינו בריתה .

נקודת מבט סול –
לבשתי שמלה שחורה ארוכה עם שסע עד מעל הברך ואבנים באיזור החזה שאני עיצבתי עם נעלי עקב גבוהות , אספתי את השיער בצמת חיטה ארוכה לצד ופוני לצד שון לבש מכנס ג׳ינס שחור וחולצה מכופתרת שחורה ולילדה הלבשתי שמלה שתפרתי במיוחד בשבילה שמלת טוטו לבנה עם בד אריג ורוד בייבי באיזור החזה וסרט סטן לבן עם פרח בצבע ורוד בייבי ונעלים קטנות לבנות וסידרתי לה את השיער עם הסרט . יחסית לילדה בת חודש יש לי די הרבה שיער חחח חולה עלייה .
אחרי הרבה התלבטויות קראנו לילדה פרח .

פרח אסולין – נשמע שם של כוסית לא ?
בת 17 וחצי מתל אביב שיער שחור חלק ארוך ופוני לצד , עיניים ירוקות אף קטן וסולד ושפתיים עבות ובשרניות וכמובן עצמות לחיים וגומה בצד ימין . רזה בגובה 1.70 די גבוה .
מי שמכיר אותי מבין עד כמה אני משוגעת וצחוקים וקטעים אבל מחוץ אני הכי ביישנית ותמימה שתכירו , טוב מזל תאומים פיצול .
אני הכי סטייליסטית בארץ טוב אולי בגלל שאמא מעצבת אז רוב הבגדים שלי הם לפי בקשה שלי . אני עובדת יחד עם אמא שלי בחופשים כי היא לימדה גם אותי לתפור , אבל כשיש לימודים אני את כולי משקיעה . חולת מסיבות , שופינג (בעיקר של נעלייםםםםם) וארוחות בוקר עם אבא . עם כל האהבה שיש לי לאמא אני די ילדה של אבא , אני ילדה יחידה אז ככה שתמיד קיבלתי כל מה שאני רוצה אבל ביני לבין אבא זה מיוחד כיאלו הוא מבין אותי במבט .
חולה על בני הדודים שלי לירן ואליאב ולמרות שהם גדולים ממני כולה בשנה הם כבר תופסים עליי בעלות כיאלו הם אחים שלי הגדולים : לא ללבוש קצר מידי , לא חשוף מידי , לא יותר מידי איפור לא לצאת עד מאוחר . אבל אני חולה עליהם הם תמיד לוקחים אותי איתם לישיבות ומסיבות והם די חתיכים אז אני מרגיש בנוח , מאוד ..
חברה הכי טובה גל משאל , מאוהבת בהההה היא החצי שמשלים אותי , האחורי התאומה האבודה שלי .

לירן גהלי – בן 18 וחצי , אני עם בית ספר סיימתי ודחו לי את הגיוס אז אני מאושר כרגע .
שיער חום ועיניים ירוקות שרירי עם קוביות בגובה 1.86 . בלאגניסט , אוהב לשתות לעשן ולצאת למסיבות . קעקוע של 3 כוכבים בצד ימין בבטן התחתונה עגילי דראגוס ואליקס .
מאוהב בהורים שלי אין דברים כמוהם נשבע . אחי התאום הוא הבן אדם שאני הכי אוהב בעולם כיאלו הוא היחיד בעולם שמבין אותי , הוא ופרח חיים שלי הילדה הזאת שומר עלייה כמו העיניים שלי . החבר הכי טוב זיו כרמי אח בלב .

אליאב גהלי – בן 18 וחצי התאום של לירן , כן גם לי דחו את הגיוס אז אנחנו מאושרים ביחד .
שיער חום ועיניים ירוקות שרירים עם קוביות בגובה 1.85 . גם אני כמו אחי אוהב לשתות לעשן ולצאת למסיבות , אבל הוא יותר בלאגניסט ממני , הכל אנחנו עושים ביחד . יש לי קעקוע של כוכב בעורף ובמפרק היד כתוב ׳live the life׳ במחובר . קשור לאמא כמו אני לא יודע מה . פרח היא החיים שלי שומר עלייה עם לירן כמו אחותי הקטנה . החבר הכי טוב זיו כרמי , חולה על הילד הזה .

זיו כרמי – בן 18 וחצי , אני בינתיים עריק , אוהב להנות מהחיים . שיער שיער חום בהיר ועיניים חום דבש בהירות נשבע שבשמש זה נראה כיאלו יש לי ירוקות גובה 1.89 . שרירי עם קוביות וקעקוע של עקרב על מפרק היד , עגיל דראגוס . אוהב לצאת למסיבות ישבות או סתם לפארק עם חברים מעשן ושותה . החברים הכי טובים שלי זה התאומים גהלי חולה על 2 האחים האלה נשבע .

גל משאל – בלונדינית עם עיניים כחולות , חצי רוסיה חצי מרוקאית בגובה 1.70 . בחיים לא תתפסו אותי בלי איפור ומחליק חולת מסיבות ושופינג . אני ילדה מתוקה ותמימה אבל כשמכירים אותי אני יכולה להיות ההפך הגמור . יש לי עגיל בטבור שאני מכורה אליו ועגיל בלשון שאמא עדיין לא יודעת על קיומו . אני עובדת כמלצרית . אבא שלי נפתר כשהייתי בת 8 אני והוא היינו באוטו וכשהוא הסתובב אליי כי קראתי לו הוא איבד שליטה , אני עד עכשיו שונאת את עצמי שגרמתי לאבא שלי למות ואני עדיין חיה למרות שעדיין יש לי צלקת קטנה בבטן העליונה . חולה על פרח היא החצי שמשלים אותי ואנחנו עושות הכל יחד מכורה אלייההההה .


תגובות (13)

מושלםםםםםם המשך בדחיפות:)

24/06/2014 22:10

יש לי הערות (בלי שום כוונה להעליב).
בתור אחת שממש אוהבת את הסיפורים שלך,הם גם כתובים לי בפרופיל מרוב אהבה אפשר לומר חחח. אני חייבת להעיר לך לא מכוונה רעה…

1)הדמיות פה לא מבוססות על אופי הייתי שמחה עם היית כותבת אופי במקום תיאור,הרי ברור שהם היו חתכים זה לא שתנני לי פה דמות עם שפם חחח. נתת פה רק תיאורים במקום אופי. (גם למה צריך עדה? לא הבנתי ממש חח)
היית יכולה לכתוב שהוא לא נותן כבוד לבנות,סטוציונר,שובינסט. בדך כלל יש מבט של הכותב,שבהלכו את מתאר את הדמות לבד בלי 'שהוא מסביר'.
קחי דוגמה מ-אנונימית=) באף אחד מהסיפורים שלה אין נקודת מבט של הדמות יש נקודת מבט של הכותב.
2)קראתי את הסיפורים שלך ובכולם יש טעיות כתיב. לדוגמה אני יבשל X לא טוב. כותבים אני אבשל,הוא יבשל. אני אדבר הוא ידבר. אני אצחצח שניינים הוא יצחצח. בכול הסיפורים יש אותם.
3)הפסיקים לא נמצאים במקום,חוסר פסיקים במקום הנכון.
4)אל תכתבי -סול:"….." כותבים את זה בסרטים,בטקסטים לא בסיפור.
תכתבי את הסטואציה או אמר,אמרה,אמרתי.
לדוגמה- שון: "מה יפה שלי איך את מרגישה" אמרתי שראיתי אותה נאנקת מכאב

גם לא כתבת נקודה בסוף,גם לא עשית סימן שאלה וגם כתבת אמרתי אחרי ה'שון'.
"מה יפה שלי,איך את מרגישה?" שאלתי כשראיתי אותה נאקנת מכאבים.
תיקון של זה.

חוץ מי זה בהצלחה בסיפור,אני ממש אהבתי!אבל אני ממליצה על שם אחר רק אם באלך. גם אם את תתעלמי מהדעה שלי אני לא אעלב ואפסיק לקרוא אני תמיד אמשיך,אך אני אשמח אם תשפרי.
אני מקווה שזה לא תגובה שחצנית מדיי כי זאת לא הכוונה את באמת אחת הספרות אהבות אליי פה ולכן אני רק אוצה לעזור.
-אוהבת הרבה הרבה רוני-

25/06/2014 01:18

    אופס יש לי טעות- הייתי שמחה **אם** היית כותבת אופי במקום …..
    ואם יש לי עוד טעויות תגידו לי חחח

    25/06/2014 01:21

    הוצאת לי את המילים מהפה.
    באמת שחסכת לי, תודה♥
    ולכותבת- קחי תשובת ליבך מה שכתוב פה. אוהבת :3

    28/06/2014 17:21

    מסכימה עם מה שהיפה מעליי אמרה!

    28/06/2014 17:24

    יאאא מסכימים איתי אני מרגישה מיוחדת חחחח גם מילים וגם פירפירושה
    **אבל עדיין הסיפור יפה אני חייבת לציין**

    28/06/2014 17:26

דבר ראשון מדהים נראלי יהיה מושלם, גם לי יש כמה הערות.
1. אני קצת התבאסתי שפרח לא קשורה כל כך לאמא שלה, תעשי שהן יהיו החברות הכי טובות או משהו כזה.
2. אני חושבת שהסוג כתיבה שלך טוב ודווקא כן צריך לכתוב. לדוגמה: שון:״…״ ככה מבינים יותר טוב את הסיפור.
3. אני חושבת שלפרח צריך להיות שתי חברות טובות ועוד איזה ידיד ממש טוב זה ישפר את הסיפור.

הסיפור שלך מושלם, ואני חושבת שאת צריכה על כל סצנה להעמיק אותה יותר ככה זה יתן לסיפור שלך אופי מושלם.

אין עלייך ועל הסיפורים שלך תמשיכי ומקווה שתקבלי את העצות שליי

25/06/2014 13:04

    לא מסכימה איתך בנוגע ל'שון' ככה לא כותבים בסיפור ולפי דעתי צריך לשנות אבל זה הדעה שלך ולכן אין לי בעיה..

    28/06/2014 17:14

    סלחי לי מתוקה אך דוגמה 2 שלך לא נכונה בעליל.

    28/06/2014 17:20

    כמה הערות להערות, שדווקא לא מכוונות לסעיף 2! [למרות ששאר ההתייחסויות כאן צודקות. סעיף 2 הוא טעות חמורה]
    תראי, זה הסיפור של הכותבת. את לא יכולה להוא למישהו ולומר "המערכת יחסים הזו לא בסדר תעשה כך וכך" כי סה"כ? סיפור של הכותבת. התגובה הבונה היחידה שניתן לתת על סיפור היא לומר משהו על משלב לשוני, סימני פיסוק וכ"ו. העלילה עצמה? זה לאהבתו של הקורא. כאן אין נכון או לא נכון.

    28/06/2014 17:31

האאאאאאאאא מושלם תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

25/06/2014 15:45

הוא מושלם ודי !!

26/06/2014 22:41

עניתי לך במייל אני שמחה לעזור בכול מה שאת צריכה תגידי לי מה דעתך חחח אוהבת מליונים

02/07/2014 17:01
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך