התחלה חדשה – פרק עשרים ושלוש

הדר 16/05/2011 1122 צפיות 13 תגובות

נכנסתי לספריה בוכה.הספרנית הסתכלה עליי בחשדנות האופיינית לה אבל לא אמרה כלום.הלכתי במהירות אל אחד המדפים האחרונים והנטושים שאף אחד לא בא אליהם והתיישבתי על הרצפה.נשענתי עם גבי אל המדף המאובק ונתתי לדמעות לזרום על פניי.אני לא מאמינה שהוא עשה את זה.שהוא ככה פגע בי.שהוא שיתף פעולה עם איליין.חשבתי שהוא אוהב אותי ושהוא לא יפגע בי.באמת האמנתי למילות האהבה שאמר לי.אבל לא עוד.אני כבר לא מאמינה לו.הוא לא יקבל את סליחתי.לא הפעם.
הדמעות זרמו וזרמו,ממש כמו נהרים על שתי לחיי הסמוקות.לפתע שמעתי צחקוקים מכיוון המדף מולי.לא ראיתי מי הזוג המאושר אך שתקתי.מי אני,שבורת לב שכמותי,שתפריע לזוג שבשיא פריחתו??
לפתע זיהיתי את הקול.אלה היו מיקה וכריס.לבי נצבט מקנאה כששמעתי אותם צוחקים בחופשיות.אני בכלל לא זכיתי להיות ככה עם סם.זה נגמר עוד לפני שזה התחיל.איזו טרגדיה.
לפתע הם פנו אל המדף שבו ישבתי.מיקה הסתכלה עלי כשצחוקה עוד תלוי באוויר וכריס חייך באושר.כנראה שנוכחותי לא תוכל להפריע לזוג המאושר.במיוחד לא לזוג כזה מאושר.
"איימי…"אמרה בטינה מיקה.היה ברור שהיא עדיין כועסת.נו ברור שהיא כועסת!הרי כמה דקות עברו מאז שהייתי פה??עשרים דקות??
"מיק מיק,היא בוכה."אמר בשקט כריס אל אוזנה הלבושה בעגיל זהב.שם חיבתה שנתן לה כריס כאב לי עוד יותר.
"היא לא בוכה,היא סתם עושה את…."מיקה עצרה את עצמה כשראתה את דמעותיי חוצות את פניי ומרטיבות את רצפת העץ של הספריה.
"בואי."כריס לקח את ידה של מיקה כאילו זה הדבר הכי טבעי בעולם,כאילו הם זוג 20 שנים ולא 20 דקות.
מיקה התיישבה לידי וכריס התיישב מצדי השני.בשניות מיקה עברה ממצב כעס למצב נחמה.היא חיבקה אותי,נותת לדמעותי לזלוג עוד פעם,נותת לי להתאבל על אובדני.
"מה קרה,פשוש?"שאלה בקול רך.
"סם קרה."אמרתי מבעד לדמעות השקטות.
"מה הוא עשה?"שאלה בקול של אחת שיודעת.
"הוא ובת דודה שלי…"
"איליין?"כריס הכיר היטב את האיבה שלי ושל איליין.
"אלא מי?מי כבר יכולה לבוא לפה ותוך חמש דקות להרוס את חיי?מי כבר יכולה בשיחה של שניות לגרום לעולם שלי להתהפך?מי?"קולי רעד מכעס וכאב.
"מה היא עשתה?"שאל כועס.ביני ובין כריס היה הסכם לא כתוב:אני מגנה עליו,הוא מגן עלי.
"היא אמרה משהו לסם ואז הנחתי שהיא אמרה לו שאני רוצה להיפרד או משהו אז באתי אליהם כועסת וסם כעס עלי ואז התרגזתי על איליין והיא אמרה שאני אמרתי לו שאני רוצה לעבוד עליו."משם לא יכולתי להמשיך.לא יכולתי לשחזר את הרגע הפוגע שבו סם ואיליין התחילו לצחוק בפראות.צחוק שפגע בי עד לעמקי נשמתי הפצועה.
"מה קרה אז?"שאלה ברחמנות מיקה.היא ידעה שקשה לי.
"אני…אני לא יכולה."אמרתי בכאב.לפתע שמעתי את קולו של סם קורא בשמי חצי בלחש חצי בצעקה.שמעתי את צעדיו מתקדמים אלינו,עוברים מדף מדף,מחפשים את עיני הירוקות שהדמעות הסתירו את צבען.
מיקה הסתכלה על כריס שהסתכל עליה.הם ידעו שאני לא יכולה לראות אותו,במיוחד לא עכשיו.במיוחד שאני ככה פגועה ממנו.
לצערי,ראשו המכוסה שיער שחור בצבץ בסוף המדף.כשהוא ראה אותי,מתכרבלת בין זרועותיהם של מיקה וכריס,הוא ניגש אלי במהירות שיא.הרמתי את מבטי,ראותי מטושטשת בגלל הדמעות שלא הפסיקו לרדת.הוא פשוט עמד שם,מסתכל עלי בוכה,מבט צער ואשמה ניבט מעיניו החומות.
"עוף מפה."אמר כריס בכעס.
"מי אתה?"שאל,מבטו עדיין תקוע עליי.דחפתי את ראשי בצווארה של מיקה,מסרבת להביט בעיניו הכאובות.
"האח התאום שלה."אמר בזעם.הוא כעס על סם יותר מאשר שהוא כעס עלי.
"אני…אני סם,החבר שלה."
"כבר לא."אמרתי בקול מעומעם מחומה של צווארה של מיקה.
"מה זאת אומרת לא?"שאל מבוהל.
"אני לא רוצה לראות אותך.אני לא רוצה לפגוש אותך.אני לא רוצה לדבר איתך."אמרתי בקצרה וניגבתי את הדמעות שסוף סוף הפסיקו לנזול ונתנו לי לראות בבירור את מבטו החם של סם שבאותם רגעים נראה כאילו הודיע לו שסוף העולם הגיע.
"אבל….למה?"
"למה??למה?!אתה….אתה…."לא יכולתי לדבר.הוא באמת לא יודע למה נפגעתי?למה הדמעות יורדות כמו נהרות מעיניי??
"פשוט לך,סם.היא ממש פגועה."אמרה מיקה וחיבקה אותי יותר חזק,כמנסה להגן עלי מסם.
"מיקה,רק תגידי לי מה עשיתי…"אמר,כמעט התחנן.
"המתיחה הקטנה שלך עם איליין?היא ממש נפגעה מזה.כאילו,ממש."אמרה בלית ברירה.
"ה…הדבר הקטן הזה בכיתה?"שאל לא מאמין.בטח הוא חושב שאני תינוקת.
"דבר קטן???!!!אתה פשוט לא יאומן,אתה יודע?!אתה,מי שאמור לאהוב אותי,אתה והבת דודה השטן הזאת שלי,אתם לא סתם עבדת עלי.מה שעשיתם היה מרושע,פשוט מרושע.אני לא רוצה לראות אותך יותר בחיים!"הטחתי בפניו וברחתי מעיניו הפגועות.


תגובות (13)

איזה יפה (: אני חולה על הסיפור שלך=]

16/05/2011 23:31

פשוט מדהיםם!
בכיתי כשקראתי את זה!
ולדעתי זה נכון מה שהיא עשתה (איימי)
אם הסם הזה מותח אותה ככה זה ממש מגעיל
ועוד עם בת הדודה שלה שהיא שונאת..

זה סיפור פשוט מדהייםם ואת לא היחידה שחופרת בהודעת אז:
חפירה חפירה חפירה חפירה…
חח סתם
זה סיפור פשוט מדהיםם מצפה להמשך :)

17/05/2011 06:39

פשוט מדהיים שלא תעזי להפסיק (;

17/05/2011 07:47

ממש יפה תמשיכי …..

17/05/2011 09:24

אני מסכימה עם story
סם הזה באמת התנהג בגועליות.
כל הכבוד לאיימי, מי צריך אותו בכלל?!
בקיצור, את כותבת מדהים!
מחכה להמשך :)

17/05/2011 11:14

בנות אני לא אעלה עוד פרקים עד מחרתיים אז אל תתרגשו פשוט יש לי מבחן גדול בביולוגיה ואני חייבת להתרכז בו
תאמינו לי שאני רוצה לכתוב את הסיפור הזה מאשר לקרוא על המערכות בגוף(גועל נפש,פשוט זוועה)אבל מצטערת,חייבת ציון טוב!!
תאחלו בהצלחה וחכו בסבלנות לעוד יומיים!!

17/05/2011 16:36

חחח שיהיה לך בהצלחה אני בטוח מחכה להממשך! ;)

17/05/2011 17:50

גם אני :) בהצלחה !!

17/05/2011 21:54

חחחחח תודה חנוש ועדינה!!
מקווה שכל החפירות האלו על מערכת ההובלה והנשימה והעיכול יובילו לציון טוב….
מחר מבטיחה שאכתוב שני פרקים מהממים!!מ ב ט י ח ה ואם אני לא אקיים אז אני לא סופרת טובה!!

17/05/2011 22:11

הדר, אפילו אם תקבלי 70 או פחות,
זה לא אמור לעניין אותך כי עדיין נשאר לך הכישרון בכתיבה :)
למרות שאני בטוחה, 95% שתקבלי ציון מעולה :)
אבל בואי לא נפתח פה לשטן חח

בהצלחה!!

17/05/2011 22:56

סיפור מהמם..אין מצב שאת לא ממשיכה!!!

18/05/2011 11:54

זה רק במקרה שלך,שי לי,יש אותו שם משפחה כמו לעדינה??
בכל מקרה תודהה :))
אל תדאגי אני ממשיכה!!

18/05/2011 16:46

הסיפור הזה פשוט מדהים!

07/06/2011 15:57
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך