אהבהתמידאיתך
היי:) אהבתם את הסיפור? הוספות תיקונים בשמחה.

A love story I've always dreamed

אהבהתמידאיתך 31/01/2017 752 צפיות אין תגובות
היי:) אהבתם את הסיפור? הוספות תיקונים בשמחה.

תמיד חלמתי עלייך,תמיד חלמתי שאתה איתי ואני איתך.
היום חלמתי שאנחנו שנינו לבד,לבד בחוף הים.
אבל כנראה זהו סתם חלום מסריח,שלעולם לא יתגשם.
עברתי בין החדרים שבפנימיה,ועמדתי מול החדר שלך חסרת ביטחון,חסרת תקווה.
דופקת בדלת בנשימות כבדות,בלחץ נוראי.
הדלת נפתחה ועמדת מולי ,הסתכלתי עלייך מבויישת בגלל שהערתי אותך.
אמרתי לך בגימגום "א-אני כ-כל כך מצטערת!" הוא הביט בי מופתע ושאל אותי "זה בסדר,מה את עושה פה ב-3 לפנות בוקר?" הסתכלתי על השעון שמונך על ידי , והייתי המומה שבאמת השעה עכשיו 3 לפנות בוקר.
עניתי לו "כי רציתי לדבר איתך.." הוא צחקק ושאל "את רצינית? כאילו עכשיו?" הנהנתי הוא חייך אליי ואמר "טוב נו בואי כנסי" חייכתי ונכנסתי,התיישבתי על הכיסא וגם הוא התיישב על כיסא.
דיברנו דיברנו עד שהיה לי האומץ להגיד לו,נשמתי עמוק עמוק ואמרתי.
"היי דניאל.." הוא הביט בי והנהן,אמרתי לו "אני אוהבת אותך.." אמרתי את זה ממש חלש.
הוא הביט בי וחייך חייוך עקום וטיפה מבוייש,הוא אמר לי "תקשיבי סוני…" קטעתי ואמרתי "זה בסדר אני מבינה".
הוא הביט בי ועצמתי את העיניים,אחרי כמה שניות הרגשתי את שפתייו הרכות נחות על השפתיים שלי,זאת הייתה נשיקה נעימה ומלאת תשוקה.
כשהתנתקנו שאלתי אותו "מה זה היה?" הוא ענה לי מסמיק "אני אוהב אותך" חייכתי חייוך גדול,הוא הביט בי ושאל "אפשר עוד נשיקה?" הנהנתי ועוד פעם התנשקנו.
למחרת בבוקר התעוררתי חייכנית ביותר,צחצחתי שיניים ורקדתי.
הלכתי לבית הספר וכשהגעתי ראיתי אותו,רצתי אליו וחיבקתי אותו.
הוא חייך ואמר "בואי איתי שנייה" הנהנתי והלכתי אחריו,הגענו למקום ממש יפה והוא אמר לי "בואי מפה" הנהנתי והלכתי בעקבותיו.
הגענו והא סימן לי להתיישב על הספסל,התיישבתי על הספסל והוא גם התיישב.
הוא החזיק לי את הידיים ואמר "סוני אני אוהב אותך,את האישה שלי".
הסמקתי ואמרתי "גם אני אוהבת אותך,אתה הבעל שלי" שניינו הבטנו אחד בשנייה והתנשקנו.

the end!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך