All because of a tennis ball-פרק 6

time machine123 18/02/2017 561 צפיות אין תגובות

באותו היום , אביטל עשתה את דרכה אל פגישתה עם המאמן שלה גדי. בדרך היא פגשה בגבריאל ובחברתו ליעד מתנשקים בלהט מול הפרצוף שלה.
היא חלפה משם וכאשר נכנסה אל גדי. גדי חייך אליה ואביטל חייכה אליו בחזרה.
" ערב טוב גדי , אני שמחה לדעת שלגורל יש החלטות אחרות!" הכריזה אביטל בשמחה.
" אכן כך , יש לגורל החלטות אחרות עבורנו ואחת מהן היא הבשורה הכי משמחת שקיבלתי הייתה להחזיר אותך לנבחרת הטניס." אמר גדי אף הוא בשמחה.
" איזה יופי , אני רואה שחזרת להתחיל לחשוב בהיגיון . מה הייתה הסיבה לכך שהחלטת להחזיר אותי לקבוצה?" שאלה אביטל בזמן שהיא שיחקה בשערה.
" גבריאל היה זה שדיבר אליי ושיכנע אותי שאין לך מחליפה אחרת , אלא את!!!" הכריז גדי בהחלטיות.
" מה באמת?!!! זאת הייתה היוזמה של גבריאל?!! אני לא יכולה להאמין לזה , גם שהוא עצמו אמר לי את זה , לא האמנתי לרגע שזה נכון , חשבתי שהוא עשה את זה בשביל החברה שלו אבל.." התחילה אביטל לומר אך משפטה הופסק.
" מה החברה שלו קשורה אלייך? למה שהיא תעשה דבר כזה בשבילך?" שאל גדי בסקרנות.
" החברה שלו איימה עליי שאם אני אנסה להתקרב אליו או לשוחח איתו , או כל דרך אחרת שהיא , היא תעשה את חיי לבלתי אפשריים." אמרה אביטל ופחד השתלט על ליבה.
" החברה שלו .. מה? איימה עלייך? למה? איך? למה שהיא תאיים עלייך?" שאל גדי שהיה בהלם.
" היא איימה עליי כי היא חשבה שאני הולכת לגנוב לה את החבר. אני לא מבינה! למה שהיא תאיים עליי? האם עשיתי לה משהו רע? אני לא יכולה להבין ,אני מבטיחה לך שאני לא אאכזב אותך יותר." אמרה אביטל בסערת רגשות.
" אני מאמין לך . מה שרציתי להגיד שמאז שהלכת , הקבוצה היא לא אותה קבוצה. אני יכול להגיד שבזכותך אולי העתיד של הנבחרת תיראה אחרת יותר. מה שאבקש ממך עכשיו , תתארגני ותתלבשי לקראת הטורניר הבא." אמר גדי והשיחה ביניהם הסתיימה.
כשאביטל עשתה את דרכה לחדר ההלבשה ולבשה שוב את שמלת הטניס הלבנה שלה.
ליעד , חברתו של גבריאל נכנסה לתוך חדר ההלבשה וסגרה אחריה את הדלת.
" בקרוב מאוד אני אגרור אותך לתהום , עוד לא גמרתי איתך , תולעת!" אמרה לה ליעד בארסיות.
אביטל נבעתה מפחד ממנה. היא לא ידעה מה לומר.
מה היא אמורה לעשות עכשיו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך