one.direction
קריאה נעימה!!
בבקשה תכתבו לי תגובות! :)

Another world (על וואן דרקשן)-פרק 6

one.direction 03/10/2012 1107 צפיות 9 תגובות
קריאה נעימה!!
בבקשה תכתבו לי תגובות! :)

שיר ועדי צלצלו על הדלת, ופתאום ליאם פותח להם את הדלת,הם היו בשוק וכל כך התלהבו, "שלום!!" אמרה עדי בהתרגשות. "אנחנו היינו בים, ואז החלתנו לחזור לבית ואז אני רואה אצלי מפתח אחר, חיפשתי את המכונית, לחצתי על המפתח ומכונית אחרת צפצפה,התקרבתי אליה והיא נפתחה נכנסתי והיה שם תעודת זהות וכתובת של זאיין אז זה הוביל אותנו לפה"! אמרה שיר. "אני מבין, זאיין כרגע לא בבית אני יתקשר אליו, בינתיים אתם יכולות להיכנס.." אמר ליאם והלך להתקשר אל זאיין. עדי ושיר נכנסו… " הנה נייל, הארי ולואיס, אני לא מאמינה שאנחנו בבית של וואן דרקשן!!" אמרה עדי. באותו הרגע "בואו לשבת על תתביישו" אמר נייל.
"זאיין מה קרה?" שאלתי אותו בבהלה. " הלכנו לאיבוד, אני לא מכיר את הדרך הזאת" אמר זאיין בבהלה.
פתאום נזכרתי שיש מפה במכונית,ישר הוצאתי אותה וניסיתי לקרוא אותה, פתאום זאיין עצר, היה שתי שבילים הסתכלתי במפה "תיסע שמאל" אמרתי לזאיין, נסענו לשביל שמאל ופתאום הגענו לשביל עם חול, ופתאום המכונית נעצרה "למה עצרת את המכונית זאיין?" שאלתי אותו. "זה לא אני?" אמר לי זאיין, חכי אני ינסה לנסוע… פתאום המכונית התחילה לשקוע , הסתכלתי דרך החלון " המכונית שוקעת זאיין!" אמרתי לו ונלחצתי. המכונית התחילה לשקוע עוד יותר, פתאום זאיין טיפס מהחלון לגג של המכונית ועזר לי, המכונית כמעט שקעה במלואה אבל הוא הרים אותי ואז קפצנו וניצלנו הם היו מלוכלכים מבוץ, "כל זה קרה באשמתך!" אמרתי לו בכעס."באשמתי! את זאת שאמרת לי לפנות שמאלה" אמר זאיין בכעס. "כל זה קרה באשמתך אם לא היינו נוסעים מקיצור דרך כל זה לא היה קורה!!" צעקתי לו. והלכתי בכעס , "לאן את הולכת?" שאל אותי זאיין. עניתי לו " לכל מקום שלא קרוב אליך" אמרתי לו. זאיין תפס אותי ואמר "סליחה"
הסתכלתי אליו.. "הנה אגם, בואי נלך לשטוף את הלכלוך" אמר זאיין. הלכנו לכיוון הנהר… זאיין קפץ לשם, ומשך אותי לשם "אני טובעת, אני טובעת אני לא יודעת לשחות!" צעקתי , וישר הוא התקרב אליי הוא בא להרים אותי וצעקתי "סתתם" והטבעתי אותו… ואז הוא השפריץ עליי והחזרתי לו, וזה המשיך הרבה זמן לבסוף ישבנו על הדשא כדי להתייבש, " אני אף פעם לא הרגשתי, כל כך חופשי היה לי מאוד כיף" חייך זאיין וחייכתי לו בחזרה.
ליאם מתקשר לזאיין ואף אחד לא עונה "תחקו כאן עד שזאיין יבוא" אמר ליאם לבנות "זה בסדר?" אמרה עדי, ענו לה ליאם ונייל, " כן זה בסדר. הם הדליקו סרט מצחיק, והסתכלנו בו וכולם צחקו ומאוד התחברנו. עדי אמרה לעצמה "החלום של כמעט התגשם עם זאיין היה פה הייתי רואה כל כל חברי הלהקה של וואן דרקשן".
זאיין ודניאל המשיכו ללכת ולבסוף ראו את הים "לא שמנו לב אפילו שזה קרוב לים!" אמר זאיין. הוא הלך לתא הטלפון והתקשר למונית כעבור כמה דקות המונית הגיעה "בואי תיכנסי" אמר לי זאיין, נכנסנו ביחד והוא אמר, את הכתובת של הבית שלו , הוא בא להוציא את הכסף אבל נזכר שזה רטוב, הוא הוריד את הכובע והנהג אמר:"וואו זה זאיין הבת שלי מעריצה אותך, אני יכול לקבל חתימה? תקבל נסיעה חינם!" אמר הנהג. "תודה" אמר זאיין , וחתם לו, אחרי כמה דקות הגיע לבית של זאיין וירדנו, זאיין נכנס דפק על הדלת, ועמדתי מאחורה, "למה את עומדת מאחורה? בואי תתקדמי". אמר לי זאיין. ליאם פתח את הדלת "איפה הייתה? התקשרתי הרבה פעמים, ומי זו הבחורה היפה הזאת?" חייך ליאם. חיכיתי לו בחזרה חיוך קטן. "התחמקתי מהפאפרצים, והיא עזרה לי הרבה מאוד פעמים!אני יספר לך אחר כך …" "בואי תיכנסי!" אמר לי זאיין, נכנסתי וראיתי את כל חברי וואן דרקשן, "אם שיר ועדי היו פה הם היו כל כך מתלהבות חבל שהם לא כאן!" אמרתי לעצמי. " איך קוראים לך?" שאל אותי ליאם. עניתי לו, "קוראים לי דניאל." "בואי, אנחנו רואים סרט מצחיק" צעק נייל, התקרבתי, שיר ועדי הסתכלו מי זו ופתאום הם צעקו "דניאל!!" הסתכלתי וראיתי שזה שיר ועדי שמחתי ליראות אותם פה, הלכתי לשבת לידם, " מה את עושה פה?" לחשה לי שיר. "זה סיפור ארוך…" אמרה דניאל.. "תספרי לי" אמרה שיר. ופתאום הארי אומר "אתם מכירות?" "כןן היא חברה שלנו, אנחנו גרות באותו מלון." אמרה שיר. "אז תספרו על עצמכם" אמר לנו לואיס.

המשךךך יבוא…


תגובות (9)

תמשיכי ממש יפה!!

03/10/2012 14:04

תודה :)

03/10/2012 14:29

ממש יפה תמשיכי :)

03/10/2012 14:30

איזה כיף שהמשכת..
פרק מושלם…!!
תמשיכי מהר.. פליזזזז

03/10/2012 14:42

תודה אני ימשיך!!

03/10/2012 14:51

תמשיכי!!! =)

03/10/2012 14:54

קראתי את כל הפרקים מההתחלה וממש אהבתי, תמשיכי!

03/10/2012 15:41

תודה אני ממשיכה! :)

03/10/2012 16:13

תמשייכי מושלםםםםםםם

03/10/2012 16:34
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך