my story
אני ימשיך אחרי שתי תגובות .. הסיפור הזה הוא גם על מין אהבה וכל מה שמסביב בכל קטע מיני אני יזהיר לפני . אוהבת אותכם ♥

bad girl *פרק 1 *

my story 19/06/2015 1990 צפיות 2 תגובות
אני ימשיך אחרי שתי תגובות .. הסיפור הזה הוא גם על מין אהבה וכל מה שמסביב בכל קטע מיני אני יזהיר לפני . אוהבת אותכם ♥

נכנסנו לבית ספר וראיתי אותו הבן אדם היחידי שאיכשהו גרם ללב שלי לקפוא ..
זה היה גקסון ..

* גקסון סטייס עוד מעט בן 18 שיער שחור עיינים כחולות קודרות גוף שרירי עם זיפים וגומות חיוך מושלם שיכול לגרום לך פרפרים בלב *

• פלאשבק •

ישבנו בגן שעשועים ליד הבית שלו " את משגעת אותי " אמר תוך כדי נשיקה סוחפת ותשוקתית " עם היית יודע מה אתה עושה לי " אמרתי גונחת בשקט שהוא מנשק את צווארי " אני אוהב אותך " הוא אמר תוך כדי הנשיקות .
" מה .. מה " שאלתי
" כן אמבר " הוא אמר משועשע
" מה כן למה ? " הפסקתי הכל והתיישבתי לידו
" למה לא ? את מדהימה את גורמת לי לדברים שלא הרגשתי בחיים עם אף אחת " הוא הוריד את החיוך והשפיל מבט
" לא גקס די " אמרתי וקמתי
" לאן את הולכת ? " הוא שאל
" לחשוב " אמרתי ועיניי מנצנצות בדמעות

• סוף •

אני לא אחת שמתאהבת , אני לא מבינה למה צריך להתאהב ? להפגע ? לכעוס ? בשביל מה ?
מאותו יום התרחקתי ממנו .. והוא ניסה לתקשר ניסה לחזור לדבר ואני חסמתי אותו מחיי

" אמבר אמברר את פה ?? " אשלי שאלה אותי צוחקת שאני מביטה בו ומשפילה מבט נזכרת ..
" מה כן אני פה " אמרתי והוצאתי סיגריה
" תכנסי אני תכף יכנס "
" טוב מה שתגידי " היא אמרה בחיוך והלכה .

ישבתי על הספסל נושפת את העשן וזורקת את הסיגריה רחוק ממני "היי יפה שלי" זה היה שון.
" בובייי התגעגעתי " אמרתי נרגשת לא ראיתי אותו מלא זמן הוא באימונים לקראת הצבא
" תפסיקי להיות ככה " הוא אמר בעצבים " איך ככה ? " אמרתי כלא מבינה מה עשיתי .
" רואים על העיניים שלך אמבר משהו מציק לך אני לא מכיר אותך ככה את מבליגה תמיד " הוא אמר מלטף את לחיי " די שון " אמרתי מצחקקת " מה איתך תספר איך עבר עלייך כל הזמן הזה ? " שאלתי " התגעגעתי אליכם איפה אשלי ? " הוא חייך חיוך מושלם חושף שיניים " בשיעור " סיננתי בשקט תמיד שנאתי שהוא לא מתייחס אלי ושואל עליה אני קנאית מאוד אני לא אוהבת את זה " די בובית אני מטורף עלייך " חייך ונתן לי נשיקה בלחי והוציא סיגריה .

פתאום גקסון וחבר שלו הנרי באו *הנרי בן 17 חתיך עם בייבי פייס * " היי " גקס אמר והסתכל עליי " היי " סיננתי והשפלתי מבט .
" אפשר אותך רגע בצד ?" הוא שאל בפרצוף מתחנן , התגעגעתי אליו לאלא רגע אמבר די שקט .
" כן בוא .. " סיננתי וקמתי .
" בובי תחכה לי פה ? " שאלתי את שון .
" אני נוסע להביא לאכול ואני מביא גם לך " הוא אמר
" לא די שון . "
" סתמי כבר " הוא קם נתן לי נשיקה בלחי והלך .

אני לא אוכלת , אני לא מצליחה אני מקיאה אחרי כמה זמן הכל שון דואג לי ומכניס לי אוכל בכוח אבל אין לא מצליחה.
הלכתי עם גקס למקום שהיינו מתחבאים ממנו בשיעורים ומתמזמזים בלהט .
" כן ? " שאלתי .
" אני מצטער אבל אני לא יכול יותר " הוא הדביק אותי לקיר והתחיל לנשק אותי נשיקה סוחפת מלאת תשוקה ואהבה זרמתי איתו התגעגעתי אליו מאוד לנשיקות האלה ושהוא יודע איך לגעת בי ככה שאני לא ירצה לעזוב .
אחרי כמה דקות הפסקתי את הנשיקה " למה ? למה עשית את זה גקס " ועיניי היו נוצצות מדמעות שבכל רגע עומדות להתפרץ .
" די אמבר את כלכך יפה ומדהימה " הוא הדביק קותי לקיר ולא נתן לי לזוז .
" תפסיק " השפלתי מבט
" לא רוצה לא יכול תפסיקי " הוא אמר בעצבים
" די כבר די אני לא יכולה לגרום לעצמי להרגיש ככה די " אמרתי שדמעה אחת כבר מתחילה לזלוג .
" להרגיש מה " הוא חייך חיוך מסוקרן
" להתאהב בך " .


תגובות (2)

יםה מאוד
תמשיכי

19/06/2015 15:32

אהבתי את הסיפור עצמו, אבל את חייבת לשים הרבה יותר סימני פיסוק!!
אם* עם עם ע' זה עם מישהו, עמו להגיד 'הלכתי עם ליאן לקניון'

19/06/2015 17:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך