Because of you-פרק 6

20/11/2016 550 צפיות תגובה אחת

בוקר יום רביעי, קמתי לבוקר קר של דצמבר. נשארתי במיטה וחשבתי מה אני הולכת לעשות עם כל עניין הפנימיה. ופתאום הטלפון צלצל, ״לינוש!! מה קורה?? איך את??״ ״הי קיי, איפה את בבית ספר??״ ״לא איזה, אני יותר בדרך אלייך. אני ושון יותר נכון״ ״אה! היי שון!״ ״היי״ ענה שון. ״מה הברזתם?!״ ״כן, כאילו דה! מה חשבת שיקרה כשאני ישמע שהבסט המכוערת שלנו עוברת עוד שלושה ימים לפנימיה?!?״ ״הוא סיפר לך נכון שון??״ ״כן…הוא התקשר על הבוקר.״ ענה בקול מבואס ״ידעתי! אוף אני לא מאמינה שיש לי עוד שלושה ימים איתכם!!!״ ״ אל תדאגי אלה הולכים להיות שלושת הימים הכי מטורפים בחיים שלך!!!!״ ענתה קיי ״טוב, יאאלה תבואו!״ ״יאאלה ביי״ ענו שניהם.

דפיקות בדלת, רצתי למטה לפתוח. ״שלום״ נכנסו שון וקיילי ובידם דף עם כל מיני דברים כתובים עליו. ״שלום שמנים שלי״ חיבקתי את שניהם והוריתי להם בידי להיכנס. ״טוב אז ככה, על הדף הזה יש לו״ז לכל שלושת הימים שנשארו ומה שאנחנו הולכים לעשות היום!!!״ אמרה קיי בהתלהבות ״טוב אז מה עושים היום???״ שאלתי ״עכשיו הולכים קודם לסרט ואחר כך לשופינג ואחרי זה בערב הולכים לאכול במסעדה, גם בן בא לשם כדיי שתכירו קצת!״ ענה שון. עליתי להתארגן והלכנו.

היה מטורף בסרט וקנינו מלא מלא בגדים ושטויות! עכשיו הגענו בדיוק למסעדה. נכנסנו יחד והתיישבנו, כעבור כמה דקות נכנס בן והתיישב ליד שון, מולי.


תגובות (1)

יפה אבל קצר הפעם

20/11/2016 21:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך