LOOOOVE
מצטערת שהרבה זמן לא כתבתי כי הייתי בבלגיה ואחר כך באילת לא היה לי זמן בכלל לרשום..

Can't believe-פרק 4 חלק ב׳ – לקרוא רציתי להוסיף

LOOOOVE 20/08/2014 678 צפיות 5 תגובות
מצטערת שהרבה זמן לא כתבתי כי הייתי בבלגיה ואחר כך באילת לא היה לי זמן בכלל לרשום..

נקודת מבט של טיילר:
הגענו לשדה לתעופה, אני טס עם המושלמת שלי לפריז עיר האהבה רק נקווה שנעשה באמת אהבה, אני יודע שאנחנו קצת זמן ביחד אבל אני לא ילחץ עליה אני יכול להיתפק אבל אני רוצה כבר לצרפת אותה ולקרוע ממנה את הבגדים…
״טיילר״ שמעתי את לונה קוראת לי ״מה יש יפה שלי?״ עניתי לה ״לאן אנחנו צריכים ללכת״ היא שאלה אותי והצבעתי ימינה והלכנו לכיוון המטוס, שמנו את המזוודות במקום שלהם, והתקדמנו למטוס, הבאנו לקבלה את הכרטיסי טיסה שלנו ונכנסנו לשרוול המוביל למטוס.

~אחרי שעתיים~
נקודת מבט של לונה:
התעוררתי הסתכלתי סביבי ראיתי את טיילר ישן וגם את רוב במטוס השעה הייתה כבר שתיים בצהריים בשעות ישראל וזה אומר שאחד בפריז. בשלוש אנחנו צריכים לנחות (בשעות פריז) יש עוד שעתיים נשענתי על טיילר ונרדמתי..

~אחרי שעתיים~
נקודת מבט של טיילר:
שמעתי הקריזה ז׳ עוד חמש דקות נוחתים, נא לחגור חגורות בטיחות והתכוננו לצאת מהמטוס, תודה׳ התעוררתי לאט לאט ראיתי את לונה ישנה עליי היא ישנה כמו מלאך אני חושב שאני מתחיל להתאהב בה, ממש. ״תפסיק לבהות בי״ היא אמרה מנומנמת ״את ערה?״ שאלתי אותה מופתע ״בארור שמעתי את הקריזה״ אמרה וחברה את חגורתה ״ולמעשה אתה כרית די נוחה״ אמרה וגיחחה לעצמה. הרגשנו את המטוס מתחיל לנחות החזקנו ידיים נתתי לה נשיקה בלחי. המטוס נחת יצאנו מהמטוס לקחנו את המזוודות שכרנו מכונית והתחלנו לנסוע למלון.


תגובות (5)

~קוראת חדשה~
זה ממש יפה ואהבתי ♥
תמשיכי מהר!
ויש לי סיפור, אני אשמח שתקראי אותו ♥

20/08/2014 09:48

אהבתי מאוד את הסיפור תמשיכי דחוףף.
ואשמח אם תקראי את הסיפור שלי.

20/08/2014 11:07

תודה רבה ..
אני ישמח לקרוא את הסיפור שלכן

20/08/2014 14:11

    אשמח*

    20/08/2014 14:14

היייי אשמח אם תקראי את הסיפור שליי :)
יש מצב להמשך ? אני אהבתי ….

19/09/2014 20:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך