Everything has changed פרק 7

20/11/2017 498 צפיות אין תגובות

פרק 7:
"הגענו" סאם אמר ועצר את הרכב. "טוב אני ארד ואתם תרדו כמה דקות אחרי" אמרתי, מנסה להישמע סמכותי. "אתה עד כדי כך מתבייש בנו?" סאם שאל בחצי צחוק. "כן!" אמרתי ושלושתינו התחלנו לצחוק. "אני פשוט לא רוצה שלוקאס יחשוב שבאתי עם מישהו אחר" הסברתי את פשר ההתנגדות. "אז ככה קוראים לו הא? לוקאס… " תרועת ניצחון נשמעה מפיו של סאם. "סאם! מספיק אתה מביך את הילד!" אמנדה התערבה בפעם הראשונה בשיחה, קולה נוזף. "בייבי, אני פשוט מתרגש! שייני סוף סוף משאיר את העבר מאחוריו!" סאם ניסה לרצות את בת זוגתו. "אני לא לגמרי בטוח לגבי זה" אמרתי בקול כל כך שקט, מנסה שהאחרים לא שמעו. אך המבט של אמנדה גרם לי להבין שהיא שמעה. "בבקשה תביני" התחננתי אליה במבטי. למזלי, היא שמה לב וכשסאם שאל מה קרה שהשתתקנו, היא הצליחה להעביר את הנושא בקלילות בחזרה אליו. כששמתי לב שסאם ואמנדה עסוקים בשיחה בניהם, יצאתי לאט מהרכב, מתקדם לכיוון המועדון. עיני נחו על לוקאס שעמד בכניסה למועדון לבוש בחולצת טריקו לבנה שהדגישה באופן מדהים את שרירי הידיים שלו, וג'ינס אפור. הוא נראה פשוט מדהים… "היי! שון! הצלחת להגיע" קולו של לוקאס משך את תשומת ליבי מהבהייה הרגעית. "היי" אמרתי חיוך רחב עולה על פניי. "ניכנס?" הוא שאל והתחיל ללכת לכיוון הכניסה. הגברתי מעט את מהירות צעדי והדבקתי אותו. "לא יודע מה איתך, אבל אני הולך להשתחרר לגמרי היום!" הוא אמר. משהו היה מוזר בקולו. "הכל בסדר?" שאלתי, לא חושב עד הסוף על הדברים שאני אומר. "כן, למה שלא יהיו? הכל פשוט מושלם!" את המשפט האחרון הוא צעק, ציניות נשפכת מקולו. התקדמנו לכיוון הבר ולוקאס מיהר להזמין שוטים של טקילה. "קדימה! לחיי השיחרור!" הוא צעק ושתה את המשקה המר במהירות. הוא משך אותי לרחבת הריקודים והתחיל לרקוד בטירוף, ממש כאילו נכנס בו דיבוק. אחרי מספר דקות על הרחבה, הלכתי בשקט לכיוון הבר, לא מוריד את עיניי מלוקאס. המון אנשים הקיפו אותו, בעיקר המון בנות. טוב עם איך שהוא נראה, זה לא באמת מפתיע… פתאום הוא עצר, מחפש משהו. כשעיניו נעצרו עלי, הוא התחיל ללכת לכיוון שלי, ואיתו שני גברים ואישה. את האישה זיהיתי ישר- ג'יין, הבחורה שניתקלתי בה בבוקר. הגברים היו גבוהים וחסונים, אחד בעל שיער שחור חלק, ואחד בעל שיער ג'ינג'י מתולתל. "תכירו, זה שון. הוא המתמחה החדש של סטלסקי" לוקאס אמר לאחרים שעמדו מעט מאחוריו. "היי נעים להכיר אני קייל" אמר בחור עם השיער השחור. "היי" עניתי ולחצתי את ידו. "אני ג'פרי" הג'ינג'י אמר, ולחצתי גם את ידו. "לי אני חושבת שמגיע כבר חיבוק, אם אתה זוכר אותי כמובן" ג'יין אמרה, קופצת עלי בחיבוק. "איך אפשר לשכוח, ג'יין" אמרתי בחיוך. "מה אתם יודעים, אולי בסוף יתפתח כאן סיפור אהבה" ג'פרי אמר, צוחק קלות. "לא חושב" אמרתי במבוכה. שכחתי שהאנשים האלה לא מכירים אותי. "מה? אני לא מספיק טובה בשבילך?" ג'יין אמרה בחצי כעס חצי צחוק ונתנה לי אגרוף בכתף. "זה לא זה" עניתי במהרה, מקווה שלא פגעתי ברגשותיה. "אז…" היא דרשה המשך. "אני גיי" אמרתי בפשטות, מקווה שזה לא יהרוס את האווירה. "עכשיו הכל מובן" היא אמרה והתחילה לצחוק, האחרים אחריה. כנראה שהאלכוהול התחיל להשפיע. "טוב, לפחות עכשיו לוקאס יודע…" חשבתי, ולפתע הרגשתי השתפרה. הסתכלתי על רחבת הריקודים וקלטתי בעיני את סאם ואמנדה רוקדים. אני כל כך אוהב אותם… הם כמו המשפחה שלי, לפחות מאז שאמא שלי נפטרה. "היי" לוקאס הפתיע אותי. פתאום שמתי לב שנשארנו רק שנינו, השאר כנראה הלכו להמשיך לרקוד. "על מה אתה חושב?" הוא שאל. "סתם, דברים מבאסים" אמרתי, מנסה לגרום לו לרדת מהנושא. "אתה רוצה לדבר על זה?" "האמת, שלא כל כך" עניתי בכנות. "רק שתדע שאני פה בשבילך תמיד, אם תרצה לדבר" הוא אמר, מוריד מעט את מבטו. הרגשתי שקצת פגעתי בו. "תודה, אני מעריך את זה מאוד" אמרתי, מחייך, מנסה לעודד אותו חזרה. "אפשר רגע לצאת לדבר בחוץ?" הוא שאל בשקט, מבטו עדיין מופנה כלפי מטה. "כן ברור" ההתרגשות התחילה לגעוש בבטני. "שניה" הוא אמר, שותה שתי שוטים נוספים. "אני חייב" הוא אמר והתחיל למשוך אותי לכיוון היציאה.
הרוח היכתה בפנינו, המוזיקה נחלשה מעט. "אתה בטוח שהכל בסדר?" שאלתי, מחליט לנסות את מזלי שוב. "לא" הוא אמר ונעצר. "איבדתי היום מישהו שאכפת לי ממנו מאוד… לפחות היה לי" את סיום המשפט הוא אמר כמעט בלחש. "היי, זה בסדר, אתה יכול לדבר איתי" אמרתי מנסה להרגיע אותו בקולי, לגרום לו לסמוך עלי. "לא אני לא!" הוא אמר מעט בתקיפות. "למה לא?" שאלתי בבלבול. "כי! זה בגללך! או בגללי! או בגללו! אני כבר לא יודע" הוא נחת על הריצפה ביאוש. "בגללי? אבל הכרנו רק לפני כמה ימים!" התקרבתי אליו מעט. "אולי אם הייתי שם לב אליו יותר, זה לא היה קורה" הוא אמר בכאב. "מה קרה?" חיבקתי את כתפו, משתדל שלא להתקרב יותר מידי. "חבר שלי, תפסתי אותו בוגד בי" הוא אמר, וקולו נשבר. "זה לא באשמתך!" אמרתי, מתקרב מעט יותר. "אני כבר לא יודע" הוא אמר מנסה להימנע ממבטי. "איך זה אשמתך? הוא זה שבגד" אמרתי. הוא הסתובב עלי במהירות, והדביק את שפתיו על שלי, מנשק אותי בחוזקה. זרמתי עם הנשיקה, הופך אותה ליותר ויותר עמוקה. "אני לא מאמין" חשבתי לעצמי, "כל כך חיכיתי לרגע הזה" חייכתי אל תוך הנשיקה. אחרי כמה זמן, שהרגיש כאילו עבר מהר מידי, הוא התנתק, מתנשף. "זה למה" הוא אמר בשקט. "אם הייתי פחות עסוק במחשבות עליך, ועל העבודה, אולי הייתי מצליח להבין שהוא צריך שאני אהיה איתו" "אז אתה רוצה לחזור אליו? יש לך עוד רגשות אליו? שאלתי, מנסה להסוות את הכאב בקולי. "אני חושב שהפסקתי לאהוב אותו לפני הרבה זמן, וכשראיתי אותו עם הגבר ההוא, הכל התבהר" הוא אמר והתקרב אלי שוב, מחבר את שפתינו שוב. זה הרגיש כל כך נכון, ומדהים. ביטני התהפכה שוב. הפעם, זה היה תורי להתנתק, למרות שזה היה הדבר האחרון שרציתי לעשות. "אתה ממש שיכור" אמרתי לו מנסה לשמור על יציבות בקולי. "אני לא רוצה שתעשה משהו שתצטער עליו אחר כך" לקחתי צעד אחורה. "אני רוצה אותך" הוא אמר, וליבי התכווץ, רוצה להרגיש אותו קרוב. "חכה פה" הושבתי אותו על המדרכה והסתובבתי חזרה לכיוון המועדון. נכנסתי מחפש בעיני את סאם ואמנדה. שכקלטתי אותם, התקרבתי אליהם והודעתי להם שאני חוזר הביתה. "אבל איך היה???" סאם ניסה בכוח להוציא ממני תשובה, אבל כל מה שיכולתי להגיד היה "נדבר בבית". חזרתי אל לוקאס. הוא נראה פשוט מושלם. אפילו כשהוא כל כך שיכור, ויושב על המדרכה המלוכלכת. הרמתי אותו חזרה לעמידה והכנסתי אותו למונית. הוא נרדם ישר. אפילו לא הצלחתי להבין ממנו איפה הוא גר. "מה אני עושה עכשיו?" חשבתי לעצמי. "טוב אין ברירה לא? אני חייב לקחת אותו לבית שלנו" החלטתי. "לקינג ג'ורג' 12" אמרתי לנהג המונית והתיישבתי ליד לוקאס. אחרי נסיעה של רבע שעה הגענו. לוקאס ישן במשך כל הנסיעה, מחבק אותי מתוך שינה. "תודה" אמרתי לנהג המונית ושילמתי לו. "לילה טוב" הוא אמר בחיוך. "לילה טוב" עניתי ומשכתי את לוקאס מהמונית. הכנסתי אותו לבית והשכבתי אותו במיטה שלי. אחרי שדאגתי לו לכוס מים ולכדור נגד כאב ראש ליד המיטה, כיסיתי אותו ונכנסתי להיתקלח, נותן למים הקרים להחזיר אותי למציאות. "מה קרה הרגע?" "הוא באמת בקטע שלי?" "מה יקרה עכשיו איתי ואיתו?" "ומה עם האקס שלו?" המחשבות הציפו אותי, לא נותנות מנוחה. נזכרתי בנשיקה שלנו, וגופי התמלא הרגשה נעימה, חמימה. יצאתי מהמים, התנגבתי, ולבשתי את מכנסי הטרנינג שלי. יצאתי מהמקלחת מסתכל על לוקאס שישן במיטה. הוא נראה כמו מלאך. "מה שאתה גורם לי להרגיש" אמרתי לו בשקט, ונשקתי לו על המצח. יצאתי מהחדר בשקט ונשכבתי על הספה, נרדם מיד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך