noalovejb6
והעלילה מסתבכת... 1. מה אתם אומרים על פליטת הפה של לוק? 2. הייתם אי פעם במצב מביך כמו של אשטון? 3. מה תהיה התגובה של מייקל לדעתכם? תגיבו ותצביעו :)

he looks so perfect- פרק 6

noalovejb6 25/03/2015 886 צפיות 2 תגובות
והעלילה מסתבכת... 1. מה אתם אומרים על פליטת הפה של לוק? 2. הייתם אי פעם במצב מביך כמו של אשטון? 3. מה תהיה התגובה של מייקל לדעתכם? תגיבו ותצביעו :)

אני רוצה לעזוב את אוסטרליה, זה החלום שלי מאז שאני זוכר את עצמי, אבל דיאנה והלהקה נשארים כאן. כל מה שמוכר נשאר כאן.
אני לא רוצה לעזוב את המשפחה, הלהקה, דיאנה ואת הטעות עם אשטון.
אולי לעזוב תהיה האפשרות הקלה,פשוט לעזוב את אשטון ודיאנה וכל הדרמות ולטוס לקצה השני של העולם.
אבל זה לא מה שיפתור את הבעיות שלי.
הטלפון שלי מצלצל ועל הצג מופיע הכינוי 'מייקי', מין הסתם זה מייקל.
"הלו מייק" אני אומר כשאני עונה לטלפון,
"שלום לך אדון לוק, למה לא הגעת לחזרה?" שאל
"אוי שיט,מייקי אני כל כך מצטער, שחכתי מזה לגמרי." התנצלתי.
"לוק זה כל כך לא מתאים לך. מילא אני או אשטון, אבל אתה הבחור הכי אחראי שאני מכיר, אף פעם אתה לא מחמיץ חזרה, מה קורה לך?" מייקל נאם בטלפון ואני גלגלתי את עייני,
"פעם אחת שחכתי שיש חזרה, אתה כל כך מגזים." התלוננתי,
"זה לא רק זה, שנינו יודעים שאתה לא אתה בזמן האחרון, אני רואה את כבר שבועות." אמר,
"אתה רואה מה?" התחכמתי,
"נו באמת, אותך ואת אשטון, מהרגע הראשון היה ברור שאתה לא כל כך אוהב אותו ואז היה נראה כאילו התקרבתם ועכשיו זה כאילו עבר בניכם חתול שחור."
"טוב, מייקל, השיחה הזאת מתגלגלת למקומות שהיא לא צריכה להגיע אליהם." אמרתי ממהר להעביר את הנושא,
"אני יודע שאתה ואשטון הייתם בפארק ודברתם, ואחר כך במסיבה של טיילור הייתם בחדר, הוא סיפר לי." הוא אמר,
'אוי שיט! מה לעזאזל אשטון סיפר לו? עכשיו מייקל בטח חושב שאני הומו! שיט! שיט! מי עוד יודע על זה? יש שמועות שאני גיי?!'
"מייקל אני נשבע שאלה היו רק נשיקות, כלום ושום דבר חוץ מזה!"
"נשיקות?"
"הנשיקות שלי ושל אשטון."
-אשטון ארווין-
אני ולוק לא דברנו מאז המסיבה אצל טיילור.
מאז שהוא אמר לי בפרוש שהנשיקה שלנו הייתה טעות.
מאז שהוא שבר לי את הלב.
אני מתחמק מימנו בבית הספר ובכללי נמנע מללכת למקומות שאני יודע שהוא יהיה בהם.
אני נשבע שבחיים לא חשבתי,אפילו לא לרגע שיש סיכוי שנהיה ביחד עד שהתנשקנו. פעמיים.אני חשבתי שהוא אוהב אותי, שהוא רוצה אותי…
היום בחזרה אנחנו נפגש לראשונה מאז המסיבה.
אני לא יודע אם אני רוצה לראות אותו או לא.
הגעתי ראשון לבית של מייקל.
מייקל פתח לי את הדלת, הוא אמר שקאלום דיבר איתו והוא לא יגיע היום.
ישבנו במוסך של מייקל על הספה מחכים ללוק שיגיע.
"אתה ולוק התקרבתם." מייקל ציין,
"כן, הלכנו לדבר באחד הימים אחרי בית ספר, וגם במסיבה של טיילור, ובכללי כל פעם שאנחנו חוזרים מחזרה אנחנו מדברים." סיפרתי בקצרה ובעיקר משמיט את החלק של הנשיקות.
לוק בברור לא רוצה שאני אספר, ואני הולך לכבד את זה.
חכינו רבע שעה, חצי שעה, שעה. לוק לא הגיע.
מייקל אמר שהוא יתקשר לדבר עם לוק- מתברר שמייקל אחראי יותר ממה שחשבנו.
אני לא יודע אם אני שמח או כועס שלוק החמיץ את החזרה.
מצד אחד המבוכה שהייתה אם הוא היה מגיע, מצד שני השבוע פספסנו חזרה,אנחנו לא נתקדם ככה לשום מקום.
אין לי אף אחד לספר לו על לוק.
אין לי חברים חוץ ממייקל וקאלום שאתם יהיה מביך לדבר על לוק.
עם ההורים או האחים שלי יהיה עוד יותר מביך לדבר על לוק.
אז אני שומר הכל בבטן… עד שום אחד זה יתפרץ…


תגובות (2)

1. הוא אידיוט. אבל בקטע טוב, שסוף סוף מישהו ידע…
2. כשהייתי בכיתה ג' הצעתי לבן חברות והוא אמר לי לא… רציתי להיבלע באדמה.
3. הוא יהיה בהלם, אבל יישאר ידיד של השניים. הוא חבר טוב מדי מכדי לנטוש אותם (-:
המשך!!!!

25/03/2015 23:17

    מסכימה, אבל אם הייתי במקום לוק הייתי רוצה להיעלם כאן ועכשיו.

    25/03/2015 23:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך