lovaticforever
תגיבוו , אני אשמח לשמוע ביקורת .

I Just Want To Be HAPPY ..פרק 3

lovaticforever 20/04/2014 642 צפיות 2 תגובות
תגיבוו , אני אשמח לשמוע ביקורת .

בהיתי בו עוד כמה שניות .. " גיל ? " הוא קרא לי והעיר אותי ממחשבותיי .
" אה .. מה .. כן ? " גמגמתי בביישנות .
" הכל בסדר ? " חייך אליי .
" מה אה כן אמ .. אני צריכה ל .. ללכת " ניסיתי לברוח מהבושה שעטפה אותי .
" אה .. ביי " אמרתי וברחתי מהר לתוך הכתה . השארתי את סער מסתכל עליי במבט מוזר .
התנשמתי , ברחתי מהבושה , לא ידעתי מה לעשות , אני צריכה להיות מוכנה לזמנים כאלה !
טליה ושירה קלטו אותי ובאו אליי בצעדים שקטים . " בווו " הן צעקו מאחוריי ביחד . נבהלתי , קפצתי .
שתיהן צחקו , יצאתי מההלם והצטרפתי לצחוקן . " על מה חשבת ? " שירה חקרה אותי . שתקתי . " אה .. לא עניינך " עניתי לה בקול מסקרן . שירה הביטה עליי כמה שניות וסימנה לי לבוא אחריה לטליה ולילך , שהצטרפה גם כן .
יצאנו לטייל בהפסקה , לאחר כמה ריכולים וכאלה התיישבנו בספסל ליד השכבה , אלעד ניגש אלינו , נשק לי במצח ולקח את לילך .
" אוי נו .. שני אלה " טליה אמרה וצחקה , שירה ואני צחקנו גם כן .
" דיי תפרגנו לה רעות ! " אמרתי וצחקתי .
ההפסקה נגמרה , נכנסתי לשיעור ומיד אחריי לילך באה . שיעור תנך , אמרו שהמורה לא ממש שמה לב אז אפשר לעשות מה שרוצים בשיעור . אימצתי את הרעיון ותחקרתי את לילך לגבי אלעד .
" אז מה ? מה הולך עם הבן דוד המושלם שלי ? " לחשתי לה וחייכתי . לילך הסמיקה , נתנה לי מרפק קל ואמרה " ששש לא קורה כלום דיי אל תדברי על זה " .
" אוקיי , אבל את עוד תספרי לי " אמרתי לה וקרצתי .
לפתע נשמע שמי בלחש , חיפשתי מי קורא לי , הסתובבתי , זה היה סער . הוא חייך אליי , הסמקתי וחייכתי גם כן , " שיעור משעמם אה ? " לחש לי . " כן , מאוד " החזרתי לו . הוא ישב כרגע לבד , הילד שישב לידו קודם יצא לשירותים . ראיתי שהוא בא לחזור למקומו אז מיד הסתובבתי . " דווקא נראה לי שלך יש מה לספר " לילך הסתכלה עליי במבט זומם וחייכה .
התעלמתי ממנה ואחרי שניה עניתי לה : " לא .. לי אין מה לספר . "
לילך גיחכה " אני מכירה אותך " . התעלמתי .
לאחר יום מעייף חזרתי הביתה , החלפתי לבגדים נוחים ונשכבתי במיטה , חשבתי על היום , על לילך ואלעד , על המורה המעצבנת שנדבקה אליי , אך בעיקר על סער , הוא נראה לי כל כך מעניין ומיוחד .
האם אני מתחילה לפתח רגשות בפעם הראשונה ?


תגובות (2)

אווו גיל שלנו מאוהבת זה כה חמוד.
הייתי ממליצה לך לא לעשות רווח בין הגרשיים למה שאת מתכוונת להגיד תראי:
במקום לרשום ״ אני מכירה אותך ״
תוכלי לרשום ״אני מכירה אותך״ ללא רווחים זה יותר מסודר בעין ויותר כיף לקרוא חוץ מזה אין לי עוד הערות זה ממש יפה❤️
הייתי שמחה אם היית קוראת את שלי ומעבירה ביקורת

20/04/2014 18:35

    חח אני אוהבת שיש לי רווח , אבל בכל מקרה אני ייקח לצומת ליבי ואני ייקרא את שלך גם , תודה (:

    20/04/2014 19:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך