עוד אחת
היי בנות? איך היה היום הראשון? מקווה שעבר חלק וטוב❤️ אני רואה שיש ביקוש לא קטן לנופרן (נופר+ערן, שכחתי מי כתבה את זה אבל גאון מי שעשתה תקיצור הזה

I'll take care of you- פרק 27

עוד אחת 01/09/2014 3702 צפיות 23 תגובות
היי בנות? איך היה היום הראשון? מקווה שעבר חלק וטוב❤️ אני רואה שיש ביקוש לא קטן לנופרן (נופר+ערן, שכחתי מי כתבה את זה אבל גאון מי שעשתה תקיצור הזה

אני אשמח אם תרדו לרציתי להוסיף אחר כך❤️

״בוקר טוב,״ בן אמר בקול צרוד ונישק את צווארי.
״בוקר טוב,״ עניתי ותפסתי בשערו בכדי לדרבן אותו להמשיך. בן הניח אחת מידיו סביב מותני וירד לפנים הירך שלי, גנחתי בשקט ויכולתי להרגיש את חיוכו הגאה על עורי.
״אל תעשה את זה,״ הפצרתי בו, ״אני גם ככה מתאוששת מאתמול.״ נאנחתי שוב כשהתקדם לאיבר המין שלי.
״דיי!״ תפסתי בידו והידקתי אותה לחזה שלי. בן צחק ועלה עליי כשידו עדיין כלואה בין ידיי.
״בוקר טוב יצור יפה,״ לחש לשפתיי ונישק אותי.
״בוקר טוב יצור.״ שיפשפתי את ידי על החזה שלו.
״היה לי כיף אתמול.״ בן שכשך את האפים שלנו אחד בשני.
״מצטערת שאני לא יכולה להגיד אותו דבר.״ צחקתי והוא החמיץ את פרצופו, נישקתי את פיו בהתנצלות.
״בואי נתקלח,״ הוא הציע, שלח אחת מידיו לרצפה בכדי להרים את הבוקסר שלו ולבש אותו.
כשניסיתי לזוז כאב חד פילח את גבי התחתון ובטני, נאנקתי ובן ישר הסתובב בכדי להביט בי.
״אני לא חושבת שאני אוכל לעמוד היום.״ הנחתי את אחת מידיי על בטני בעוד השנייה דואגת שהסדין לא ירד ממני.
״מצטער יול.״ הוא לקח אותי בין ידיו בעדינות והצמיד אותי לחזהו.
״ההורים שלך פה?״ שאל והנדתי בראשי, הוא הניח את ידו תחת רגליי ואת השנייה תחת עורפי, פלטתי אנחה והצמדתי את ראשי לחזהו.
״רד לקומה התחתונה סופרמן,״ קראתי בצחקוק והוא ירד בקלילות במדרגות, נכנסנו לחדר האמבטיה שאמור היה להיות של האורחים ובו הייתה אמבטיה ולא מקלחון, קשה לי מדי לעמוד ואמבטיה חמה וטובה תעזור לי קצת.
בן הוריד אותי לרצפה ונתמכתי בכתפו.
״תנעל.״ צעדתי באטיות לאמבט וסגרתי את פתח הניקוז בעזרת פקק הברזל המבריק שהיה שם, פתחתי את זרם המים וכיוונתי לטמפרטורה הרצויה. האמבטיה התמלאה עד החצי ובשלב הזה הורדתי את הסדין ממני, הסתובבתי וחיכיתי לבן שפשט את הבוקסר שלו. הוא נכנס והתיישב ואני נכנסתי גם אני. לא התביישתי, זה היה מעט מביך עבורי אבל זה שטויות לעומת מה שקרה ליל אמש. נשכבתי על החזה שלו ושערי התרטב במים החמימים.
הכל היה שקט כל כך. בן הניח את אחת מידיו על בטני ועיסה אותה בעדינות מרגיעה, הרמתי את ראשי ונישקתי אותו נשיקה אטית ועמוקה.
״את לא מתביישת ממני?״ בן שאל ונענעתי בראשי.
״אתמול במשך פאקינג שעתיים שכבנו ועשינו דברים הרבה יותר גרועים אשר סתם לשבת במקלחת.״ חייכתי בגאווה על התשובה החכמה שלי והוא נשך את תנוך אזני בהתגרות.
״איה!״ קראתי והוא צחק, הנחתי את ידי על אזני והטחתי את ראשי בחזהו.
״יש לך גוף כל כך יפה.״ בן העביר את אצבעותיו על זרועי והצמיד את שפתיו הרכות לכתפי החשופה.
״אני כל כך אוהבת אותך,״ אמרתי חלושות והנחתי את ראשי על זרועו.

״ביי.״ נשקתי לשפתיו, בן אחז במותניי וקירב אותי אליו.
״אני מצפה לעוד לילות כאלה,״ הוא אמר בחיוך וליטף את סנטרי, גיחכתי ונענעתי בראשי.
״תן לי להתאושש קודם,״ ביקשתי והוא חייך חיוך חושף שיניים.
״דברי איתי יול,״ אמר את המשפט הקבוע שלו, החטיף לי נשיקה ואחרי כמה שניות נעלם מזווית עיני.
כשנכנסתי למטבח המרווח בכדי לארגן לי משהו לאכול ראיתי את נופר ישובה על אחד מכיסאות הבר כשחיוך על פניה, התעלמתי ממנה ופתחתי את המקרר.
״שכבתם,״ היא קבעה ודפקתי את ראשי באחד מהמדפים.
״אחח,״ פלטתי והסתובבתי בכדי להביט בה.
״דיברת אליי?״ שאלתי והרמתי את גבותיי בפליאה, היא הנהנה במרץ ונגסה בבייגלה בצורת מקלות.
״לא שכבנו,״ הכחשתי מידית וזה מה שבעצם הסגיר אותי.
״זה ממש חמוד איך שהוא קורא לך יוליה,״ היא החמיאה לו והסמקתי.
״כן הוא מדהים,״ אישרתי והתיישבתי על הכיסא הבר שמולה וחטפתי לה בייגלה אחד.
״כואב לך?״ היא שאלה והנהנתי. שום שמץ של רוע לא היה בקולה או בהבעת פניה, לא חשדתי יותר מדי. לא היו לי זמן לחשדות, הייתי צמאה לזמן עם אחותי התאומה שלא הייתי איתה בקשר שנתיים.
״זה ככה רק בהתחלה,״ החלה לספר, ״אחר כך זה הדבר הכי כיף שתעשי,״ הוסיפה בחיוך והנהנתי בהבנה. זה קצת מוזר לדבר על זה, אבל היא מבינה בזה יותר מכל אחד אחר שאני יכולה לשאול אותו.
״כשאת עושה את זה עם ערן, את על גלולות?״ שאלתי ללא בושה.
״אני כבר לא עושה את זה עם ערן,״ היא הזכירה לי, ״וכן הייתי על גלולות,״ אישרה והתייבשתי.
״שיט! אני מצטערת, לא התכוונתי,״ קראתי בהתנצלות והיא לא התרגשה כל כך.
״זה בסדר.״ הרגיעה אותי והניחה את ידה על שלי.
״לא חזרתם?״ שאלתי ברוב טיפשותי והיא ציקצקה.
״יש לו מישהי כבר חודשיים,״ אמרה בתיעוב ושילחתי מבט מרחם. ״ולעזאזל אני עדיין מאוהבת בו.״ היא דפקה את ידה על השולחן והרימה את ראשה בכדי לעצור את הדמעות.
״אז למה נ… נפרדת ממנו?״ שאלתי בהיסוס והיא הנידה בראשה.
״כי אני חתיכת מטומטמת שחשבה שהוא רוצה את אחותי,״ היא צעקה וצחקה בקולי קולות, אך זה היה צחוק מזויף. ריחמתי עליה, הוא היה הדבר היחיד שהסב לה אושר בזמן שאני הייתי עסוקה בלשנוא אותה וההורים היו עסוקים בלחנך אותה. אני חתיכת אחות חרא, אנוכית ומתנשאת.
״אל תבכי,״ ביקשתי וקיפצתי מהכיסא בכדי לחבק אותה, משכתי אותה אליי והיא בכתה על הכתף שלי.
״אני מצטערת שהתרחקנו ככה, אני אוהבת אותך.״ מחצתי אותה אליי חזק יותר. הייתי צריכה להתמתח בשביל להגיע אליה וכאב לי, אבל אני מוכנה לסבול בשבילה.
״אני אוהבת אותך לילי,״ היא מלמלה וקראה בשם החיבה שלי.
״גם אני אוהבת אותך לולו,״ הזכרתי את שם החיבה שלה, ככה נהגנו לקרוא אחת לשנייה בילדותנו. העברתי את ידי מעלה ומטה על גבה בתמיכה.

״לכי, תסמסי לו שאת מתגעגעת, אני בטוחה שגם הוא,״ ייעצתי בשיא הביטחון כשנרגעה מפרץ הבכי המטורף שתקף אותה. היא הנהנה ועלתה לחדר.
למה היא הייתה כל כך טובה אליי פתאום?

-נקודת המבט של נופר-
נכנסתי לחדרי ומשכתי באפי, מחיתי כמה דמעות והתיישבתי על מיטתי, בהיתי במסך הפלאפון. ״הגבר שלי״ התנוסס השם, לא שיניתי את השם ואני גם לא אשנה, תמיד הוא יהיה הגבר שלי.
בן וטל כל כך הזכירו לי את הימים הטובים שלי ושל ערן שאני הייתי קוראת לו רני והוא היה קורא לי נופי. היה נחמד לדבר איתה, כעסנו אחת על השנייה במשך שנתיים לחינם וללא סיבה מוצדקת.
-היי. אני מתגעגעת, יש מצב להיפגש?- שלחתי את ההודעה ובהיתי בצג. הבטן שלי התכווצה מהתרגשות, אני יודעת שזה עניין של זמן עד שהוא יענה, הוא תמיד ליד הפלאפון שלו, גם כשהוא ישן הוא מתעורר מכל צליל זמזום שבוקע מהפלאפון.
כשהוא התחבר הלב שלי דפק מהר יותר, וכשהוא הקליד חשבתי שהלב שלי יוצא מהחזה שלי.
-מצטער נופר. עברתי הלאה…- שלח תשובה וקראתי את ההודעה פעם, ועוד פעם, ועוד פעם, עד שהצלחתי לעכל את העובדה שהוא כבר לא אוהב אותי.


תגובות (23)

אני מקווה בשבילך שזה הוא כתב ולא החברה.
וממ הפרק הקודם היה תאווה לעיניים ואפילו יותר מזה.
לצנזר# טיפה# יותר#
{צוחקת, אל תצנזרי. מנסה לצאת אחת שלא מעודדת רגעים אינטימיים בציבור.}
מממ בן חמוד.
מחכה לאקשן!
טל זונה. אחרי ארבעה חודשים להזדיין? מילא חצי שנה, אבל ארבעה חודשים?!
לא נורא! שיתנזר מסקס קצת. להם זה לא כואב.
ממ לאב יא יובלה❤️ תמשיכי❤️

01/09/2014 18:09

דמאט זה כזה מושלם!!! אוי איזה חמודות הן כשהן לא רבות^^ אוח ערן תיפגש איתה>< המשךךך דחוףףףף

01/09/2014 18:18

יובלי אני בוכה פה

01/09/2014 18:20

    זה טוב? זה רע? אני צריכה למחוק? לשכתב? לשפר? תפרטי תמרההה

    01/09/2014 18:24

שנופר וערן יחזרו

01/09/2014 18:28

דייי כול כך עצוב לי על נופי אני פשוט בוכה עכשיו בגלל זה (כן אני רגישה מידי .ידוע) אני יודעת ששנאתי אותה (והמון)אבל אני פשוט חוזרת בי על כול מה שאמרתי לה ואני כול כך מצטערת על זה היא מדהימה כמו טל ומגיעה לה רק טוב!!!! ואם ערן כתב את זה מחר אני באה אליו עם מוט ברזל ודופקת לו בתוך הראש !!!!!!!!!! אבל עם זאת חברה שלו כדי שתכיני לה קבר עם מסמרים כי אני הולכת לגמור אותה!!!!!!
תמשיכיייי דחוווווווווווף
נ.ב העלתי את העונה החדשה של אנאל ודולב בבקשה תיקראי ותגידי מה דעתך לאב יוו

01/09/2014 18:39

זה מוושלם אבל תעשיי שזאת החברה החדשה שלו זאת שכתבה את זה ולא הוא ושהם יחזרוו אחד לשנייה
בקשר לבן וטל הם פשוטט מוושלמים
תמשיכיי ❤️❤️

01/09/2014 18:40

דייי ללא ממסכננה נוופפר ללא רוצהה נוו באמתת תממשיכיי דחוף עכשיו

01/09/2014 18:46

דיי איזה מסכנה נופררר אני מרחמת עליה!!
בכל מקרא פרק מושלםם תמשיכייי!!

01/09/2014 18:56

לפרט? אוקי, זה מדהים וגאוני (כמוך) ואין טעויות. והרגשתי רע בשביל נופר ממש. רק הערה אני הייתי מרחיבה הרבה יותר על הרגשות שלה אחרי הפרידה… לא לשכתב לא למחוק לא שוםםםםם דבר יובלי זה אחד הפרקיםםםםם!!!!!!!!

01/09/2014 19:33

פרק מעולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כמו תמיד :)
אל תכתבי מחדש שום דבר!!!!!!!!!!!

01/09/2014 21:18

ואו! איזה פרק מדהיםם!
בן וטל כבר באים לי בטבעי, חמודים כאלה.
הפעם לשם שינוי יש קטע של נופר וערן, אני חושבת שזה נחמד לגוון מדי פעם.
כל פרק אני חושבת שההודעה המרגשת שתשנה את החיים של בן וטל תגיע.
come onnn
פרק מדהים, כתיבה מדהימה, תמשיכי יובלונה <3
יובלונה? באמת?
כן. באמת.

01/09/2014 21:22

יואו… ממש כואב לי על נופר אבל אני שמחה שסוף סוף הן השלימו!!
ועכשיו הן אחיות נורמאליות חחחח.. אממ כמו תמיד זה היה סוחף וממכר עד המילה האחרונה ;) אין עלייך אהובתי 3>>

01/09/2014 21:28

הייי אני אוהבת את הסיפורים שלך ואני מצפה להמשך במהירות האפשרית, והאמת שלשם שינוי מצאתי בנות כמוני (ואת יודעת למה אני מתכוונת) וזה היה ממש נחמד חחח איך היה לך?

01/09/2014 21:34

מזה מזה מזההה ?? מי שאל אותו בדיוק ? שירד כמו כלב טוב על ארבע ויבקשש סליחה ימח שמו מזה המשיך הלאה ?! דפוק -_- תמשייכיייייייי פררקקק מעעללףףףף מוווששלםםם מהממםם הווררסס תבריאווותת <3<3

01/09/2014 22:02

איזה מסכנונת נופר, אני ממש מרחמת עליה :( אולי תמצאי בשבילה מישהו חדש, שתתאהב בבחור אחר, משהו, כואב לי עליה :( לפחות יש מישהי שתעזור לה לעבור את זה :)

01/09/2014 22:06

אומייגאד ישש נופריי איז באק, אוף סעמק איתך ערן מה נסגר?
מקווה שההודעה הזאת נכתבה מאיזה זונה שלו ולא ממנו והוא בעצם הכי מתגעגע !

01/09/2014 22:16

יובלוווווש אהובה שליייי
פאק
דאמיט
אני מאוהבת בך
הפרקים שלך מושלמים שם לצנזר או למחוק תיזהרי ממני!!!!!!!
סה
את גורמת לי לצרוח מאושר כל פעם שאני רואה שיש פרק
וכשהגבת לי מהזה שמחתי !!! יואו את לא מבינה כמה אני שמחה !! הם כאלה מושלמים !

01/09/2014 22:56

הפרק הכי מושלם עד עכשיו!

01/09/2014 23:26

ושוב את כותבת מהמםםם

01/09/2014 23:35

מושלםםםםםם
תמשיכי דחוףףףף

02/09/2014 07:05

יאא סוף סוף יש קצת אהבת אחים או יותר נכון אחיות
מהמם תמשיכי :))

02/09/2014 14:45

וואי הקטע עם האסמסים הזכיר לי את חברה שלי…
היא ביקשה ממני לשלוח למישהו שהיא מאוהבת בו הודעה שאני יישאל עליה כזה…
אם הם מדברים או משהו…
ואז הוא כתב לי:
"עזבי אותי יש לי חברה"
ואני כזה: מה אתה אומר את זה לי יא חתיכת דביל?!
גם כן…
עכשיו סתם התעצבנתי חחחחחח
בקיצור תמשיכיייייייי

02/09/2014 15:33
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך