עוד אחת
אני חושבת שיצא פרק די קצר ואני אנסה לפצות על זה בפרק הבא שאגב גם הוא יתעסק בנופר וערן והפעם גם נופר עצמה תיכנס לתמונה. הפיצוץ הגדול בין טל לבן בא ממש בקרוב למי ששונא אותם... קיצר אוהבת אתכן יותר מדי ואלוהים כמה שאני שמחה שיש לי קוראות כמוכן. אוהבת המון ומקווה שתאהבו❤️

I'll take care of you- פרק 28

עוד אחת 02/09/2014 3515 צפיות 24 תגובות
אני חושבת שיצא פרק די קצר ואני אנסה לפצות על זה בפרק הבא שאגב גם הוא יתעסק בנופר וערן והפעם גם נופר עצמה תיכנס לתמונה. הפיצוץ הגדול בין טל לבן בא ממש בקרוב למי ששונא אותם... קיצר אוהבת אתכן יותר מדי ואלוהים כמה שאני שמחה שיש לי קוראות כמוכן. אוהבת המון ומקווה שתאהבו❤️

-נקודת המבט של ערן-
״רני!״ עדי קראה מהמקלחת. פעם ראשונה שמישהי קוראת לי ככה מאז נופר. גופי התקשח למשמע השם.
״מה דידי?״ שאלתי בקריאה ויצאתי מהמיטה שלי. מכריח את עצמי להירגע
״אני צריכה מגבת,״ ביקשה בקול המתוק שלה. פתחתי את ארון השירות והוצאתי מגבת לבנה בשבילה.
״תפתחי לי,״ ביקשתי ודפקתי על הדלת, צליל של פתיחת מנעול נשמע והושטתי לה מגבת מבלי להסתכל על גופה הערום.
״תודה.״ עלתה על קצות אצבעותיה ונשקה לשפתיי. לעומת נופר שהייתה גבוהה כמעט כמוני עדי נראית כאילו גבהה עד גיל שלוש עשרה ומשם הפסיקה לצמוח, שערה היה שחור ובקושי נשק לכתפיה, עיניה חומות לעומת הכחולות של נופר, שפתיה היו קטנטת ומתוקות לעומת הורודות והבשרניות של נופר. בקיצור עדי יכלה לנשק לנופר ת׳תחת.
״אני יוצא לסיגריה,״ הודעתי לה והיא הנהנה.
מאז הפרידה של נופר ממני אני מעשן הרבה יותר, לא כבד כמו בן אבל מעשן הרבה, לא הצלחתי לצאת מזה. בימים הראשונים טבעתי באלכוהול המטשטש והמשכיח, טיפה אחרי שקעתי בנחמת הסיגריה שממנה עדיין לא הצלחתי לצאת.
יצאתי למרפסת וסגרתי אחריי את דלת הזכוכית, התיישבתי על אחד הכיסאות והדלקתי סיגריה.
״הכל טוב?״ עדי יצאה כשלגופה חולצה שלי ובוקסר שהיה גדול עליה קצת והיא נאלצה להרים אותו בכל צעד שלה.
״כן למה לא?״ שאלתי בחיוך מאולץ והיא התיישבה על ירכי והניחה את ראשה על החזה שלי, שערה הרטוב הרטיב את חולצתי וליטפתי את ירכה. זה היה מצחיק, עדי עושה רגליים רק לכבודי בעוד נופר הרגישה פתוחה רק לידי ללכת עם שיערות ברגליים באורך כמו שלי.
עדי מדהימה, אני אוהב אותה והיא זו שהצליחה להוציא אותי מהבוץ בו נופר תקעה אותי, הייתי שבור לב כי כל כך אהבתי אותה והיא כלכך התעקשה שהקשר הזה לא יצליח, אפילו סיבה אחת טובה לא הייתה לה.
״אני הולכת לשתות משהו, להביא לך בירה?״ שאלה והעבירה את ידה מעלה ומטה על החזה שלי.
״לא זה בסדר.״ נשקתי לראשה והיא נכנסה לבית. נופר לא הייתה שואלת, נופר הייתה מביאה.
צליל הודעה נשמעה וישר שלפתי את הפלאפון מכיסי. רק חשבתי עליה והיא שלחה הודעה.
-היי. אני מתגעגעת, יש מצב להיפגש?״ היה רשום בהודעה, ״האחת שלי״ שמה התנוסס על הצג, לא העזתי לשנות אותו, אפילו עדי כתובה אצלי כ״דידי״ אבל היא בחיים לא תתפוס את המקום של נופר.
-מצטער נופי…- כתבתי ואז מחקתי את שם החיבה שלה ותיקנתי לנופר.
-מצטער נופר. עברתי הלאה…- כתבתי ושלחתי. אני הולך להצטער על ההודעה הזו כל כך. אני מוכן להישבע שהיא יושבת על המיטה, עם הקוקו הזה שלה, הפוני שלה נופל על פניה היפות והנטולות איפור כפי שנהגה ללכת בבית. כשחשבתי על דמעה שבטח נופלת מעינה התכווצתי, היא חשובה לי מדי. אבל היא גם פגעה בי חזק מדי, אני מפחד להיפגע שוב.
״רני,״ עדי יצאה בחזרה כשכוס של מיץ בידה.
״אל תקראי לי ככה.״ התעצבנתי וקמתי משם, היא נראתה מבולבלת, בעטתי בכיסא ובדלת הזכוכית.
״מצטער,״ התנצלתי במהירות וקברתי את ראשי בין שתי ידיי, ״יש לי מישהי אחרת בראש,״ המשכתי להסביר, מגיע לה הסבר.
״ידעתי!״ היא קראה ורקעה ברגלה. קימטתי את מצחי. אני עד כדי כך שקוף?
״אני מצטער,״ התנצלתי ונאנחתי, למה הכל חייב להיות כל כך מסובך, למה היא זרקה אותי ורק אחרי חודשיים היא נזכרת בי בזמן שהצלחתי סוף סוף טיה לשכוח ממנה.
״לך תזדיין ערן!״ היא צעקה ונעלמה אל תוך הדירה, אני מניח שתוך חמש דקות היא תתחפף.
״אה אחי?״ בן ענה לטלפון שלי.
״אתה עם טל?״ שאלתי והוא ציקצק, הוקל לי מעט. בזמן האחרון הם יותר מדי אחד בתחת של השני.
״אני רבע שעה אצלך, אני צריך שתייה טובה,״ הודעתי וניתקתי את הפלאפון. סיימתי את הסיגריה שלי ונשארתי עוד קצת בחוץ בכדי לוודא שלא אתקל בעדי.
התלבשתי, לקחתי את המפתחות לרכב שלי ויצאתי.

״מה קורה?״ בן פתח את הדלת וטפח על הכתף שלי.
״חרא, הכלבה שאני אוהב שלחה הודעה.״ תחבתי את ידיי לכיסי הג׳ינס ונכנסתי לביתו.
״רן?״ שושי קראה מהמטבח וחייכתי אליה את החיוך הכי אמיתי שהיה באמתחתי.
״שוש.״ נישקתי את לחיה והיא חיבקה אותי.
״רעב?״ שאלה והנדתי בראשי, נשקתי לראשה ונעלמתי לחדרו של בן.
״תארגן לי כוס,״ ביקשתי וסגרתי את הדלת אחריי.
״נקי?״ בן שאל בהרמת גבה ובידו בקבוק וודקה, הנהנתי והוא מזג.
״האחיות האלו עוד יהרגו אתנו,״ התלוננתי ודפקתי את כל הכוס בשלוק.
״תירגע י׳ערס מה יש לך?״ בן צחק צחוק מובך ושתה גם הוא כוס.
״סיפרתי לעדי עליה וכנראה החרא בנינו נגמר,״ סיפרתי והוא הנהנן בהבנה.
״מה היא כתבה?״ שאל וזרקתי אליו את הפלאפון שלי.
״הרגה אותי, עד שהכל מתחיל להסתדר.״ בעטתי במיטה שלו. הדם שלי רתח והרגשתי כאילו אני מסוגל להרוג מישהו.
״תגיד לי אתה רציני? מה זה עברתי הלאה?״ בן כעס וזרק אליי את הפלאפון בחזרה. הייתי כל כך עצבני שפשוט לא תפסתי אותו והוא נפל על הרצפה.
״מה אתה רוצה?! שאני אחזור אליה כמו כלבלב בגלל שהיא מתגעגעת?״ צעקתי בכעס והוא השפיל את ראשו ביאוש.
״אתה החבר הכי טמבל שיש לי,״ קטל אותי וקם על רגליו, התקדם אליי והפנה את אצבעו המורה אליי.
״קח את התחת שלך ולך לומר לה שבמשך חודשיים אתה רק מפנטז עליה ועל התחת שלה.״ הוא סובב אותי ודחף אותי אל עבר דלתו, התנודדתי מצד לצד כי השפעת האלכוהול התחילה לפעול.
״או שתיקח את התחת שלך עוד שעה כדי שלא תמות בדרך,״ בן תיקן את עצמו ונזרק על המיטה.
״מה קורה איתך ועם טל?״ התעניינתי ואוטומטית נפרש על פניו חיוך.
״עשינו סקס אתמול,״ סיפר באדישות אך החיוך עדיין כיכב על פניו.
״אחרי ארבעה חודשים? דוגרי, ציפיתי מטל לחצי שנה מינימום.״ צחקתי והוא הרים את אצבעו השלישית.
״קפוץ לי מתוסכל מינית, זה שעדי ההיא לא סיפקה אותך לא נותן לך לגיטימציה לרדת על אחרים,״ אמר והתפוצצתי מצחוק כשהזכיר את המילה ״לגיטימציה״.
״לגיטימציה?״ שאלתי בעודי ממשיך להתלוצף על חשבונו.
״טל לימדה אותי,״ הוא גיחך והניח את זרועו על עיניו.
״סיפרת לה?״ התעניינתי והוא הניד בראשו. ״היא תשתגע אחי,״ הוספתי והוא הנהן כששפתיו מהודקות.
״בגלל זה אני מושך את זה כמה שיותר, אני לא יכול לאבד אותה,״ אמר בקול סדוק ומבואס. ריחמתי עליו שנקלע למצב כזה והוא עלול לאבד את החברה שלו בגלל זה.
״מתי תספר לה?״
״בקרוב.״


תגובות (24)

לספר לה מה?!?! מה קרהה?!?!
חסר לך וזה יהיה משהו רע!!
תמשיכיי

02/09/2014 15:34

לאלאלאלאלא בןבן וטלל אסור שהם יפרדו!!!! הייתה לי הרגשה שנופר תיכנס איכשהו לתמונה. תמשיכייייייייייייי פרק מושלםםםםםםםם

02/09/2014 15:36

אייךך אפשרר לשנוואא אוותםםם ?! נסייכייים מושלמיייםם כאללהההה <3<3 ואיייייי מהה הווא לאא סייפרר להה ?? תמשייכייי פרקק שלמות עולםם !! וערן עופ אבל מזה עוווףף ? טווסס ! לנופר..דפוק ! חחח

02/09/2014 15:43

למה שטל ובן ייפרדו??????????????
לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
they are perfect togther!!!
אל תעשי את זה!
או שתעשי שהבשורה היא שהוא חולה במשהו וכאלה…
ערן ונופר ביחד
בן וטל ביחד
ככה פשוט
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
שוב, זו רק הזומבית שבי שרוצה את הסיפורים שלך..

02/09/2014 15:50

טוב, אולי גם קצת אני

02/09/2014 15:51

בבבקשהההה שללללא בבבקשה בבקשה בבקשהה פלייז שלאא יפפרדוווו רגע מה הוא בגד בה כל הזמן שהוא נעללםםם!?!?!? חחרא דאאממט תממשיכיי מתיי את ממשיכה?? תממשיכיי הייום ההשעה ההשנייהה פלייז

02/09/2014 15:55

אוקיי. אני נורא אוהבת את הפרק הזה. נורא. מלבד העובדה שהוא כתוב בצורה מדהימה (כרגיל, אבל עדיין שאפו יובלה) זה סוף סוף מתרכז בחברות של ערן ובן, אז זה פשוט פרק קליל ויפה. ואני אוהבת את זה.
טל. שום בום. אני מביאה כיפת ברזל!
סתם, אבל מה זה בוםם?!
שום בום.
היה כבר בום מספיק גדול בין רועי לרוני.
חוץ מזה, כולן אוהבות את טל ובן למרבה ההפתעה.
פרק מדהים, כתיבה מדהימה, המשך יובלהה!

02/09/2014 15:56

אוחחח יובלילהה שליי פרק מדהים אבל קצרוששש.
לא משנה מה בן עשה אני תמיד אוהב אותו.
חחחחחחח תמשיכי דחוף אוהבת מלאאא

02/09/2014 16:21

אוףףף הם יותר מידי חמודים בשביל ריב גדול.
לאב יו ותמשיכי ♥

02/09/2014 16:21

לספר מה???
וואי אין דברים כאלה בן זה אהבה ♥♥♥

02/09/2014 16:55

למה להרוס את הזוג הכי יפה שיש?!
אני שונאת אותך.

02/09/2014 17:10

מה?!!!!!!!!!!!!!!!!! מה הוא צריך לספר לה?!??!?!??!!??!?
לאאא אני לא רוצה שהם יפרדו נו עד שהכול היה בסדר וואייייייייייייי
וסוף סוף פרק עם נופר עצמה אני מתה שהיא תחזור לערן כבררררררר ואני שונאת אותו שהוא כתב את זהההההההההההה
תמשיכיייייייייייייייייייייי

02/09/2014 17:17

דווקא בן וטל מזה יפייים ביחד אל תפרידייי בינהםם :/
ועם טל תהיה עם ערן נופר תהרוג אותה חח
תמשיכייייייי דחוווווף

02/09/2014 17:33

לספר לה מה??!! אני דורשת לדעת עכשיו!

02/09/2014 18:09

אני יודעת! הוא בהריון!

02/09/2014 18:13

יובל!!!!! מטומטמתתתתתתתת.
(סתם את לא)
הפרק הכי יפה שלך עד היוםםםם!
נקודת מבט ערן זה גאונייייייייי
יובלה את גאון פשוטטט גאון אין לי ביקורת או הערות או כל דבר איר כי זה מושלםםםםםםםםםםםם אוהבת אותך

02/09/2014 18:20

פאק. מה. אמא. אני לא מאמינה שפספסתי את הפרק הקודם. למה דווקא אותו :<< פרקים של יום אחרי הם תמיד הכי טובים (הם כןן אל תגידו לא אני הכי אוהבת שההיא בורחת ואז זה קורה שוב ואז היא לא בורחת יותר והם ביחד לנצח נצחיםםם ^^) (אני ילדה מלאת קיטשיות)
והקיצורררר לא שונאים את בן וטל שונאים אותך כי את מפרידה ביניהם! עד שהצלחתי להתרגל אליהם -_-
מממ… תמשיכי, ואממממ אני צריכה לחשוב על מה את צריכה לעשות.
אני עוד אחזיר לך תגובה ^^ חחחחחחחחחחח לא השעות שלי XD

02/09/2014 18:54

יוובלהה מושלם פשוט מושלם!!
ואני כועסת ששארת אותי במתח אוףף
אני מוזרה שאני אומרת את זה אבל דווקא בא לי שיקרה משהו מעניין בסיפור XD (סמיילי דפוק) חחחחח
קייצור עםהחפירה שלי התכוונתי שבא לי שהם יפרדו קצת אקשן בסופו של דבר הם יחזרו לא? חחחח די די אני אהבלה
מושלם תמשיכיי :)))

02/09/2014 19:02

פאק איט o_O איזה סוף מותחחח!
את יודעת שאני חולה עלייך והכול אבל למה להשאיר במתח? :,(
חחחחחח סתםם ;) הפרק היה מעולה כמו תמיד, כתיבה יפה בקיצור מושלם!
תמשיכי! תמשיכי! תמשיכייי! 3>

02/09/2014 19:31

תמשייייכיייי

02/09/2014 21:26

לא
מה פיצוץ
יובלה אני הורגת אותך!
לא פיצוץ
בגידה?!?!?
אומיייפאקינגגאד
לא רוצה !
אוחחח
אוהבת המון !

02/09/2014 22:17

בן.
בן.
בן.
בן.
אני ארצח אותך! וגם אותך יובל!
למה הוא חייב לבגוד בה??? אני יודעת שזה מה שקרה, אני יודעת שזה מה שהוא מנסה להדחיק, אני יודעת אני יודעת!!!!!!!!!!!
יובל, לא אמרתי לך לא להקשיב לי? לא אמרתי לך שאני מדברת שטויות והוא לא יבגוד בה??? למה את חייבת להקשיב לי??? ומה זה אמור להביע שעוד מעט יבוא משהו שיטלטל את עולמם של בן וטל? מה זה אמרו להיות! אנחנו רוצים זוג מושלם, בלי הפתעות/בגידות!
בקיצור: אל תקשיבי לי שאני אומרת דברים מטומטמים! הבנת?
יופי? יופי.

03/09/2014 01:26

מה בן עשה?!?!
אסור לו להרוס את זה!!!! הם מושלמים ביחד ואני חולה עליהם
תמשיכי דחוףףףף

03/09/2014 07:06

מהה לספררר איזהה לספררררר המשךךךךךךךךךךך עכשיווו

03/09/2014 15:07
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך