עוד אחת
מקווה שתאהבו❤️

I’ll take care of you- פרק 4

עוד אחת 27/07/2014 3710 צפיות 38 תגובות
מקווה שתאהבו❤️

התעוררתי קצת מוקדם יותר מהשעה שבה הייתי צריכה לקום. השמיים היו בגוון כחלחל אפור.
קמתי בעצלנות ובכתפיים שמוטות, גררתי את עצמי לחדר המקלחת ואני חושבת שנרדמתי בעמידה לכמה שניות.
תפסתי במברשת השיניים ומרחתי עליה מעט משחה, תחבתי אותה לפי והתחלתי לצחצח, קצף החל להצטבר וחריפות המנטה שרפה את פי, מיהרתי לשטוף את פי ואת פניי.
ירדתי במדרגות, דואגת לא להרעיש להורים שחדר השינה שלהם נמצא בקומה התחתונה בעוד ששלי ושל נופר נמצאים בקומה העליונה.
הרתחתי את המים בכדי להכין לעצמי כוס של שוקו חם.
פתחתי את קופסאת השוקולית ושמתי בתוך כוס הקרטון כפית גדושה של שוקולית וכפית שטוחה של סוכר, מזגתי מים חמים ומעט חלב.
התיישבתי בספה והדלקתי את הטלוויזיה בזמן שאני מתכסה בשמיכת הפיקה הדקה והצמרירית.
הדלקתי את הטלוויזיה והעברתי לערוץ הקומדי סנטרל בשביל לפתוח את הבוקר בחיוך.
תכנית מעונה ישנה של ״צחוק מעבודה״ שודרה ואורי חזקיה עמד שם כששיערו הפרוע מתנופף לכל עבר והוא צוחק על מנהגים טיפשיים של בחורות.
מחשבותיי התעסקו במבחן הפיזיקה שאמור להיות היום, תהיתי אם מעיין תצליח אחרי כל הקשיים בהם נתקלה במקצוע הארור הזה ואם באמת הצלחתי לעזור לה.
החלטתי ללמוד קצת, אני צריכה להתארגן רק בעוד שעה וזה מבחן די חשוב, אני לא חושבת שהתכוננתי אליו מספיק.
עליתי חזרה לקומה העליונה והוצאתי מהארונית שלי את ספר הפיזיקה ומחברת בכדי לחזור על החומר, יצאתי מחדרי ופתחתי בשקט את דלת חדרה של נופר בכדי להוציא עיפרון, מחק ומרקר בכדי להדגיש את הדברים החשובים.
הופתעתי לראות את ערן יושב על ספת היחיד שהונחה למרגלות מיטתה של נופר כשבידו מחברת ועט בפיו, הוא עדיין היה לבוש רק בבוקסר לבן ושיערו נפל על עינו הימנית וזה לא נראה כאילו זה הפריע לו.
השפלתי את מבטי ועליתי על הספרייה כשאני דואגת להוריד את המכנס ולא לחשוף בפני ערן כלום, הפיג׳מה שלי הייתה קצרה, לא על גבול הזנותית אבל עדיין קצרה.
הוצאתי את הדברים שהייתי צריכה וניסיתי לרדת בזהירות ובשקט בכדי שנופר לא תתעורר ותתחיל לנזוף בי, למרות שכשהיא ישנה אף אחד חוץ מאימא שלי לא יכול להעיר אותה.
הנחתי את אחת מרגליי על כיסא המחשב בעל הגלגלים, ערן הביט בי כשהעט עדיין בפיו והוא מרים את מבטו אליי כל כמה שניות, העובדה שהוא מסתכל עליי הלחיצה אותי, מעדתי, הכיסא עף בפראיות וברעש לכיוונה של נופר ואני נחתתי עם התחת על דלפק הספריה, זה כאב, מאוד כאב.
עצמתי את עיניי חלושות ונשכתי את שפתי התחתונה, זה כאב אבל הידיעה שערן ראה את זה כאבה עוד יותר, שמעתי כמה צחקוקים מצידו, הפניתי אליו את האצבע המורה כאות אזהרה והוא הפסיק, נחתי בקלילות על רגליי ופקחתי את עיניי, ערן עדיין הביט בי כשחיוך מרוח על פניו ויצאתי מהחדר מבלי להגיב.
ירדתי בחזרה לקומה התחתונה והתיישבתי בזהירות על הספה, זו הייתה מכה יבשה כואבת במיוחד.
פתחתי את ספר הפיזיקה ועברתי ברפרוף
על החומר בזמן שהטלוויזיה מוקרנת על ערוץ אם.טי.וי ושיר מרענן וקליל של סימפל פלאן מתנגן.
״כוח הנורמל…״ מלמלתי לעצמי ושכתבתי את שתי המילים במחברת, מסמנת אותם במרקר צהוב בוהק שמלכלך לי מעט את האגודל.
״כוח הכבידה…״ מלמלתי שוב ואת המילים הלחו סימנתי בורוד.
״טל?״ שמעתי לחישה והסתובבתי באיטיות,
נאנחת ומסתובבת בחזרה למחברתי כשהבנתי שזהו ערן, לא הגבתי וחזרתי לכתוב סיכומים שיעזרו לי בהמשך.
״עוד הפעם את על מצב השתק?״ שאל והנהנתי לחיוב, הוא התיישב בספה הסמוכה כשהחזה החשוף שלו שכוב על הקצה והוא מושיט את ידו בכדי להניח את דפיו על שלי.
״לא הבנתי את זה.״ אמר והצביע על שאלה מדף חזרה שהמורה נתן לנו.
״תתחיל לחשוב.״ עניתי בזלזול והגשתי לו את הדף בחזרה, הוא לא ויתר והחזיר את הדף שוב לידיי.
״וגם את התרגיל הזה.״ הוסיף והצביע על התרגיל שאחרי התרגיל הראשון, הבטתי בו לרגע במבט מרוגז ונאנחתי, מתחילה להסביר לו.
~~

״איזו מלכה!״ קרא בהתלהבות אחרי שהבין את שני התרגילים שלא הצליח להבין וגזל לי ארבעים וחמש דקות מזמני, ידעתי שהוא מטומטם אבל לא ידעתי שעד כדי כך.
״בוקר טוב.״ אימא שלי ירדה במדרגות, מתוקתקת כמו בכל בוקר, יפה כמו בכל בוקר.
עגילי הזהב שאבא קנה לה כמתנה ליום ההולדת נצצו באור השמש של הבוקר ושינייה הלבנות נחשפו מבעד לחיוכה.
״בוקר טוב אימא.״ אמרתי וחזרתי לדפים שלי סוף סוף.
״בוקר טוב סיגל.״ ערן אמר בחיוך גדול ומתחנף, אימא שלי תמיד אהבה אותו, היא אומרת שהוא ילד טוב ומחונך, אני חושבת שהוא פשוט ילד חנפן שעוזר לה כל פעם עם הקניות ומתנדב לקחת אותן גם ממני בזמן שנופר יושבת וצופה בתכנית ריאלטי זולה ומאולצת והוא מעין- מכפר על כך.
״רעבים?״ שאלה בחיוך והוציאה מספר ירקות כמו בכל בוקר.
״כן.״ ערן אמר.
״לא.״ אמרתי באותו הזמן.
אימי גיכחה והחלה לחתוך את הירקות לסלט קצוץ טרי.
״את צריכה לאכול טל, בקצב הזה תישארי רזה ואנמית לכל החיים,״ אמרה בסמכותיות וקצת הביכה אותי אל מול ערן.
״לקחת את הכדורים שלך?״ שאלה והנדתי בראשי לשלילה.
״קדימה.״ הורתה לי ועצרה לרגע עם חיתוך הסלט, מנגבת את ידיה במגבת ופותחת את ארון המטבח, מוציאה משם את הכדורים חסרי הטעם שלי.
״לרוויה.״ אמרה ומזגה לי לצידם כוס של מים קרים, הנחתי את הכדור על קצה הלשון ושתיתי מעט מן המים, נאנקת בכדי לבלוע אותם.
״על מה עבדתם כל כך הרבה זמן?״ שאלה בסקרנות, בלעתי את שאר המים שהיו בכוס והנחתי אותה בכיור.
״מבחן. פיזיקה.״ אמרתי בשתי מילים והתיישבתי על כיסא הבר, מניחה את הדפים על האי וזזה באי נוחות כשהכאב מהמכה מזכיר לי שהוא עדיין שם.
״טל עזרה לי בכמה דברים.״ ערן סיפר לאימא שלי בזמן שהוא פותח את מגירת הסכו״ם ומתחיל לערוך.
״יפה יפה,״ אמרה בחיוך. ״ואיפה אחותך הגדולה?״ שאלה.
נופר גדולה ממני בשתי דקות וחמישים ושמונה שניות, אימי תמיד נהגה לספר לנו על ההפרש הקצר ותמיד היית קוראת לנופר אחותי הגדולה.
״אני אלך להעיר אותה.״ ערן התנדב ועלה בקלילות במדרגות בזמן שחיכוך הג׳ינס שלו נשמע.
״נכון שהוא משהו?״ אימי שאלה בחיבה.
אם עוד מישהו אחד ידבר איתי על כמה שהוא מדהים ומושלם אני עלולה לקפוץ מצוק, או לראות את הטיטאניק בלופים.
״היא לא מרגישה טוב, יש לה גם קצת חום.״ הודיע וגלגלתי את עיניי, שולפת חסה מהקערה שאימי בדיוק הניחה על השולחן.
״עם מזלג בבקשה.״ הורתה לי ותפסתי במזלג הברזל המבריק שנהגה לצחצח בכל סוף שבוע.
״כמו תמיד, חולה במבחנים ואז בריאה כמו שור כשיש מסיבה.״ הקנטתי אותה וערן נעץ בי מבט זועם כשאימי לא ראתה.
״אני חושב שהיא מדהימה, רק תנסי להכיר את אחותך התאומה ותראי איזה בן אדם טוב היא.״ ערן אמר בפשטות אך הבעתו לא השתלבה עם קולו.
״מה שתגיד.״ אמרתי בזלזול וקמתי מכיסאי.
״אני למעלה אימא.״ הודעתי לאימי המבולבלת שלא בדיוק הבינה מה קרה הרגע.
אם הוא חושב שנופר בן אדם טוב אז הוא בהחלט טיפש, טיפש עד כדי כך שאפילו ארבעים וחמש דקות של הטפת מוסר לא יעזרו לו.


תגובות (38)

זה כזה מושלםםםםם
תמשיכייייייייי

27/07/2014 06:59

לייק יט לייק יט לייק יט!!!!
תמשיכי♥

27/07/2014 07:42

פרק נחמד :) והמכה? אווץ'! אני שונאת שזה קורה :( יש לי הרגשה שלה וערן היה איזה עניין, נכון?אל מי אני עובדת, ברור שזה יקרה! אני רואה את עתידת אני אומרת לך. וזה יקרה… זה עוד יקרה!!! מוחעחעחעחע!!! רציתי להישמע (או להיקרא) דרמטית. טובת שהיה לך יום יפה, אני הולכת, ביי! :)

27/07/2014 07:42

    חמוד הביטחון שלך… את חושבת שאני עד כדי כך צפויה?

    27/07/2014 16:58

יפה, אבל תאריכי ותורידו את ערןן ממנה, שיעוף, זה צפוי שהם יהיו ביחדד, אל תעשי לי רע ותעשי משולש אהבה :) שלא יהיה היחיד… XD

27/07/2014 07:59

    שונאת משולשי אהבה גלגולה… מאז אסון יפהפה…

    27/07/2014 17:00

    רביעית אהבה..?

    28/07/2014 08:50

דווקא אני אוהבת את ערן חוץ מאת הקטע שהוא מאוהב באחותה

27/07/2014 08:21

חחח אתן חושבות שאתן יודעות משהו מהסיפור אבל אין לכן מושג מה יקרה….

27/07/2014 08:55

    גם לי היא עשתה את זה!!

    27/07/2014 10:31

וואייייייייייייייייייייייייייייי מה יש להם נכון שאמרתי שערן חרא חרא גול מאוד אפילו אבל לפחות שטל תתנהג טיפ טיפונת יותר נחמד אליו ואם כול הכבוד (ואין מספיק ) אםפ כמה שאני שונאת את נופר (ואני שונא אותה מאוד!)למה היא צריכה להיות כול כך מגיעלה לאחותה התאומה זאת פאקינג אחותה !דם מדמה ובשר מבשרה (או משהו כזה :|) .
חוץ מזה פרק מושלםםםם המשךךך לאב יו יובלי

27/07/2014 13:35

את מפעילה עלינו פסיכולוגיה הפוכה? יעני אומרת שלא יהיה ביניהם כלום ואז כשנאמין שלא יהיה בינהם כלום הם יהיו ביחד? עזבי סיבכתי את עצמי.
פאק יובלל אני כל כך מקנאהה בכתיבה שלך. איזה תיאורים מושלמים!! תמותיי אתת והכישרוןן שלך!!
אין עלייך והפרק מהמםם!! אוהבת מיליוניםםם אהובהה שליייי

27/07/2014 13:45

מושלםםם תמשיכייי מידדד!!

27/07/2014 13:54

פרק מושלםםםם
ומי שהוא צריך להעיר את ערן מהסרט שהוא חיי בו
לא חשבתי שהוא עד כדי כך מפגר, איך הוא יכול לחשוב שנופר חמודה?! באמת מה עובר עליו
תמשיכי דחוףףףף

27/07/2014 14:09

מהמם תמשיכיי

27/07/2014 14:56

את כותבת מדהים. קראתי הכל החל מאהבה מילה פשוט ועד חטופה.
אין גבול לכישרון שלך❤️

27/07/2014 15:48

אין לי מילים. פשוט אין. את כותבת מדהים.

27/07/2014 18:16

אני לא צופה כלום בינתיים… אנחנו בפרק ארבע. ערן נשמע לי באד בוי מבחוץ ורגיש מפנים. או שהוא לא אמור להיות כזה?0-0 לא משנה.
ובדרך כלל אני שונאת דמויות ראשיות ומעדיפה לנקות באמצעי מוות כלפם (וזה בא לידי ביטוי הרבה פעמים) ודווקא את הדמות הראשית פה אני ממש אוהבת:)) [לחשלחש: נס]. או שאני פשוט נחמדה מידי היום… הפכו אטתי לרכיכה!! [אצבע מאשימה לדור והדר] ואובדנית [אצבע מאשימה לשנהב] באותה מידה.
אם אני אראה את הטיטניק אני אבכה [זה יגיד הכל].
קבלי ביטול: אני שונאת את הדמות הזו (מה שמה באמת?><).
מרגישה עם פיצול רציני~
ואני פשוט עם מצבי רוח משתנים.
דו קוטביות בראבקקק~
הלכתי לישון, אמא שלי העירה אותי בשבע כשהלכתי לישון בחמש
אני גמורה.

28/07/2014 09:12

הכל זה חרא בלבן.
ערן מתוק. נופר לא. אחים (או אחיות) תאומים זה אחלה, וחבל שזה לא ככה פה (מניסיון).
אוהבת את הסיפור.
תמשיכי.
עייפה. כותבת הכל במשפטים קצרים. רוצה סוף אחר ל"חטופה".
אומרת סתם דברים וחופרת.
לילה טוב.

29/07/2014 00:05

לא אני לא חזרתי לאתר עוד, ואני כותבת את זה בזמן עבודה (חחח קיבלתי את העובדה אצל אבא שלי והוא בהייטיק,תכלס אני יושבת ולא עושה כלום ,בעיקר משחקת באייפון) אבל קראתי את זה ואהבתי
יש בעיה קטנה- התיאורים מעצבנים אותי,חחחח כלומר את כותבת את הפעולות שלה במיוחד בבוקר ששם זה בלט.היה שם יותר מ10 פעולות בארבע שורות.שאני קוראת ספרים (ולא קראתי הרבה אבל אלה שקראתי לא תמצעי רמה יותר גבוהה משלהם) לרוב התיאורים מתבוססים על תיאורים ולא על פעולות- 'אייבי הניפה את שערה הנפוח לאחור כאשר היא מביטה בי בצער רעב,היא הרימה את עינייה לכיווני כשדמעות מלפות את לחייה המלאות והעדינה,הרגשתי אכזה שפכעתי בה'- וואלה חירבשתי אבל זאת הכוונה
ה10 פעולות זה הרבה,זה *לא* מוריד מהסיפור ממש לא זה יפה מאוד,אך זה גם לא מוסיף כלום.
-גררתי- את עצמי לחדר המקלחת ואני חושבת -שנרדמתי- בעמידה לכמה שניות.
-תפסתי-(אני לא חושבת שזהצריך לכתוב שהיא תפסה את המברשת זה לא שהיא תצחצח שיניים בכוחות עצמה חחח) במברשת השיניים -ומרחתי- עליה מעט משחה, -תחבתי- אותה לפי -והתחלתי-לצחצח, קצף החל להצטבר וחריפות המנטה שרפה את פי, -מיהרתי-לשטוף את פי ואת פניי.
-ירדתי- במדרגות, דואגת לא להרעיש להורים שחדר השינה שלהם נמצא בקומה התחתונה בעוד ששלי ושל נופר נמצאים
בקומה העליונה.
הרתחתי את המים בכדי להכין לעצמי כוס של שוקו חם.
פתחתי את קופסאת השוקולית ושמתי בתוך כוס הקרטון כפית גדושה של שוקולית וכפית שטוחה של סוכר, מזגתי מים חמים
ומעט חלב.
-התיישבתי- בספה -והדלקתי- את הטלוויזיה בזמן שאני מתכסה בשמיכת הפיקה הדקה והצמרירית .
כמובן שאת אלופה ואני לי ביקורות טובה להגיד לך,אך הדבר שחוזר על עצמו מאוד עדיף לעמיט. יענו-התיישבתי בספא מדליקה את הטליווזיה בזמן שהתכסתי בשמיכה
לא חוב כול הזמן עם 'תי' בסוף.
(רק בחלק הראשון ורק בפרק הזה חחחח לא בשום מקום אחר..)
אבל תעשי מה שבראש שלך יובלייישיין שלי
סליחה עם פגעתי או העלבתי או גרמתי לצער רב …
בנוגע לחטופה לא הספקתי להגיב אבל תכיני קדיש כפרה כי הסוף שלך גם לא היה טוב

מקווה שעזרתי ולא מהעלבתי אוהבת המונים אישתי
אלינז הכנתי לך שיר

טל היא היא חכמה מאוד
ממש כמו עמוד
ערן והיא עוד היו זוג
אך יובל מכחישה
על ההרג של רועי מגיעה לה סטירה
נופר היא סנובה מהלכת
שלא אוהבת ללכת
רוני בעעבודה ברגע זה ולכן גם היא הולכת

שיר חדש אלללה ביייי ישמידורוווווווווות שלי (חזרתי לדיבור שלי חחחחחחחח)

29/07/2014 11:10

    ממה אני כתבתי הרבה? ווואיי זה היה נראה קצר אמא טוב נהנהנה תהני לך ושברת לי ולאלינז את הלב!! אנחנו רצינו להרוג את רוני

    29/07/2014 11:13

    תודה כפרה עלייך אני אקח לתשומת לבי❤️

    29/07/2014 21:27

    רוני? את צודקת אבל אם היא מתארת אירגונים של בוקר זה בסדר גמור.
    בדרך כלל סופרים לא מתארים את זה או שפשוט כותבים התארגנתי במהירות ויצאתי. שזה מסכם את הכל.
    ואחלה שיר דרך אגב.

    29/07/2014 21:31

    דווקא ההפך. הרבה פעמים מוסיפים מלא תיאורים מיותרים. לדוגמה: "טרקתי בחוזקה את הדלת." (כי חשבנו שטרקת אותה בשקט) "הלכתי על קצות אצבעותיי בשקט בשקט." (כי ברור שכשהולכים על קצות האצבעות זה עושה הכי הרבה רעש!) ועוד כל מיני כאלה.

    29/07/2014 21:54

    ליז מבולבלת.

    29/07/2014 21:56

    אני עם ליזה

    29/07/2014 22:06

    אני מתכוונת שזה מאוד תלוי. מובן שבסצנת אקשן צריכים הרבה פעלים, ופה זה באמה לא היה נחוץ, אבל גם לא כל כך נורא.

    29/07/2014 22:22

    פשוט תמיד אומרים להוסיף תארים אז… הוספתי?

    29/07/2014 22:28

    בקיצור יובלה כולם מסכימות איתי בנוגע לתיאורים יענו קחי דוגמה מStingray (שאהבה להגיב לי בסיפור הראשון שלי ואני מודה על זה )
    “טרקתי בחוזקה את הדלת.” (כי חשבנו שטרקת אותה בשקט) שטורקים דלת זה חייב להיות חזק זה לא שהדלת נטרקת חלש כן..

    אד שדייקנרייר הזה חחח(אני חולה עליו ויש לי בעיות באנגלית פשוט) אני יודעת שתיאורים של הבוקר כן עוזרים להבנה וכו'… אין לי בעיה אם זה כי הכותבת האוהבה עליי וזה ברור הריי שזאת יובלה ולא רק בגלל הכתיבה בגלל האישיות המדהימה שלה שהיא מתארת סיפורים באופן מושלם ואני אישית מאוד אוהבת…
    אבל אני מסכימה עם עצמי (חחח איזה שרוטה יצאתי) אני מסכימה עם עצמי שלפעמיים אפשר להוריד מהתיאורים…
    יובלה את יודעת שיום חמשי אני חוזרת לאתר
    דרך אגב לא אמרתם לי מזל טוב אני בת 15 חחח 26.7 מומולדת לי איזה ביגרה אני (בוגרת יענו)
    יובללה אהובתי הסיפור מושלם ובגללך התחלתי לקורא אסון יפיפייה שחפרת עליו וואווו מהמם שמעי לא הוזזתי את העין מהספר (הוזזתי להפסקת אוכל-.-)

    30/07/2014 08:35

    אהובתי ישמתי הכל וברגע שהאתר יאפשר לערוך פרקים אני אערוך ואישה כל מה שאמרת❤️

    30/07/2014 08:40

    יובל לכי לקורא את התגובה שלי בחטופה עכשיו אבל כי השקעתי בה יותר מסיפור חחחח
    את לא צריכה לערוך חחחח אני רק אמרתי שזה לא חובה לתאר הרבה כול כך ואני שמחה שזה לא פגע בך אהובתי ופעם אחרונה את כותבת למישהו אני מאוהבת בך חצופה פשוט
    חכי חכי בבית,אין ארוחות ערב! וואחד איום דפקתי

    30/07/2014 09:37

    יאאא כתבת לי שיר!!!
    בכי מאושר~~
    ריגשת אותיייי!
    ועל ההרג של רועי מגיעה לה מתנה! לא סטירה!!
    יובלה,רוצה כרטיסים לדיסני?

    30/07/2014 15:35

    אלינז אם את תקראי מה שכתבתי לה בפרק האחרון של חטופה (זה ארוך-המלצה שלי,אל תקראי) כתבתי שאני שמחה מהסוף ואני חושבת שזה יותר יפה וגם כתבתי שאני מסכימה איתך..

    30/07/2014 15:39

דייי את מוכשרת ברמות.
תמשיכייייייי

29/07/2014 12:49

ברוךך השםם סוף סוף הצלחתי להתחבר לאתר !!
אזז.. מה קורה וזה? (-;
אמממ ערן מושלם♥ מגן על חברה שלו מאחותה המפלצתתת !! טל מעצבנת אותייי, כל מי שטוב בפיזיקה מעצבן אותי, אבל היא ממש !! שלא תהיה עם ערןן מגיע לו יותר !!
טוב אני סתם מגזימה, טל בסדר מינוס… או מעפנה פלוס, תלוי איך מסתכלים על זה(:
חחחח דיי איזה כלבות כולן, עלקק זה "צפוי זה צפוי" פרנציפ הייתי עושה סיפור צפוי שכולם יתבאסו ויאכלו תלב (-;

29/07/2014 23:16

    חחחחחחח אולי נתחתן? (אני כבר נשואה אז אבוד)
    אני ממש מאוהבת בך את יודעת? וחא הוא לא יהיה צפוי בכלל❤️

    29/07/2014 23:22

גם אם לא היית נשואה לא הייתי מסכימה… פחח נראלך שאני יסכים לכזאת הצעה מעפנה?? הלוו אני רוצה טבעת יהלום 24 קראט לפחות !!
ואם ערן היה עם טל את מתההה, לא אכפת לי צפוי לא צפוי !! ערן מושלם♥♥

29/07/2014 23:30

    הלו הלו הלו מה נהייה היא נשואה לייי תריגעו את עצמך …
    אנונימית וואיי את באמת מאמי עם התגובה שלך חחחח אבל היא שיייכת ליי
    נונימי (שם חדש לאנונימיתת?)

    30/07/2014 08:36
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך