אופק
מקווה שתאהבו את הסיפור :) אני אשמח אם תגיבו:)

I’m a disaster פרק ראשון

אופק 17/09/2014 769 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו את הסיפור :) אני אשמח אם תגיבו:)

רצתי לשירותים שעניי מתמלאות דמעות אליס בטלפון שואלת אותי למה אני בוכה. אני בעצמי לא ידעתי או שלא רציתי להודות בזה שאני לא מסתדרת בבית ספר החדש . " קיים מה קרה,למה את בוכה תספרי לי ,עשו לך משהו? " היא שאלה מבוהלת הרי רק לפני דקה צחקתי איתה בטלפון ואמרתי לה שממש מצחיק פה ופתאום אני בוכה, רציתי להגיד לה שאני בסדר אבל לא יכולתי לשקר לה הרי היא החברה הכי טובה שלי שעברתי איתה הרבה משברים שנה שעברה ועדיין הצלחנו לעבור את זה ."זה רק שבוע ראשון אל תדאגי "היא הבינה שזה בגלל הבית ספר ואני לא מסתדרת שם גם מבלי שאני יגיד לה אתה זה "אל תדאגי היום את באה אלי ואני יעודד אותך כל כך טוב שאת לא תזכרי למה בכית היום,אוקיי ?" "אוקיי " אמרתי ובקושי הצלחתי להוציא צליל מפי "אני חייבת לחזור לכיתה היה צלצול לחזור מההפסקה ו..ולא נכנסתי " אמרתי ושוב התחלתי לבכות "טוב את עכשיו תשתפי פנים ,תירגעי ואז תיכנסי טוב ?" "טוב" ניתקתי את השיחה אבל הדמעות המשיכו לזלוג על פני וכבר לא ניסית לעצור אותן, אחרי כמה דקות נרגעתי אבל עדיין הנשימות שלי היו כבדות ולא סדירות קירבתי את הפנים לכיור פתחתי את הברז ,שתפתי את הפנים כשהרמתי את עצמי למראה ראיתי את ג'ק המבטים שלנו הצטלבו דרך המראה אבל במהרה השפלתי את מבטי למטה והוא המשיך ללכת לכיוון הכיתה .ג'ק הוא הבחור שכל ילדה בשכבה שלי הייתה רוצה להיות איתו ,הוא גבוהה שזוף שרירי יש לו עיניים גדולות בצבע ירוק וכן הוא יפה אבל הוא לא הטעם שלי אני מכירה הרבה בנים מהסוג הזה והם צרות .ת'אמת שלא התפלתי שהוא התעלם ממני למרות שהוא ראה שבכיתי הפסקה שלמה אני בכיתי בשרותים מלאה ילדים עברו ופשוט התעלמו ממני כאילו אני אוויר. כשנכנסתי לכיתה פחדתי שישאלו אותי למה אני אדומה (אני תמיד אדומה אחרי שאני בוכה)המורה שמה לב לעניים שלי ולא אמרה לי מילה על האיחור הלכתי לשולחן שלי ,ושתקתי.
בערב הגעתי לאליס. אמא שלה פתחה את הדלת וישר נתנה לי חיבוק "איך בבית ספר החדש, את מסתדרת שם " לא רציתי לשקר לה אבל לא רציתי היא תרחם עליי אז הנהנתי עם הראש "זה קצת חדש בשבילי אבל אני בטוחה שאני יסתדר שם " אמרתי בחיוך מאולץ.
"אמא דיי לחקור את קיים" אליס צעקה על אמא שלה תפסה לי את הזרוע וגררה אותי לחדר "טוב אז יש שתי אפשרויות מה לעשות ,לשבת פה ולבכות על הבית ספר החרא שלך ועל זה שאבא שלך העביר אותך לשם ובדרך לגמור חבילת גלידת וניל עוגיות" את זה היא אמרה בקול נמוך "או ללכת למסיבה של דניאל " שאת זה היא כבר אמרה בהתלהבות "ת'אמת ממש בא לי לנוח" חייכתי ידעתי שאליס לא באמת תתן לי לבחור אבל רק בשביל לראות אותה מתעצבנת זה היה שווה, אליס הרימה את הגבות שלה " טוב אז אנחנו להולכות למסיבה" היא אמרה ולא ונתנה לי שום ברירה אחרת " אבל אין לי מה ללבוש " ידעתי שהיא תיתן לי את הגופייה השחורה שלה שאני ממש אוהבת "את יכולה לקחת את הגופייה השחורה " ושתינו צחקנו.
התארגנו יחסית מהר אליס לבשה את השמלה הכחולה האהובה אליה עם נעלי עקב תואמות ואני ג'ינס סקיני שחור גופיה שחורה ונעלי עקב שחורות. אמרנו לאמא שלה להתראות והתחלנו לנסוע "אני לא ניראת קצת זנותית?" ולרגע ממש התבאסתי ממה שלבשתי ."לא!, את נראית מהמם ואין לך ממה להתבאס !" "אבל כמעט שכל החזה שלי בחוץ,אולי נחזור ואני יחליף " " דיי כבר, את נראית מושלם וגם ככה הגענו"תוך כדי שהיא אומרת את זה היא מחנה את המכונית שלה ,יצאנו לכיוון הבית "את בטוחה שאני נראית בסדר?" אמרתי בקול שקט ופתאום הרגשתי על הכתף של כף יד שהעבירה בי צמרמורת בכל הגוף "את נראית יפיפה"הוא אמר הסתובבתי לאחור וראיתי אותו.


תגובות (2)

נשמע שלסיפור יש בסיס טוב. אבל תקשיבי למה שאני אומרת לך, באמת לטובתך, תפרטי קצת על הרגש, סה״כ זה סיפור של מחשבות ושיחות. תפרטי למשל: הרגשתי כל כך נורא שבחילה ציקצקה מגרוני ואימה לצאת החוצה. אני סתם אומרת משהו עכשיו, אבל אני בטוחה שהבנת אותי. אני השמח לראות לזה המשך, את יכולה לקרוא לזה שם של משהו שמסמל את הסיפור בכללי. למשל בסיפור שלי העל מוסבך, למרות שזה רק ההתחלה, הכל בו הסתבך. הבנת? שמחה אם עזרתי (;

17/09/2014 17:14

    אופס סורי אל תתיחסי לקטע עם השם התבלבלתי בתגובה אחרת.. חחחח אופסי

    17/09/2014 17:15
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך