אופק
מקווה שאהבתם ...? אם אהבתם אני אשמח אם תגיבו ...3> אולי אני יעלה עוד פרק היום :)

I'm a disaster פרק 2

אופק 18/09/2014 684 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם ...? אם אהבתם אני אשמח אם תגיבו ...3> אולי אני יעלה עוד פרק היום :)

"את נראית יפיפה"הוא אמר הסתובבתי לאחור וראיתי אותו.
"אתה..אתה הבהלתה אותי מפגר.." דחפתי אותו והוא משך אותי לחיבוק "דניאל אתה דפוק אתה יודע את זה? "כן אני דפוק בלעדייך" זה ממש הביך אותי כי הוא עשה לי מספיק צרות ואני לא צריכה את פלירטוטים המפגרים שלו "אליס את יכולה להשאיר אותנו לבד" ותוך שנייה אליס נעלמה "למה אמרתה לאליס שתשאיר אותנו לבד גם ככה אין לי מה לעשות איתך עכשיו יקח לי שנה למצוא אותה בפנים" "סתם,רציתי שנדבר לבד" "אז דבר" אמרתי בעוקצנות "את יודעת שאני עדיין חושב אלייך" גיחחתי "מה מצחיק אותך?" "כלום,תמשיך,דבר" "אני יודע שעבר הרבה זמן מאז שיצא לנו להיות לבד אבל אני עדיין חושב על מה שיכל לקרות" פה כבר לא יכול לשתוק כי מה שהוא אמר עיצבן אותי "אתה יודע מה,אני לא יודעת אם אתה דפוק או שאתה עושה את עצמך כזה,וזה שלא נשארתי איתך באותו הלילה זה היה הדבר הכי טוב שיכלתי לעשות,לא מספיק שהייתה לך חברה באותו הזמן גם עכשיו אתה איתה ואתה אומר לי שאתה חושב אליי מה אתה חושב שאני?ברצינות תענה לי ,שרק תזרוק לי איזה מילה ואני יהיה איתך ?תענה לי!" הוא שתק הוא ידע שאני צודקת ואני לא יזרוק את עצמי רק כי הוא אמר "לא התכוונתי לפגוע בך" לחש לי באוזן. "אז מה חשבתה,לא הספיק לך שחברה שלך חשבה שאנחנו ביחד בזמן שאתה איתה,ועזוב את זה שהיא באה אליי אישית ושאלה אם יש בינינו משהו אפילו בכתה לי וסיפרה לי כמה זה קשה לה לראות אותנו ביחד וזה שהיא דיברה איתך אבל אמרתה לה שאני לא רציתי לעזוב אותך ואתה לא אשם בכלום ,אז היה ממש נחמד לראות אותך ועכשיו אני צריכה ללכת לחפש את אליס, אז סליחה אבל אני צריכה ללכת" נכנסתי לבפנים לחפש את אליס כי אני יודעת כשהיא רואה אלכוהול היא לא יכולה להפסיק ואז אחרי זה כל הלילה היא לא ישנה ,שלחתי לה הודעות אבל היא לא עונה לי ."קיים" שמעתי מישהו צועק את השם שלי הסתובבתי וראיתי את טום הוא היה סוג של החברה הכי טובה שלי שנה שעברה שהיתי בריב גדול עם כל הבנות אז הייתי צריכה להוציא את כל הצרות שלי למישהו והוא היה שם בשבילי ואני אף פעם לא אשכח לו את זה ,רצתי לחבק אותו והוא נתן לי את החיבוק שאני כל הייתי צריכה והתגעגעתי אליו ,ידעתי שהוא תמיד יהיה בשבילי שם בשבילי ולא ינסה לגרום לחברה שלו לקנא ולא הוא לא גיי' הוא פשוט לא מניאק "היי" "מה קורה,לאן נעלמת קיים?" "לא נעלמתי פשוט עברתי לתיכון קרוב אליי הביתה" "אני יודע שאת לא יכולה בלעדי אבל את לא צריכה להישמע כזו מבואסת" דחפתי אותו "הייתה מת " ושנינו צחקנו "ראיתה את אליס?" "כמו שאני מכיר אותה היא בטח שותה או שהיא רוקדת ושותה" חייכתי "כן אז כדי שאני יחפש אותה " "בהצלחה,ושלא תיעלמי לי יותר ככה שמרי על קשר יכלבה" "ברור אחרת למי אני יצק עם הצרות המפגרות שלי " הלכתי לחפש אותה ומצאתי אותה מתנשקת עם איזה בחור, לא ראיתי את פנים שלו הוא היה עם הגב שלו אלי נגעתי לו בכתף הוא הסתובב "ג'ק?", הייתי מופתעת שהוא פה לא שיש עליו מישי ושהיא אליס.."קיים" "סורי אם אני מפריע לך באמצע אבל אני צריכה לקחת את חברה שלי" "ומה אני קשור לזה" אמר בהתנשאות "הבחורה שלפני שנייה תקעתה את הלשון שלך בפה שלה זו חברה שלי" ולקחתי את אליס משם הושבתי אותה אל הספה.
לפני שהספקתי לצעוק עליה מישהו אחז בזורע שלי ולקח אותי לחצר האחורית….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך